Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Ovärt åka från gävle till eskilstuna liksom.

75 cl, 60-70 kr per 4 cl = drygt 1000.

Var hon bara där för att se er? Gävle till Eskilstuna, då måste man väl åka typ... hur åker man då? Man kan ju åka via Uppsala och Stockholm som jag vet, men det måste ju finnas enklare sätt. Typ via Västerås?

Link to comment
Dela på andra sajter

Var hon bara där för att se er? Gävle till Eskilstuna, då måste man väl åka typ... hur åker man då? Man kan ju åka via Uppsala och Stockholm som jag vet, men det måste ju finnas enklare sätt. Typ via Västerås?

Man kan åka västerås och sen bara neråt. Går fett snabbt. Frågan är ju hur man tar sig Gävle-västerås då

Link to comment
Dela på andra sajter

Var hon bara där för att se er? Gävle till Eskilstuna, då måste man väl åka typ... hur åker man då? Man kan ju åka via Uppsala och Stockholm som jag vet, men det måste ju finnas enklare sätt. Typ via Västerås?

Jag spelade inte, det här var nån gång minns ej när men jag bodde i Uppsala då.

Åkte säkert via Sala. Där jag bytte iaf vill jag minnas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan åka västerås och sen bara neråt. Går fett snabbt. Frågan är ju hur man tar sig Gävle-västerås då

Via Uppsala kanske? Eller kanske via typ Sala eller Fagersta eller nåt sånt cp, men det känns konstigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag spelade inte, det här var nån gång minns ej när men jag bodde i Uppsala då.

Åkte säkert via Sala. Där jag bytte iaf vill jag minnas.

Jaså, läste lite snabbt kanske.

Sala är en jävla håla. Det finns inget donken där, vilket iofs är bra, men tecken på att det är en håla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså, läste lite snabbt kanske.

Sala är en jävla håla. Det finns inget donken där, vilket iofs är bra, men tecken på att det är en håla.

Det finns det inte i vänersborg heller. Iofs ligger det som är i trollhättan mellan vänersborg och trollhättan så det är rätt nära. Tar 10 min med bil.

Det fanns donken i oskarshamn och det var en riktig håla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns det inte i vänersborg heller. Iofs ligger det som är i trollhättan mellan vänersborg och trollhättan så det är rätt nära. Tar 10 min med bil.

Det fanns donken i oskarshamn och det var en riktig håla.

Okej, det var ett dåligt kriterium då.

Vad glad jag är att jag inte bor i en håla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu är jag jävligt osugen på att knulla. Om en tjej kom in genom dörren och frågade om vi skulle ligga skulle jag nog tacka nej. Ens om jag var jättekär i henne.

Jag skulle inte heller göra det kanske. mest för att det är sjukt lyhört här. Men liksom i uppsala om en tillräckligt snygg tjej kom in å fråga om knull. INGET TVEK! OJOJOJ!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle inte heller göra det kanske. mest för att det är sjukt lyhört här. Men liksom i uppsala om en tillräckligt snygg tjej kom in å fråga om knull. INGET TVEK! OJOJOJ!!

Varje dag, när som helst? Händer det aldrig att du bara inte är på humör?

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle någon komma och fråga skulle det ju få en att bli på humör.

Jag ska inte benhårt hävda motsatsen, men just nu känns det åtminstone för mig ganska långt borta. Eller... det skulle behövas ett jävla förspel isåfall.

Säger jag utifrån ÄRFARENHEEEET såklart

Link to comment
Dela på andra sajter

Å ni hör allt? 😳

Eller körom tyst? Visst skulle iof kunna knulla tyst. Men det är ju inte lika kul!

Jag hör typ allt. Jag vet inte om de kanske kör tystare än de skulle kunna, men det är inget jag märker iaf. Det stånkas och stönas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...