SadamJR Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Jävlar Dingis. Dags för dig att börja leva snart. Han borde ge sej ut bland folk och göra bort sej som alla andra.
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Tack. Det är skönt med stöd, även om jag vet att den som ger stödet inte skulle kunna stå för sina råd i praktiken. Jag ska ta och vara lite flörtig, det skadar inte. Men det är ju enklare när det inte mig själv det gäller.
Micke H Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Brb, ska stoppa katten i ett örngott och svinga ut från balkongen. xD
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Ovärt åka från gävle till eskilstuna liksom. 75 cl, 60-70 kr per 4 cl = drygt 1000. Var hon bara där för att se er? Gävle till Eskilstuna, då måste man väl åka typ... hur åker man då? Man kan ju åka via Uppsala och Stockholm som jag vet, men det måste ju finnas enklare sätt. Typ via Västerås?
Pazo Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Var hon bara där för att se er? Gävle till Eskilstuna, då måste man väl åka typ... hur åker man då? Man kan ju åka via Uppsala och Stockholm som jag vet, men det måste ju finnas enklare sätt. Typ via Västerås? Man kan åka västerås och sen bara neråt. Går fett snabbt. Frågan är ju hur man tar sig Gävle-västerås då
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Men det är ju enklare när det inte mig själv det gäller. Precis. I relationsforumet på Flashback är jag väldigt vis och ger många kloka råd.
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Var hon bara där för att se er? Gävle till Eskilstuna, då måste man väl åka typ... hur åker man då? Man kan ju åka via Uppsala och Stockholm som jag vet, men det måste ju finnas enklare sätt. Typ via Västerås? Jag spelade inte, det här var nån gång minns ej när men jag bodde i Uppsala då. Åkte säkert via Sala. Där jag bytte iaf vill jag minnas.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Man kan åka västerås och sen bara neråt. Går fett snabbt. Frågan är ju hur man tar sig Gävle-västerås då Via Uppsala kanske? Eller kanske via typ Sala eller Fagersta eller nåt sånt cp, men det känns konstigt.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Jag spelade inte, det här var nån gång minns ej när men jag bodde i Uppsala då. Åkte säkert via Sala. Där jag bytte iaf vill jag minnas. Jaså, läste lite snabbt kanske. Sala är en jävla håla. Det finns inget donken där, vilket iofs är bra, men tecken på att det är en håla.
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Jaså, läste lite snabbt kanske. Sala är en jävla håla. Det finns inget donken där, vilket iofs är bra, men tecken på att det är en håla. Det finns det inte i vänersborg heller. Iofs ligger det som är i trollhättan mellan vänersborg och trollhättan så det är rätt nära. Tar 10 min med bil. Det fanns donken i oskarshamn och det var en riktig håla.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Det finns det inte i vänersborg heller. Iofs ligger det som är i trollhättan mellan vänersborg och trollhättan så det är rätt nära. Tar 10 min med bil. Det fanns donken i oskarshamn och det var en riktig håla. Okej, det var ett dåligt kriterium då. Vad glad jag är att jag inte bor i en håla.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Just nu är jag jävligt osugen på att knulla. Om en tjej kom in genom dörren och frågade om vi skulle ligga skulle jag nog tacka nej. Ens om jag var jättekär i henne.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Jag skulle vilja ha ett mörkare tak här inne. Kanske brunt eller så, inte vitt. Det blir inge mysigt såhär.
Pazo Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Just nu är jag jävligt osugen på att knulla. Om en tjej kom in genom dörren och frågade om vi skulle ligga skulle jag nog tacka nej. Ens om jag var jättekär i henne. Jag skulle inte heller göra det kanske. mest för att det är sjukt lyhört här. Men liksom i uppsala om en tillräckligt snygg tjej kom in å fråga om knull. INGET TVEK! OJOJOJ!!
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Jag skulle inte heller göra det kanske. mest för att det är sjukt lyhört här. Men liksom i uppsala om en tillräckligt snygg tjej kom in å fråga om knull. INGET TVEK! OJOJOJ!! För tält är inte lyhörda!
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Jag skulle inte heller göra det kanske. mest för att det är sjukt lyhört här. Men liksom i uppsala om en tillräckligt snygg tjej kom in å fråga om knull. INGET TVEK! OJOJOJ!! Varje dag, när som helst? Händer det aldrig att du bara inte är på humör?
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Varje dag, när som helst? Händer det aldrig att du bara inte är på humör? Skulle någon komma och fråga skulle det ju få en att bli på humör.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Skulle någon komma och fråga skulle det ju få en att bli på humör. Jag ska inte benhårt hävda motsatsen, men just nu känns det åtminstone för mig ganska långt borta. Eller... det skulle behövas ett jävla förspel isåfall. Säger jag utifrån ÄRFARENHEEEET såklart
Pazo Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 För tält är inte lyhörda! Men dom kände ju inte jag! Och dom sov stenhårt (antagligen vart fulla) och sånt. Här är ju min syrra precis brevi väggen och mor o far en liten bit bort!
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Men dom kände ju inte jag! Och dom sov stenhårt (antagligen vart fulla) och sånt. Här är ju min syrra precis brevi väggen och mor o far en liten bit bort! Det går att knulla så. Det gör min syrra.
Pazo Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Det går att knulla så. Det gör min syrra. Å ni hör allt? 😳 Eller körom tyst? Visst skulle iof kunna knulla tyst. Men det är ju inte lika kul!
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Å ni hör allt? 😳 Eller körom tyst? Visst skulle iof kunna knulla tyst. Men det är ju inte lika kul! Jag hör typ allt. Jag vet inte om de kanske kör tystare än de skulle kunna, men det är inget jag märker iaf. Det stånkas och stönas.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 MEN SHIT VAD DRYGT!!! Att du pallar 🤪 Det är ju ärligt talat lite sexigt. Bara ibland man hellre vill sova än höra det.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Iofs! Klassåterträff vore lite drygt och så, men fett najs om man fick ligga med de snygga tjejerna!
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 (redigerat) ajnin Redigerat 6 augusti 2011 av debatt
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Det är ju ärligt talat lite sexigt. Bara ibland man hellre vill sova än höra det. 😄😄😄
SadamJR Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Det är ju ärligt talat lite sexigt. Bara ibland man hellre vill sova än höra det. Läbbigt.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Sen kan du ha en threesome med nya tjejen. 😆
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Han borde ge sej ut bland folk och göra bort sej som alla andra. Visdomsord.
Recommended Posts