Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Men vafan. Säg till henne att skärpa sig (kan godta allt utom tatueringen för den vet jag inte hur den ser ut så ingen kommentar men läppiercingen!!!) och hälsa från mig.

På tatueringen står det "Jag kan ge kärleken för jag är den" eller typ nästan så. Lite töntigt, men iaf inte på engelska, vilket vore aslarvigt.

Sen är ju grejen att hon är en myndig människa som får fatta sina egna dumma beslut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag är inte den som staplar disk i mitt rum och lämnar bajs i toastolen efter att ha bakisbajsat! 😛

Jag vet inte riktigt hur mer moget det är att ställa sin disk över hela matbordet. Och sen tyvärr kan jag inte göra så mycket åt det, jag är en människa och jag bajsar regelbundet för annars mår jag inte så bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inte den som staplar disk i mitt rum och lämnar bajs i toastolen efter att ha bakisbajsat! 😛

TMI! 😱

Ja, vi konkurrerar ju inte med varandra i alla fall.

Nope!

En sak jag borde försöka ta med mig från mitt förra förhållande - min flickvän hade typ tusen vänkretser som alla var olika varandra. Hon såg något bra i var och en av dom, trots att dom var så olika. Själv blir jag mest sur och irriterad på alla som inte är som jag vill. 😄 Det är, om något, rätt omoget. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Det känns ärligt talat lite malplacerat att vara nykter ikväll. Jag borde absolut ha tagit en öl. Men jag har ingen.

Finns iofs vodka jag kan sno lite av i skafferiet, typ blanda ut med läsk, men sprit är rätt äckligt och blir inte samma sköna småfylla på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Beror på hur man ser på det. Kan sakna att vara så bekymmerslös. Skit i allt lixom.

Det gör faktiskt aldrig jag. Det vore min värsta mardröm att tvingas vara tolv igen. Eller arton, eller femton, eller fem. Det man glömmer är att man aldrig var bekymmerlös, inte i de åldrarna heller. De bekymmer man hade ser med äldre ögon futtiga ut, men när man var där kändes det som jävla stora grejer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jo. Men det man missar är ju att det oftast går ut över andra. Och det skulle jag aldrig palla nuförtin!

True that. Har ett ganska bra exempel - Chris som skrev i den här tråden förut om du minns honom? Metalkillen utan särskilt mycket IQ? Har börjat snacka med honom igen (på ett annat community) och nu kommer vi rätt bra överens.

Där har du en snubbe jag betett mig svinigt mot.

Link to comment
Dela på andra sajter

True that. Har ett ganska bra exempel - Chris som skrev i den här tråden förut om du minns honom? Metalkillen utan särskilt mycket IQ? Har börjat snacka med honom igen (på ett annat community) och nu kommer vi rätt bra överens.

Där har du en snubbe jag betett mig svinigt mot.

mmmmmmm

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gör faktiskt aldrig jag. Det vore min värsta mardröm att tvingas vara tolv igen. Eller arton, eller femton, eller fem. Det man glömmer är att man aldrig var bekymmerlös, inte i de åldrarna heller. De bekymmer man hade ser med äldre ögon futtiga ut, men när man var där kändes det som jävla stora grejer.

😄 Perspektiv is a bitch. Om jag bara visste när jag var 14 att jag 10 år senare skulle bli dumpad och må piss över det så skulle jag kanske inte oroat mig över att få godkänt på matteprovet...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...