Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 hahahah Gick in till min syrras rum och fes! haha, ho bah! MAMMA HAN FES I MITT RUM!! Mamma skrattar bara och säger, "Va ska jag göra åt det då? Gå in du i hans rum och fis där å stäng dörren då!" 😄 Hur gammal är hon?
Micke H Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Japp! -94 Coolers, den är bra. ☺️ hahahah Gick in till min syrras rum och fes! haha, ho bah! MAMMA HAN FES I MITT RUM!! Mamma skrattar bara och säger, "Va ska jag göra åt det då? Gå in du i hans rum och fis där å stäng dörren då!" 😄 😄
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Fair enough, jag bor också hellre på T-banelinjen. Men "lantis" är kanske att ta i lite... Menar inte att låta alltför aggressiv, men jag måste passa på att hävda mig när jag kan. Jag flyttade ju in i tunnelbanenätet för ett och ett halvt år sen, då blir man lite kaxig.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Syrra 87a mor 48a Din syrra lät mer som en femtonåring så som du hade återgett dialogen.
Micke H Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Syrra 87a mor 48a 😮 OMG, din syrra är lika gammal som jag! Är hon snygg? Är hon singel? Menar inte att låta alltför aggressiv, men jag måste passa på att hävda mig när jag kan. Jag flyttade ju in i tunnelbanenätet för ett och ett halvt år sen, då blir man lite kaxig. Hähä, gör du rätt i.
Pazo Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Din syrra lät mer som en femtonåring så som du hade återgett dialogen. haha. Hon var ju inte direkt seriös när hon skvallra för mamma. Hon sa ju själv "du tycker säkert ändå bara de är roligt" xD
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 😮 OMG, din syrra är lika gammal som jag! Är hon snygg? Är hon singel?
Pazo Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 😮 OMG, din syrra är lika gammal som jag! Är hon snygg? Är hon singel? Ja, wtf är hennes bror, ja
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Ja, wtf är hennes bror, ja Man kan väl erkänna att ens syrra är snygg även om man råkar vara släkt med henne. Min syrra är snygg tex, även om hon förstör för sig med massa piercingar och skit.
Pazo Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Man kan väl erkänna att ens syrra är snygg även om man råkar vara släkt med henne. Min syrra är snygg tex, även om hon förstör för sig med massa piercingar och skit. Fast njaaaa
Micke H Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Jag som hade tänkt duscha...vet inte om jag orkar det nu.
Pazo Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Om man skulle chatta med en het brud med STORA fasta fina bröst som bor i gävle?
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Vart har hon piercat sig? Först i naveln, hon har någon röd blänkande grej där. Eller nej, allra först i örat, fast liksom inte som örhängshål då, utan bredvid. Och sen en tatuering på sidan av kroppen, under revbenen typ, där det står ett citat från Bob Hansson. Sen nu allra senast en piercing under överläppen, mellan framtänderna typ. Det ser ut som hon har en snus inne hela tiden.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Om man skulle chatta med en het brud med STORA fasta fina bröst som bor i gävle? Allt norr om Uppsala är osexigt.
Micke H Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Om man skulle chatta med en het brud med STORA fasta fina bröst som bor i gävle? Pics or it didn't happen?
Micke H Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Först i naveln, hon har någon röd blänkande grej där. Eller nej, allra först i örat, fast liksom inte som örhängshål då, utan bredvid. Och sen en tatuering på sidan av kroppen, under revbenen typ, där det står ett citat från Bob Hansson. Sen nu allra senast en piercing under överläppen, mellan framtänderna typ. Det ser ut som hon har en snus inne hela tiden. Jag tycker både piercingar och tatueringar är sexigt. Till en viss grad iallafall.
Pazo Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Först i naveln, hon har någon röd blänkande grej där. Eller nej, allra först i örat, fast liksom inte som örhängshål då, utan bredvid. Och sen en tatuering på sidan av kroppen, under revbenen typ, där det står ett citat från Bob Hansson. Sen nu allra senast en piercing under överläppen, mellan framtänderna typ. Det ser ut som hon har en snus inne hela tiden. o.0 har hon gått och blivit en sånär "alternativ" tjej?
Micke H Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Jag funderar på att köpa en uppblåsbar bimbo att ha bredvid mig när jag sover och när jag kollar på film.
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Först i naveln, hon har någon röd blänkande grej där. Eller nej, allra först i örat, fast liksom inte som örhängshål då, utan bredvid. Och sen en tatuering på sidan av kroppen, under revbenen typ, där det står ett citat från Bob Hansson. Sen nu allra senast en piercing under överläppen, mellan framtänderna typ. Det ser ut som hon har en snus inne hela tiden. Men vafan. Säg till henne att skärpa sig (kan godta allt utom tatueringen för den vet jag inte hur den ser ut så ingen kommentar men läppiercingen!!!) och hälsa från mig.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 o.0 har hon gått och blivit en sånär "alternativ" tjej? Nja. Hon gör alla de där grejerna för att det är så "o-hon", men samtidigt så är ju allting man gör väldigt "o-o-sig själv", så. Hon lyssnar fortfarande på Belle & Sebastian liksom.
Micke H Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Shit Overkill, du och jag betedde oss rätt omoget förr om tiden i Längsta.
Recommended Posts