Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

hahahah

Gick in till min syrras rum och fes! haha, ho bah! MAMMA HAN FES I MITT RUM!! Mamma skrattar bara och säger, "Va ska jag göra åt det då? Gå in du i hans rum och fis där å stäng dörren då!"

😄

Hur gammal är hon?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Japp! -94

Coolers, den är bra. ☺️

hahahah

Gick in till min syrras rum och fes! haha, ho bah! MAMMA HAN FES I MITT RUM!! Mamma skrattar bara och säger, "Va ska jag göra åt det då? Gå in du i hans rum och fis där å stäng dörren då!"

😄

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Fair enough, jag bor också hellre på T-banelinjen. Men "lantis" är kanske att ta i lite...

Menar inte att låta alltför aggressiv, men jag måste passa på att hävda mig när jag kan. Jag flyttade ju in i tunnelbanenätet för ett och ett halvt år sen, då blir man lite kaxig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Syrra 87a mor 48a

😮 OMG, din syrra är lika gammal som jag! Är hon snygg? Är hon singel?

Menar inte att låta alltför aggressiv, men jag måste passa på att hävda mig när jag kan. Jag flyttade ju in i tunnelbanenätet för ett och ett halvt år sen, då blir man lite kaxig.

Hähä, gör du rätt i.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart har hon piercat sig?

Först i naveln, hon har någon röd blänkande grej där. Eller nej, allra först i örat, fast liksom inte som örhängshål då, utan bredvid. Och sen en tatuering på sidan av kroppen, under revbenen typ, där det står ett citat från Bob Hansson. Sen nu allra senast en piercing under överläppen, mellan framtänderna typ. Det ser ut som hon har en snus inne hela tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Först i naveln, hon har någon röd blänkande grej där. Eller nej, allra först i örat, fast liksom inte som örhängshål då, utan bredvid. Och sen en tatuering på sidan av kroppen, under revbenen typ, där det står ett citat från Bob Hansson. Sen nu allra senast en piercing under överläppen, mellan framtänderna typ. Det ser ut som hon har en snus inne hela tiden.

Jag tycker både piercingar och tatueringar är sexigt. Till en viss grad iallafall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Först i naveln, hon har någon röd blänkande grej där. Eller nej, allra först i örat, fast liksom inte som örhängshål då, utan bredvid. Och sen en tatuering på sidan av kroppen, under revbenen typ, där det står ett citat från Bob Hansson. Sen nu allra senast en piercing under överläppen, mellan framtänderna typ. Det ser ut som hon har en snus inne hela tiden.

o.0

har hon gått och blivit en sånär "alternativ" tjej?

Link to comment
Dela på andra sajter

Först i naveln, hon har någon röd blänkande grej där. Eller nej, allra först i örat, fast liksom inte som örhängshål då, utan bredvid. Och sen en tatuering på sidan av kroppen, under revbenen typ, där det står ett citat från Bob Hansson. Sen nu allra senast en piercing under överläppen, mellan framtänderna typ. Det ser ut som hon har en snus inne hela tiden.

Men vafan. Säg till henne att skärpa sig (kan godta allt utom tatueringen för den vet jag inte hur den ser ut så ingen kommentar men läppiercingen!!!) och hälsa från mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

o.0

har hon gått och blivit en sånär "alternativ" tjej?

Nja. Hon gör alla de där grejerna för att det är så "o-hon", men samtidigt så är ju allting man gör väldigt "o-o-sig själv", så. Hon lyssnar fortfarande på Belle & Sebastian liksom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...