Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

hahahah

Gick in till min syrras rum och fes! haha, ho bah! MAMMA HAN FES I MITT RUM!! Mamma skrattar bara och säger, "Va ska jag göra åt det då? Gå in du i hans rum och fis där å stäng dörren då!"

😄

Hur gammal är hon?

Annons
Postat

Japp! -94

Coolers, den är bra. ☺️

hahahah

Gick in till min syrras rum och fes! haha, ho bah! MAMMA HAN FES I MITT RUM!! Mamma skrattar bara och säger, "Va ska jag göra åt det då? Gå in du i hans rum och fis där å stäng dörren då!"

😄

😄

Postat

Fair enough, jag bor också hellre på T-banelinjen. Men "lantis" är kanske att ta i lite...

Menar inte att låta alltför aggressiv, men jag måste passa på att hävda mig när jag kan. Jag flyttade ju in i tunnelbanenätet för ett och ett halvt år sen, då blir man lite kaxig.

Postat

Syrra 87a mor 48a

😮 OMG, din syrra är lika gammal som jag! Är hon snygg? Är hon singel?

Menar inte att låta alltför aggressiv, men jag måste passa på att hävda mig när jag kan. Jag flyttade ju in i tunnelbanenätet för ett och ett halvt år sen, då blir man lite kaxig.

Hähä, gör du rätt i.

Postat

Din syrra lät mer som en femtonåring så som du hade återgett dialogen.

haha. Hon var ju inte direkt seriös när hon skvallra för mamma. Hon sa ju själv "du tycker säkert ändå bara de är roligt" xD

Postat

Ja, wtf är hennes bror, ja

Man kan väl erkänna att ens syrra är snygg även om man råkar vara släkt med henne. Min syrra är snygg tex, även om hon förstör för sig med massa piercingar och skit.

Postat

Man kan väl erkänna att ens syrra är snygg även om man råkar vara släkt med henne. Min syrra är snygg tex, även om hon förstör för sig med massa piercingar och skit.

Fast njaaaa

Postat

Vart har hon piercat sig?

Först i naveln, hon har någon röd blänkande grej där. Eller nej, allra först i örat, fast liksom inte som örhängshål då, utan bredvid. Och sen en tatuering på sidan av kroppen, under revbenen typ, där det står ett citat från Bob Hansson. Sen nu allra senast en piercing under överläppen, mellan framtänderna typ. Det ser ut som hon har en snus inne hela tiden.

Postat

Först i naveln, hon har någon röd blänkande grej där. Eller nej, allra först i örat, fast liksom inte som örhängshål då, utan bredvid. Och sen en tatuering på sidan av kroppen, under revbenen typ, där det står ett citat från Bob Hansson. Sen nu allra senast en piercing under överläppen, mellan framtänderna typ. Det ser ut som hon har en snus inne hela tiden.

Jag tycker både piercingar och tatueringar är sexigt. Till en viss grad iallafall.

Postat

o.0

har hon gått och blivit en sånär "alternativ" tjej?

Postat

Men vafan. Säg till henne att skärpa sig (kan godta allt utom tatueringen för den vet jag inte hur den ser ut så ingen kommentar men läppiercingen!!!) och hälsa från mig.

Postat

o.0

har hon gått och blivit en sånär "alternativ" tjej?

Nja. Hon gör alla de där grejerna för att det är så "o-hon", men samtidigt så är ju allting man gör väldigt "o-o-sig själv", så. Hon lyssnar fortfarande på Belle & Sebastian liksom.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.