Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Joooo, gör det. What's the harm?

Har inget ärende direkt, och det är jag som har startat alla våra konversationer hittills. Och jag är ju inte intresserad av henne på det sättet, hur mycket jag än vill bli det. Klart man kan snacka som kompisar, men det känns onödigt att göra bara för sakens skull. Sitter ändå och skriver på ett mejlsvar till henne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Samma här!

Vubb! Det måste ju vara åtminstone delvis genetiskt, för visst, jag motionerar inte mycket och tränar benen och så, men typ ALLA kan ju sitta skräddarställning oavsett om de tränar och sånt eller inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite attraktiv på ett snyggfulsnyggt sätt. Inte lyssnat direkt på hennes musik, tror jag tycker hon har lite irriterande röst har jag för mig.

Shit, trodde du lyssnat in dig på en artist som Regina.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån skvallrade för mitt ex att jag har dejt, hon kommenterade hela grejen med att min dejt var "skitsnygg". Vet inte riktigt hur jag känner inför det... 😳

Hur vet ditt ex att din tjej att dejta är skitsnygg?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vubb! Det måste ju vara åtminstone delvis genetiskt, för visst, jag motionerar inte mycket och tränar benen och så, men typ ALLA kan ju sitta skräddarställning oavsett om de tränar och sånt eller inte.

Inte jag. Aggressiv som jag är har jag dessutom hävdat min rätt att inte behöva sitta på marken eller diverse golv ända sen lekis, som vi sa på den tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror förresten att jag i praktiken är 92:a. Jag har alltid umgåtts minst lika mycket med 92:or som 90:or, särskilt de senaste typ, fem åren, så jag har halkat efter i utvecklingen. Det är därför det tog två extraår efter studenten innan jag kommer mig för att sticka härifrån.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror förresten att jag i praktiken är 92:a. Jag har alltid umgåtts minst lika mycket med 92:or som 90:or, särskilt de senaste typ, fem åren, så jag har halkat efter i utvecklingen. Det är därför det tog två extraår efter studenten innan jag kommer mig för att sticka härifrån.

Innan uppsala hängde jag bara med samma ålder och ett år yngre. I början av uppsala vare bara typ 1-2år äldre folk. Nu är det bara yngre. Mestadels 88or

Link to comment
Dela på andra sajter

Man är inte äldre än man gör sig.

Nej. Och dessutom så har de 92:orna som jag har umgåtts med i sin tur umgåtts massa med 90:or (bland annat mig), så de har blivit mognare snabbare än sin årskull. Vi bytte plats med varann. Jävla orättvist.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte jag. Aggressiv som jag är har jag dessutom hävdat min rätt att inte behöva sitta på marken eller diverse golv ända sen lekis, som vi sa på den tiden.

Jag gick aldrig i förskola eller lekskola eller daghem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej. Och dessutom så har de 92:orna som jag har umgåtts med i sin tur umgåtts massa med 90:or (bland annat mig), så de har blivit mognare snabbare än sin årskull. Vi bytte plats med varann. Jävla orättvist.

Det där är bara nummer. Keyboardisten i vårt band är 40 år, men känns typ i samma ålder som jag, möjligtvis något mognare...

Link to comment
Dela på andra sajter

Fel och fel...inget av det stör mig direkt. Det var bara själva grejen att "old stuff" kallar "new stuff" för "skitsnygg". Vad säger man på det, tack...?

Det är ju hennes sätt att säga att det är ok för henne att du går vidare redan nu.

Lite uppmuntran oavsett vad hon tycker egentligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Innan uppsala hängde jag bara med samma ålder och ett år yngre. I början av uppsala vare bara typ 1-2år äldre folk. Nu är det bara yngre. Mestadels 88or

Jag har aldrig umgåtts med äldre alls. Eller lite att man hängt i skolan med äldre har det väl varit nu det senaste året, men det är inte att umgås privat direkt. Ända fram tills typ studenten kändes alla som var ens ett år äldre än mig som stora och farliga och jättevuxna och annorlunda. Sen blev jag själv ännu äldre än dem och är fan inte alls så jävla mogen.

thats how it iss

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där är bara nummer. Keyboardisten i vårt band är 40 år, men känns typ i samma ålder som jag, möjligtvis något mognare...

När man är fjorton och sexton är det allt annat än bara siffror. Då motsvarar åldern ganska bra en skillnad i mognad. Men genom att i den åldern konsekvent umgås med människor som är två år yngre så mognade jag långsammare. Sen när alla inblandade har gått ut gymnasiet och så så spelar det ju mindre roll, men då var skadan redan skedd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...