Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Om hon är naken bredvid dig i sängen kanske det händer grejer dock.

Troligen. Fast i en sån situation är man ju inte i bästa skick att avgöra om det rör sig om kärleksattraktion eller bara sexuell attraktion. Jag vill ju bli kär också om det ska vara någon riktig mening.

Link to comment
Dela på andra sajter

Troligen. Fast i en sån situation är man ju inte i bästa skick att avgöra om det rör sig om kärleksattraktion eller bara sexuell attraktion. Jag vill ju bli kär också om det ska vara någon riktig mening.

Men du sa väl att du var desperat (orkar ej g¨tillbaka och kolla).

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kommer (som pojken sa) så småningom. Sex är ju kanske inte lätt men om man verkligen vill och går in för det (utan att vara övertydligt desperat) så går det ju att få lättare än kärlek.

Ja, det tror jag också. Men jag är inte så intresserad av att få sex för sakens skull. Sex utan känslor för personen skulle kännas rätt meningslöst. Värst av allt skulle jag förmodligen inbilla mig att jag har en massa känslor jag inte har om jag har sex med någon på det viset, och det vore att göra mig själv en björntjänst. Jag vill bli kär i någon och ha sex med den personen.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag var liten bet jag på mina tånaglar.

Jag med, sen blev jag ovig. Jag skäms nästan för att jag är så ovig. Jag kan inte sitta i skräddarställning. När jag sitter rätt ner på marken måste jag luta mig bakåt mot armarna eller sitta med benen vikta under mig, men det kan man ju inte göra så länge. Avis på alla normala människor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag med, sen blev jag ovig. Jag skäms nästan för att jag är så ovig. Jag kan inte sitta i skräddarställning. När jag sitter rätt ner på marken måste jag luta mig bakåt mot armarna eller sitta med benen vikta under mig, men det kan man ju inte göra så länge. Avis på alla normala människor.

Samma här!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...