debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 "Djuriskt sex", vad exakt innebär det? Jag menar, många djur har sex på många olika vis. Vem ska jag ta inspiration ifrån? Doggy style
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 "Djuriskt sex", vad exakt innebär det? Jag menar, många djur har sex på många olika vis. Vem ska jag ta inspiration ifrån? Gör som dom gör i porrfilmer, dvs var en härmapa.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Om hon är naken bredvid dig i sängen kanske det händer grejer dock. Troligen. Fast i en sån situation är man ju inte i bästa skick att avgöra om det rör sig om kärleksattraktion eller bara sexuell attraktion. Jag vill ju bli kär också om det ska vara någon riktig mening.
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Troligen. Fast i en sån situation är man ju inte i bästa skick att avgöra om det rör sig om kärleksattraktion eller bara sexuell attraktion. Jag vill ju bli kär också om det ska vara någon riktig mening. Men du sa väl att du var desperat (orkar ej g¨tillbaka och kolla).
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Rätt nöjd över min "Vetefan"-titel faktiskt. Ja, där fick du till det. Där är bra att vara nöjd över sånt, då har man något att glädja sig över när allt känns svårt.
Micke H Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Rätt nöjd över min "Vetefan"-titel faktiskt. Way, way back så skrev jag att jag skulle köra på den titeln när jag postat tillräckligt mycket. Orkar inte Google-Längsta upp den bara...
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Ja, där fick du till det. Där är bra att vara nöjd över sånt, då har man något att glädja sig över när allt känns svårt. Hoppas du också får till det snart.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Men du sa väl att du var desperat (orkar ej g¨tillbaka och kolla). Desperat efter kärlek, ja. Inte desperat för att få ligga.
SadamJR Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 "Djuriskt sex", vad exakt innebär det? Jag menar, många djur har sex på många olika vis. Vem ska jag ta inspiration ifrån? Undvik bönsyrsesex.
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Way, way back så skrev jag att jag skulle köra på den titeln när jag postat tillräckligt mycket. Orkar inte Google-Längsta upp den bara... Där ser man! please don't sue 🙁
Micke H Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 - Hur har igelkottar sex? - Vet inte, hur? - Mycket försiktigt...
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Där ser man! please don't sue 🙁 Du har nog hunnit tröttna på din titel innan han kommer upp i 1500 inlägg.
Micke H Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Där ser man! please don't sue 🙁 Ligg med mig så ska jag överväga det.
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 😄 Det kommer (som pojken sa) så småningom. Sex är ju kanske inte lätt men om man verkligen vill och går in för det (utan att vara övertydligt desperat) så går det ju att få lättare än kärlek.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Det kommer (som pojken sa) så småningom. Sex är ju kanske inte lätt men om man verkligen vill och går in för det (utan att vara övertydligt desperat) så går det ju att få lättare än kärlek. Ja, det tror jag också. Men jag är inte så intresserad av att få sex för sakens skull. Sex utan känslor för personen skulle kännas rätt meningslöst. Värst av allt skulle jag förmodligen inbilla mig att jag har en massa känslor jag inte har om jag har sex med någon på det viset, och det vore att göra mig själv en björntjänst. Jag vill bli kär i någon och ha sex med den personen.
SadamJR Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Found it. Vetefan... Det var mycket folk där som jag inte har en aning om vilka dom är.
Micke H Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Det var mycket folk där som jag inte har en aning om vilka dom är. DoL var bäst. Undrar vad han gör nu... Eller vänta, dum sagt. Han sätter antagligen på nån just nu.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 När jag var liten bet jag på mina tånaglar. Jag med, sen blev jag ovig. Jag skäms nästan för att jag är så ovig. Jag kan inte sitta i skräddarställning. När jag sitter rätt ner på marken måste jag luta mig bakåt mot armarna eller sitta med benen vikta under mig, men det kan man ju inte göra så länge. Avis på alla normala människor.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 DoL var bäst. Undrar vad han gör nu... Eller vänta, dum sagt. Han sätter antagligen på nån just nu. Nuppar, menar du.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Nu är tjej #2 inne på facebook. Jag tänker inte starta en chatt. Men det vore jättekul om hon gjorde det.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 När jag var liten bet jag på mina tånaglar. Det har jag börjat med nyligen.
Micke H Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Nuppar, menar du. Du har rätt, my bad. Nu är tjej #2 inne på facebook. Jag tänker inte starta en chatt. Men det vore jättekul om hon gjorde det. Joooo, gör det. What's the harm?
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Jag med, sen blev jag ovig. Jag skäms nästan för att jag är så ovig. Jag kan inte sitta i skräddarställning. När jag sitter rätt ner på marken måste jag luta mig bakåt mot armarna eller sitta med benen vikta under mig, men det kan man ju inte göra så länge. Avis på alla normala människor. Samma här!
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Det har jag börjat med nyligen. Jasså? Jag bara antog att du inte hade några.
Recommended Posts