Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Det är jävligt snyggt när man spelar in på band så det blir brusigt och dant och så komprimerar man skiten ur det.

Nåt vi kan vara lite ense om.

Tycker du Regina Spektor är bra eller snygg?

Hon e på SVT2 nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nåt vi kan vara lite ense om.

Tycker du Regina Spektor är bra eller snygg?

Hon e på SVT2 nu.

Lite attraktiv på ett snyggfulsnyggt sätt. Inte lyssnat direkt på hennes musik, tror jag tycker hon har lite irriterande röst har jag för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Lite attraktiv på ett snyggfulsnyggt sätt. Inte lyssnat direkt på hennes musik, tror jag tycker hon har lite irriterande röst har jag för mig.

Jag kollade lite nu på minneskonserten. Den kommer på SVT24 i repris imorgon, kl 21.45-23.00

Tyckte hon hade bra röst. En hel del bekanta har just henne som favorit, så

jag var tvungen att se lite mer av henne, tyckte jag.

Verkade trevlig.

Söt.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Tjej #2?

Mm. iBella vore ju bara dumt att vara flörtig med.

Den här känner jag mig å andra sidan egentligen ännu mindre attraherad av som något annat än kompis. Men hon är singel och jag är relativt desperat. Men egentligen är det ju dumt då att försöka hålla på och hålla på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mm. iBella vore ju bara dumt att vara flörtig med.

Den här känner jag mig å andra sidan egentligen ännu mindre attraherad av som något annat än kompis. Men hon är singel och jag är relativt desperat. Men egentligen är det ju dumt då att försöka hålla på och hålla på.

Åk ner till henne och ha lite djuriskt sex då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åk ner till henne och ha lite djuriskt sex då.

Skulle gärna, men hon är så upptagen med jobbet.

Jag har verkligen försökt titta på hennes bilder på Facebook och så, och känna någon sån attraktion, men det kommer liksom inte. Det är jävligt cp, för annars brukar jag få stång så det ångar om det så fort någon snygg tjej visar uppskattning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle gärna, men hon är så upptagen med jobbet.

Jag har verkligen försökt titta på hennes bilder på Facebook och så, och känna någon sån attraktion, men det kommer liksom inte. Det är jävligt cp, för annars brukar jag få stång så det ångar om det så fort någon snygg tjej visar uppskattning.

Om hon är naken bredvid dig i sängen kanske det händer grejer dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...