Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Två språkrör alltså, även om det är en utopi. Ett förhållande har väl inget jävla språkrör.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Ett förhållande har väl inget jävla språkrör. Ok, tillbaka till Ledarskap och följare-modellen alltså. 😆
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Varför är smörgåsgurka på burk räfflad?
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Varför är smörgåsgurka på burk räfflad? Saltgurka är godare.
Pico Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Varför är smörgåsgurka på burk räfflad? För käftens njutning.
SadamJR Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Är detta någon du köpt eller hyr? Kanal 5 bjöd på den NYA versionen av Sweeney Todd, så det är utan John Schlesinger som regissör. Alltså skiter jag i det. Johnny Depp blir man ju bara depp av ändå. På tv.
Memphis Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 (redigerat) Själv föredrar jag sjögurka. Fint ska det va. Redigerat 6 augusti 2011 av Memphis
SadamJR Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Varför är smörgåsgurka på burk räfflad? För att den ska ligga kvar bättre.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Själv föredrar jag sjögurka. Fint ska det va. östersjögurka
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Det är jävligt snyggt när man spelar in på band så det blir brusigt och dant och så komprimerar man skiten ur det.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Själv föredrar jag sjögurka. Fint ska det va. Vad är sjögurka. F.ö. äter jag nästan bara slanggurka.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 F.ö. äter jag nästan bara slanggurka. Är det sån man köper per meter, som med rep? Knipsar av en lagom bit.
SadamJR Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Vad är sjögurka. F.ö. äter jag nästan bara slanggurka. Detm kan inte va bra för dej.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Det är jävligt snyggt när man spelar in på band så det blir brusigt och dant och så komprimerar man skiten ur det. Nåt vi kan vara lite ense om. Tycker du Regina Spektor är bra eller snygg? Hon e på SVT2 nu.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Nåt vi kan vara lite ense om. Tycker du Regina Spektor är bra eller snygg? Hon e på SVT2 nu. Lite attraktiv på ett snyggfulsnyggt sätt. Inte lyssnat direkt på hennes musik, tror jag tycker hon har lite irriterande röst har jag för mig.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Det kan inte va bra för dej. 😄 Bland gurkor alltå. Jag äter ju annat också.
SadamJR Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 😄 Bland gurkor alltå. Jag äter ju annat också. Ja då så.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Skriver brudmejl. Hade jag druckit ett par öl hade jag nog varit flörtig.
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Skriver brudmejl. Hade jag druckit ett par öl hade jag nog varit flörtig. Tjej #2?
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 (redigerat) Lite attraktiv på ett snyggfulsnyggt sätt. Inte lyssnat direkt på hennes musik, tror jag tycker hon har lite irriterande röst har jag för mig. Jag kollade lite nu på minneskonserten. Den kommer på SVT24 i repris imorgon, kl 21.45-23.00 Tyckte hon hade bra röst. En hel del bekanta har just henne som favorit, så jag var tvungen att se lite mer av henne, tyckte jag. Verkade trevlig. Söt. Redigerat 6 augusti 2011 av debatt
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Tjej #2? Mm. iBella vore ju bara dumt att vara flörtig med. Den här känner jag mig å andra sidan egentligen ännu mindre attraherad av som något annat än kompis. Men hon är singel och jag är relativt desperat. Men egentligen är det ju dumt då att försöka hålla på och hålla på.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Hipp hipp roligast är vad som ska in på vägrätt 3 etc.
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Mm. iBella vore ju bara dumt att vara flörtig med. Den här känner jag mig å andra sidan egentligen ännu mindre attraherad av som något annat än kompis. Men hon är singel och jag är relativt desperat. Men egentligen är det ju dumt då att försöka hålla på och hålla på. Åk ner till henne och ha lite djuriskt sex då.
Micke H Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 "Djuriskt sex", vad exakt innebär det? Jag menar, många djur har sex på många olika vis. Vem ska jag ta inspiration ifrån?
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Åk ner till henne och ha lite djuriskt sex då. Skulle gärna, men hon är så upptagen med jobbet. Jag har verkligen försökt titta på hennes bilder på Facebook och så, och känna någon sån attraktion, men det kommer liksom inte. Det är jävligt cp, för annars brukar jag få stång så det ångar om det så fort någon snygg tjej visar uppskattning.
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Skulle gärna, men hon är så upptagen med jobbet. Jag har verkligen försökt titta på hennes bilder på Facebook och så, och känna någon sån attraktion, men det kommer liksom inte. Det är jävligt cp, för annars brukar jag få stång så det ångar om det så fort någon snygg tjej visar uppskattning. Om hon är naken bredvid dig i sängen kanske det händer grejer dock.
Recommended Posts