debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Sitter du och pressar russin framför Stefan och Krister? Har du funderat på att gå till en psykiater? 😄
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Varför ser hon på bilden så arg ut? Fått någon förklaring Dingbats?
SadamJR Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Undrar vilken film som är bäst? The in-laws eller big daddy?
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Nej, äter inga russin än. Ska äta räkmackor först. Sen ska jag kolla på life aquatic with steve zissou. Låter vettigt.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Varför ser hon på bilden så arg ut? Fått någon förklaring Dingbats? Hon är inte arg, hon är en strong independent woman.
SadamJR Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Hon är inte arg, hon är en strong independent woman. Med horn.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Undrar vilken film som är bäst? The in-laws eller big daddy? The in-laws, är det den från 1979 eller den omarbetade från 2003? Det är ju en actionkomedi, så det bådar lite bättre än en film som av amerikanerna klassats som ren komedi som, Big daddy. Du får lite action åtminstone. Se den som en hyllning till Peter Falk. Som bekant finns det ingen rolig amerikansk film.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Hon är inte arg, hon är en strong independent woman. Säg till om du hittar någon som är raka motsatsen till det.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Själv ska jag se Sweeney Todd. Hoppas det är den gamla versionen. John Schlesinger i så fall.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Säg till om du hittar någon som är raka motsatsen till det. En undfallen och initiativlös kvinna med dåligt självförtroende? Det låter attraktivt.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Som bekant finns det ingen rolig amerikansk film. Jo, det gör det tyvärr.
SadamJR Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 The in-laws, är det den från 1979 eller den omarbetade från 2003? Det är ju en actionkomedi, så det bådar lite bättre än en film som av amerikanerna klassats som ren komedi som, Big daddy. Du får lite action åtminstone. Se den som en hyllning till Peter Falk. Som bekant finns det ingen rolig amerikansk film. Det är den nya. Ska väl förresten klara att hänga med i 2 såna filmer.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 En undfallen och initiativlös kvinna med dåligt självförtroende? Det låter attraktivt. 🥰🥰
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Det är den nya. Ska väl förresten klara att hänga med i 2 såna filmer. Är detta någon du köpt eller hyr? Kanal 5 bjöd på den NYA versionen av Sweeney Todd, så det är utan John Schlesinger som regissör. Alltså skiter jag i det. Johnny Depp blir man ju bara depp av ändå.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Jag tror du är min motsats. Ja när det gäller smak.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Du måste skämta. Nej, det måste vara Dingbats som skämtar. 😛 Nåt mer avtändande än "strong independent" finns inte.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Nej, det måste vara Dingbats som skämtar. 😛 Nåt mer avtändande än "strong independent" finns inte. Jag menar inte Jag menar en tjej som precis som vilken vettig människa som helst är säker på sig själv och inte låter sig hunsas och alltid måste ha någon att klänga på.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Jag menar en tjej som precis som vilken vettig människa som helst är säker på sig själv och inte låter sig hunsas och alltid måste ha någon att klänga på. När jag hör "strong independent" tänker jag på bestämmande, styrande och dominant och utan något egentligt behov av någon annan än sig själv.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 När jag hör "strong independent" tänker jag på bestämmande, styrande och dominant och utan något egentligt behov av någon annan än sig själv. Det är ju när det har gått överstyr. Naturligtvis menar jag inte så. Jag menar någon som kan bestämma när det behövs, någon som kan klara sig själv, någon som kan säga emot en; inte någon som tvunget måste det hela tiden.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Ledarskap Följarskap Följarskap Ledarskap Typ så då eller?
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Ledarskap Följarskap Följarskap Ledarskap Typ så då eller? Du skrev två ord två gånger. Jag vet inte.
Micke H Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Det är ju när det har gått överstyr. Naturligtvis menar jag inte så. Jag menar någon som kan bestämma när det behövs, någon som kan klara sig själv, någon som kan säga emot en; inte någon som tvunget måste det hela tiden. Exakt! Hur kan man gilla svaga kvinnor? 😲
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Du skrev två ord två gånger. Jag vet inte. Ja, att man har en ledare men att man skiftar ibland. Annars kan man ha två språkrör.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Ja, att man har en ledare men att man skiftar ibland. Annars kan man ha två språkrör. Nej, man har ingen ledare och man skiftar inte. Man är lika.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Nej, man har ingen ledare och man skiftar inte. Man är lika. Två språkrör alltså, även om det är en utopi.
Recommended Posts