Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nej, ner och köpa mjölk till kaffet, godis till ikväll, lunch till imorgon...och det var nånting mer...

Fuck, jävla väntan tills imorgon bara. 😛

Kondomer.

Postat

Har du verkligen så gott om brudar att du kan pimpa dom?

Det är ju upp till henne om hon väl vill ligga med Pazo sen, men det antar jag att hon vill. Vem vill inte ligga med Pazo?

Postat

Får se hur det går nu i uppsala under aug/sept!

Blir det knulla då?

Har du verkligen så gott om brudar att du kan pimpa dom?

Pumpa menar du väl? Hehehehe....

Det är ju upp till henne om hon väl vill ligga med Pazo sen, men det antar jag att hon vill. Vem vill inte ligga med Pazo?

Inte jag!

Postat (redigerat)

Finhackar färsklök. Hackar körsbärstomater. å sånt 😮

Asså okej! 😮

Jag blev så sugen när ni snackade om det så jag gjorde äggröra i morse. Med purjolök, paprika, tomat och fetaost. Och keso grillad paprika till.

😄

Var det ingenjör du skulle bli?

hähä. Kanske. 😛

Nej, jag tyckte det var jätte jätte jätte jätte jätte bra!

Jag fick med tår i ögat inse att det inte kom tillbaka i låten någon mer

gång... 🙁

:rolleyes:

Det kommer i fullängdsversionen. 😑

Redigerat av Memphis
Postat

Men förstår ni hur gott det är med russin? Köpte 250 g som jag ska äta ikväll.

Nej, jag förstår det inte tror jag.

Blir russin dåliga? De blir bara hårda va?

Postat

Nej, jag förstår det inte tror jag.

Blir russin dåliga? De blir bara hårda va?

Du är ju fan sämst!

Ja, tror dom blir hårda då. Fast jag vet inte. Men det känns ju rimligt med tanke på vindruva -> russin -> ???

Postat

Du är ju fan sämst!

Ja, tror dom blir hårda då. Fast jag vet inte. Men det känns ju rimligt med tanke på vindruva -> russin -> ???

Fan, nu knäckte du mitt psyke helt.

De kanske bara blir mer och mer kompakta, till slut blir de svarta hål eller neutronstjärnor eller något sånt.

Postat

De kanske bara blir mer och mer kompakta, till slut blir de svarta hål eller neutronstjärnor eller något sånt.

Sparar jag dom tillräckligt länge kanske dom äter upp mig istället.

Postat

Sparar jag dom tillräckligt länge kanske dom äter upp mig istället.

Prova. Fast jag tror de bara blir mindre och mindre, till slut blir de sand eller salt eller så.

Postat

Korinter.

Postat

Full fräs med Stefan & Krister på fyran!!!!!

Sitter du och pressar russin framför Stefan och Krister? Har du funderat på att gå till en psykiater?

Postat

Sitter du och pressar russin framför Stefan och Krister? Har du funderat på att gå till en psykiater?

Nej, äter inga russin än. Ska äta räkmackor först. Sen ska jag kolla på life aquatic with steve zissou.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.