Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Jag känner en halv person - mig själv till 50%.

"Känner" har en annan innebörd för mig.

Jag är också rätt restriktiv med att säga att jag känner någon. Inte som du (naturligtvis), men jag vetefan om jag tex skulle säga att jag "känner" iBella eller att jag "känner" någon jag pluggade med senaste året.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var på Myrorna och satt böjd över kassettbanden, och rätt vad det var hörde jag mitt namn av en tjejröst. Reste mig upp och så var det hon som jag ville skulle komma på Rhubarb-festen som vi snackade här om i det oändliga när jag skulle formulera ett facebookmeddelande. Blev jävligt paff och typ helt ställd. Kramades (det var iofs trevligt) och pratade om sånt som man pratar om, typ vad vi gör och så. Blev skitpinsamt och när det var min tur att prata och jag stod typ helt tyst och såg mig omkring innan hjärnstilleståndet släppte och jag fick ur mig någon floskel. Och sen hjälpte det inte att hon pratade så jävla tyst också så jag fan inte hörde vad hon sa.

Nåja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Med risk för att låta negativ; hur snabbt gick du från känslor ur det mörkare registret till nyförälskelse?

ÄR du redo eller önskar du bara det? Vet den här nya tjejen om exet och på ett ungefär när/hur det tog slut?

Om den här nya vet vad hon ger sig in i så go for it. Annars känns det nästan lite taskigt mot henne, anser jag.

Det gick rätt snabbt, ja. ^^ Hon vet om allting, jag har berättat det.

Hur vet man skillnaden på om man bara önskar sig vara redo eller om man faktiskt är det? Jag tror på fullaste allvar att jag är det. Det är samma känslor nu som när jag blev kär första gången.

Och jag skulle aldrig drömma om att lura någon, särskilt någon jag utvecklat känslor för. Jag har vart ärlig från första början.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gick rätt snabbt, ja. ^^ Hon vet om allting, jag har berättat det.

Hur vet man skillnaden på om man bara önskar sig vara redo eller om man faktiskt är det? Jag tror på fullaste allvar att jag är det. Det är samma känslor nu som när jag blev kär första gången.

Och jag skulle aldrig drömma om att lura någon, särskilt någon jag utvecklat känslor för. Jag har vart ärlig från första början.

Okej, låter bra! Jag menade heller aldrig att du medvetet skulle gå in för att lura någon. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

fy helvete var föräldrarnas stationära dator väsnas. Sitter några meter ifrån med min laptop och får nästan lika ont i öronen som hon i fäbojäntan.

Inte bara dendrofili utan också auralsex var ett hett samtalsämne i högstadiet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gick rätt snabbt, ja. ^^ Hon vet om allting, jag har berättat det.

Hur vet man skillnaden på om man bara önskar sig vara redo eller om man faktiskt är det? Jag tror på fullaste allvar att jag är det. Det är samma känslor nu som när jag blev kär första gången.

Och jag skulle aldrig drömma om att lura någon, särskilt någon jag utvecklat känslor för. Jag har vart ärlig från första början.

Det är alltid knepigt för alla, men på olika sätt för olika personer, utom för dom som har världens självförtroende när det gäller kvinnor, vilket i sin tur tyder på nån form av hjärnskada.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är alltid knepigt för alla, men på olika sätt för olika personer, utom för dom som har världens självförtroende när det gäller kvinnor, vilket i sin tur tyder på nån form av hjärnskada.

Japp! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Var på Myrorna och satt böjd över kassettbanden, och rätt vad det var hörde jag mitt namn av en tjejröst. Reste mig upp och så var det hon som jag ville skulle komma på Rhubarb-festen som vi snackade här om i det oändliga när jag skulle formulera ett facebookmeddelande. Blev jävligt paff och typ helt ställd. Kramades (det var iofs trevligt) och pratade om sånt som man pratar om, typ vad vi gör och så. Blev skitpinsamt och när det var min tur att prata och jag stod typ helt tyst och såg mig omkring innan hjärnstilleståndet släppte och jag fick ur mig någon floskel. Och sen hjälpte det inte att hon pratade så jävla tyst också så jag fan inte hörde vad hon sa.

Nåja.

Tuff shit att hon kanske sa att hon älskar dig i det där mumlet och du bara typ tittade bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gick rätt snabbt, ja. ^^ Hon vet om allting, jag har berättat det.

Hur vet man skillnaden på om man bara önskar sig vara redo eller om man faktiskt är det? Jag tror på fullaste allvar att jag är det. Det är samma känslor nu som när jag blev kär första gången.

Och jag skulle aldrig drömma om att lura någon, särskilt någon jag utvecklat känslor för. Jag har vart ärlig från första början.

De flesta jag vet har tagit 10-12 år på sig innan de varit på banan igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förspill inte din chans.

Borde jag ha tafsat på henne medan jag hade chansen kanske? Eller vore det bättre att bara försiktigt följa efter henne precis sådär så hon märker att jag är där men lite för långt bort eller otillgängligt för att hon ska låtsas om det? Eller kanske skriva ett långt oärligt kärleksbrev med läppstift? Hmm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Borde jag ha tafsat på henne medan jag hade chansen kanske? Eller vore det bättre att bara försiktigt följa efter henne precis sådär så hon märker att jag är där men lite för långt bort eller otillgängligt för att hon ska låtsas om det? Eller kanske skriva ett långt oärligt kärleksbrev med läppstift? Hmm.

Du skulle lagt ena örat intill hennes mun.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...