Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Snygga shotglas om inte annat! 😄

Vi hittade inte mitt andra Jäger-glas, och det kändes orättvist att bara jag skulle använda det. 😛

Annons
Postat

Jag blev så sugen när ni snackade om det så jag gjorde äggröra i morse. Med purjolök, paprika, tomat och fetaost. Och keso grillad paprika till.

Postat

Jag blev så sugen när ni snackade om det så jag gjorde äggröra i morse. Med purjolök, paprika, tomat och fetaost. Och keso grillad paprika till.

Är inte äggröra sjukt oekonomiskt.

Postat

Är inte äggröra sjukt oekonomiskt.

Den kan inte göra en budget, om det är det du menar.

i övrigt, nä.

Postat

Det går ju åt jättemånga ägg för så lite röra.

4 st typ? Man blir mätt. det innehåller alla essentiella fetter och aminosyror. plus de flesta vitaminerna, förutom c. Dessutom är det gott och enkelt att göra.

Ge ett exempel på en jämförbar måltid som är billigare 😛

Postat

Nu har jag blivit av med mina alkoholproblem.

Brorsan erbjöd sig nämligen köpa åt mig, så nu kan jag vänta till i kväll med att åka till stan 😛

"I don't have a drinking problem 'cept when I can't get a drink".

Postat

Kommer karatepartiet för plötsligt kanske?

Nej, jag tyckte det var jätte jätte jätte jätte jätte bra!

Jag fick med tår i ögat inse att det inte kom tillbaka i låten någon mer

gång... 🙁

Postat

Nu har jag blivit av med mina alkoholproblem.

Brorsan erbjöd sig nämligen köpa åt mig,

😆😄😆😆😄😄😄😄😆

ÅRETS skämt!

Postat

Hur många människor känner du, Fidden?

Jag känner en halv person - mig själv till 50%.

"Känner" har en annan innebörd för mig.

Postat

Skulle vilja göra TOEFL-testet men det kostar fan $250.

Det fanns sådana test som någon hade fått tag på i skolan.

Det är värt att göra dem.

Postat

Jo, men det visste han kanske inte när han var tre år och fick sitt Kinderägg.

Säj snarare att det var tre år sen han fick det. Kan se framför mej slutexamen på ingenjörsskolan. 100 blivande ingenjörer med varsitt kinderägg.

Postat

Säj snarare att det var tre år sen han fick det. Kan se framför mej slutexamen på ingenjörsskolan. 100 blivande ingenjörer med varsitt kinderägg.

Gör en seriestrip.

Postat

Vad är det för test?

Test of English as a Foreign Language. Jag har redan gjort Certificate in Advanced English som är Cambridges certifikat, men det är brittisk engelska. Vissa amerikanska universitet kräver TOEFL-test (TOEFL testat nordamerikansk engelska), där är CAE betydelselöst.

Postat

As far as I'm concerned så finns det väldigt få regler för sånt här, det gäller att läsa av allt. Och baserat på det så tycker jag inte det är för tidigt. ☺️

Fast det gör detsamma nu iofs, hon var online på MSN. ☺️

Med risk för att låta negativ; hur snabbt gick du från känslor ur det mörkare registret till nyförälskelse?

ÄR du redo eller önskar du bara det? Vet den här nya tjejen om exet och på ett ungefär när/hur det tog slut?

Om den här nya vet vad hon ger sig in i så go for it. Annars känns det nästan lite taskigt mot henne, anser jag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.