Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Det går ju åt jättemånga ägg för så lite röra.

4 st typ? Man blir mätt. det innehåller alla essentiella fetter och aminosyror. plus de flesta vitaminerna, förutom c. Dessutom är det gott och enkelt att göra.

Ge ett exempel på en jämförbar måltid som är billigare 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men det visste han kanske inte när han var tre år och fick sitt Kinderägg.

Säj snarare att det var tre år sen han fick det. Kan se framför mej slutexamen på ingenjörsskolan. 100 blivande ingenjörer med varsitt kinderägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för test?

Test of English as a Foreign Language. Jag har redan gjort Certificate in Advanced English som är Cambridges certifikat, men det är brittisk engelska. Vissa amerikanska universitet kräver TOEFL-test (TOEFL testat nordamerikansk engelska), där är CAE betydelselöst.

Link to comment
Dela på andra sajter

As far as I'm concerned så finns det väldigt få regler för sånt här, det gäller att läsa av allt. Och baserat på det så tycker jag inte det är för tidigt. ☺️

Fast det gör detsamma nu iofs, hon var online på MSN. ☺️

Med risk för att låta negativ; hur snabbt gick du från känslor ur det mörkare registret till nyförälskelse?

ÄR du redo eller önskar du bara det? Vet den här nya tjejen om exet och på ett ungefär när/hur det tog slut?

Om den här nya vet vad hon ger sig in i så go for it. Annars känns det nästan lite taskigt mot henne, anser jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...