Micke H Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Snygga shotglas om inte annat! 😄 Vi hittade inte mitt andra Jäger-glas, och det kändes orättvist att bara jag skulle använda det. 😛
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Jag blev så sugen när ni snackade om det så jag gjorde äggröra i morse. Med purjolök, paprika, tomat och fetaost. Och keso grillad paprika till.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Jag blev så sugen när ni snackade om det så jag gjorde äggröra i morse. Med purjolök, paprika, tomat och fetaost. Och keso grillad paprika till. Är inte äggröra sjukt oekonomiskt.
Fidden Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Är inte äggröra sjukt oekonomiskt. Den kan inte göra en budget, om det är det du menar. i övrigt, nä.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Den kan inte göra en budget, om det är det du menar. i övrigt, nä. Det går ju åt jättemånga ägg för så lite röra.
Fidden Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Det går ju åt jättemånga ägg för så lite röra. 4 st typ? Man blir mätt. det innehåller alla essentiella fetter och aminosyror. plus de flesta vitaminerna, förutom c. Dessutom är det gott och enkelt att göra. Ge ett exempel på en jämförbar måltid som är billigare 😛
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Är inte äggröra sjukt oekonomiskt. Det skiter väl jag i. Inte jag som betalar.
SadamJR Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 hehe. Det svåra var snarare att klara bygga ihop skiten som låg i. 😛 Var det ingenjör du skulle bli?
Pazo Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Det går ju åt jättemånga ägg för så lite röra. Nä. Med tre ägg blire ett ganska bra berg på tallriken ändå
SadamJR Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Nu har jag blivit av med mina alkoholproblem. Brorsan erbjöd sig nämligen köpa åt mig, så nu kan jag vänta till i kväll med att åka till stan 😛 "I don't have a drinking problem 'cept when I can't get a drink".
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Kommer karatepartiet för plötsligt kanske? Nej, jag tyckte det var jätte jätte jätte jätte jätte bra! Jag fick med tår i ögat inse att det inte kom tillbaka i låten någon mer gång... 🙁
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Nu har jag blivit av med mina alkoholproblem. Brorsan erbjöd sig nämligen köpa åt mig, 😆😄😆😆😄😄😄😄😆 ÅRETS skämt!
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Skulle vilja göra TOEFL-testet men det kostar fan $250.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Hur många människor känner du, Fidden? Jag känner en halv person - mig själv till 50%. "Känner" har en annan innebörd för mig.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Var det ingenjör du skulle bli? Jo, men det visste han kanske inte när han var tre år och fick sitt Kinderägg.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Skulle vilja göra TOEFL-testet men det kostar fan $250. Det fanns sådana test som någon hade fått tag på i skolan. Det är värt att göra dem.
SadamJR Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Jo, men det visste han kanske inte när han var tre år och fick sitt Kinderägg. Säj snarare att det var tre år sen han fick det. Kan se framför mej slutexamen på ingenjörsskolan. 100 blivande ingenjörer med varsitt kinderägg.
SadamJR Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Skulle vilja göra TOEFL-testet men det kostar fan $250. Vad är det för test?
SadamJR Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Idag är det degerfors - åff på tv. Går emot alla mina principer och spelar på åtvid.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Idag är det degerfors - åff på tv. Går emot alla mina principer och spelar på åtvid. Öppen match.
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 Säj snarare att det var tre år sen han fick det. Kan se framför mej slutexamen på ingenjörsskolan. 100 blivande ingenjörer med varsitt kinderägg. Gör en seriestrip.
SadamJR Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Gör en seriestrip. Kunde kanske bli kul, men jag kan inte teckna.
Overkill Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Vad är det för test? Test of English as a Foreign Language. Jag har redan gjort Certificate in Advanced English som är Cambridges certifikat, men det är brittisk engelska. Vissa amerikanska universitet kräver TOEFL-test (TOEFL testat nordamerikansk engelska), där är CAE betydelselöst.
Pico Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 As far as I'm concerned så finns det väldigt få regler för sånt här, det gäller att läsa av allt. Och baserat på det så tycker jag inte det är för tidigt. ☺️ Fast det gör detsamma nu iofs, hon var online på MSN. ☺️ Med risk för att låta negativ; hur snabbt gick du från känslor ur det mörkare registret till nyförälskelse? ÄR du redo eller önskar du bara det? Vet den här nya tjejen om exet och på ett ungefär när/hur det tog slut? Om den här nya vet vad hon ger sig in i så go for it. Annars känns det nästan lite taskigt mot henne, anser jag.
Recommended Posts