Micke H Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Nej fan, jag skickar inget såhär sent som första seriösa SMS, inte heller när jag är i det här tillståndet. Men imorgon så... ☺️ Fan, jag hade glömt bort den här känslan. 😄 Två år sen jag kände den sist. Har saknat den. 😄 Läskigt och roligt och nervöst och spännande. Och jag är jävla gay men det skiter jag i. 😛 Lite full också. xD
debatt Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Postat 6 augusti 2011 (redigerat) Testade spela in lite såatte. Indiepop typ eller nått. Your browser does not support the HTML5 audio tag Lite otajt här o där, jag vet. 😛 Gillar introt, de första 0'32 sekunderna. Gillar även partiet 0'44-0'57 sekunder, när det i början låter som om någon tränar karatesparkar med passande tillrop i ett rasande tempo. Gillar outrot mindre 1'16-1'44, mest beroende på att det brusar. Tycker inte om cymbalerna i vänster sida i mitten av låten nånstans, som är för många och för ofta. Som helhet intressant, temposkiftande, innehållsrikt Otajt? Inte ett skit - själv tillåter jag felmarginaler på helsekunder... 🙂 Redigerat 6 augusti 2011 av debatt
Pazo Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Pazo, shit min omelett var ganska lik din! 😄 Bortsett från fetan då! Men har redan ätit upp den så. Hur gjorde du din då? 😮
Pico Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Limitless är rätt bra. Och en dag ska jag se den där sigur ros-filmen du tipsade om, har bara inte haft tid än 😊 Limitless var rätt bra, ja. Hmm, kanske skulle se sigur ros-filmen jag tipsat om. ☺️
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Nej fan, jag skickar inget såhär sent som första seriösa SMS, inte heller när jag är i det här tillståndet. Men imorgon så... ☺️ Fan, jag hade glömt bort den här känslan. 😄 Två år sen jag kände den sist. Har saknat den. 😄 Läskigt och roligt och nervöst och spännande. Och jag är jävla gay men det skiter jag i. 😛 Lite full också. Du är inte rädd för att det är för kort tid efter?
SadamJR Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Verkar som jag kom in i tråden lagom tills allt var slut. Nåja. Detta var min kväll: Pilsner och hostmedicin är aldrig fel.
Memphis Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 (redigerat) Gillar introt, de första 0'32 sekunderna. Gillar även partiet 0'44-0'57 sekunder, när det i början låter som om någon tränar karatesparkar med passande tillrop i ett rasande tempo. Gillar outrot mindre 1'16-1'44, mest beroende på att det brusar. Tycker inte om cymbalerna i vänster sida i mitten av låten nånstans, som är för många och för ofta. Som helhet intressant, temposkiftande, innehållsrikt Otajt? Inte ett skit - själv tillåter jag felmarginaler på helsekunder... 🙂 Tackar för lyssning debatt! 🙂 Roligt att du oxå gillar. Kommer karatepartiet för plötsligt kanske? Bruset är pga elektroniken i min (acke) gura som det e nått fel på. Alltid e det nått. Cymbalerna ska vara mer så de flyter över i varandra, då blir det inte lika störande. Och ska inte ligga i vänster. 😛 Thanks! Redigerat 6 augusti 2011 av Memphis
Memphis Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 (redigerat) Hur gjorde du din då? 😮 Nämen gjorde inte jättemycket. Slängde på en del kryddor, dansk salami och sweet chilisås. 😛 Lite lustig blandning men var fett gott! Hur gör du? Redigerat 6 augusti 2011 av Memphis
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 De har gjort om den gula grejen i kinderäggen så den är lättare att öppna! Vad är detta!
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Var inte det jättelängesen. 😛 Kanske det var, men jag märkte det nu! Snacka om att förstöra, halva grejen med kinderägg var ju att det var skitsvårt att öppna skiten inuti.
Memphis Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 hehe. Det svåra var snarare att klara bygga ihop skiten som låg i. 😛
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 hehe. Det svåra var snarare att klara bygga ihop skiten som låg i. 😛 Shit vad lame. Av tre ägggrejer var det en som var i flera delar, och den var skitlätt att sätta ihop, behövde inte ens tänka.
Memphis Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 (redigerat) amen, var oseriös. 😄 Nu ska jag till skolan och sätta mig o plugga fram till kvällen såatte. Mindre störningsmoment där. Haregotthajj! Redigerat 6 augusti 2011 av Memphis
Fidden Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Nu har jag blivit av med mina alkoholproblem. Brorsan erbjöd sig nämligen köpa åt mig, så nu kan jag vänta till i kväll med att åka till stan 😛
Fidden Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Jag tyckte inte takida-recensionen var så farlig. Det är ju som om folk plötsligt förlorat sin förmåga att förstå ironi. Hur kan det inte bli folkstorm av nilecity-repriserna egentligen? Eller ser folk musikrecensioner som gravallvarlig journalistik?
Fidden Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 och ja, att grotesco-gänget nyss blivit polisanmälda faller ju i samma kategori...
Fidden Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Hur många människor känner du, Fidden? Tror att mitt vänantal på facebook är en hyfsad uppskattning. Kanske några fler. Runt 100.
Dingbats Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Tror att mitt vänantal på facebook är en hyfsad uppskattning. Kanske några fler. Runt 100. Mitt vänantal är nog ganska rättvisande också, även om det finns personer jag känner som inte är med där och personer som är med där som jag inte direkt känner, men det jämnar nog ut sig ungefär. Ett femtiotal.
slejnard Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 brorsan är å hälsar på. om en månad flyttar han tillbaka till australien efter ett år i sverige.
Pazo Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Nämen gjorde inte jättemycket. Slängde på en del kryddor, dansk salami och sweet chilisås. 😛 Lite lustig blandning men var fett gott! Hur gör du? Finhackar färsklök. Hackar körsbärstomater. å sånt 😮
Micke H Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Du är inte rädd för att det är för kort tid efter? As far as I'm concerned så finns det väldigt få regler för sånt här, det gäller att läsa av allt. Och baserat på det så tycker jag inte det är för tidigt. ☺️ Fast det gör detsamma nu iofs, hon var online på MSN. ☺️
Recommended Posts