Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Nej fan, jag skickar inget såhär sent som första seriösa SMS, inte heller när jag är i det här tillståndet. Men imorgon så... ☺️

Fan, jag hade glömt bort den här känslan. 😄 Två år sen jag kände den sist. Har saknat den. 😄 Läskigt och roligt och nervöst och spännande. Och jag är jävla gay men det skiter jag i. 😛 Lite full också. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

Testade spela in lite såatte. Indiepop typ eller nått.

http://dl.dropbox.com/u/5736107/Ny%20mapp/summerMemphan.mp3

Lite otajt här o där, jag vet. 😛

Gillar introt, de första 0'32 sekunderna.

Gillar även partiet 0'44-0'57 sekunder, när det i början låter som om någon tränar karatesparkar med passande tillrop i ett rasande tempo.

Gillar outrot mindre 1'16-1'44, mest beroende på att det brusar.

Tycker inte om cymbalerna i vänster sida i mitten av låten nånstans, som är för många och för ofta.

Som helhet intressant, temposkiftande, innehållsrikt

Otajt? Inte ett skit - själv tillåter jag felmarginaler på helsekunder...

🙂

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Limitless är rätt bra.

Och en dag ska jag se den där sigur ros-filmen du tipsade om, har bara inte haft tid än 😊

Limitless var rätt bra, ja. Hmm, kanske skulle se sigur ros-filmen jag tipsat om. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej fan, jag skickar inget såhär sent som första seriösa SMS, inte heller när jag är i det här tillståndet. Men imorgon så... ☺️

Fan, jag hade glömt bort den här känslan. 😄 Två år sen jag kände den sist. Har saknat den. 😄 Läskigt och roligt och nervöst och spännande. Och jag är jävla gay men det skiter jag i. 😛 Lite full också.

Du är inte rädd för att det är för kort tid efter?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar introt, de första 0'32 sekunderna.

Gillar även partiet 0'44-0'57 sekunder, när det i början låter som om någon tränar karatesparkar med passande tillrop i ett rasande tempo.

Gillar outrot mindre 1'16-1'44, mest beroende på att det brusar.

Tycker inte om cymbalerna i vänster sida i mitten av låten nånstans, som är för många och för ofta.

Som helhet intressant, temposkiftande, innehållsrikt

Otajt? Inte ett skit - själv tillåter jag felmarginaler på helsekunder...

🙂

Tackar för lyssning debatt! 🙂 Roligt att du oxå gillar.

Kommer karatepartiet för plötsligt kanske?

Bruset är pga elektroniken i min (acke) gura som det e nått fel på. Alltid e det nått.

Cymbalerna ska vara mer så de flyter över i varandra, då blir det inte lika störande. Och ska inte ligga i vänster. 😛

Thanks!

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gjorde du din då? 😮

Nämen gjorde inte jättemycket. Slängde på en del kryddor, dansk salami och sweet chilisås. 😛 Lite lustig blandning men var fett gott! Hur gör du?

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tyckte inte takida-recensionen var så farlig. Det är ju som om folk plötsligt förlorat sin förmåga att förstå ironi. Hur kan det inte bli folkstorm av nilecity-repriserna egentligen?

Eller ser folk musikrecensioner som gravallvarlig journalistik?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att mitt vänantal på facebook är en hyfsad uppskattning. Kanske några fler. Runt 100.

Mitt vänantal är nog ganska rättvisande också, även om det finns personer jag känner som inte är med där och personer som är med där som jag inte direkt känner, men det jämnar nog ut sig ungefär. Ett femtiotal.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är inte rädd för att det är för kort tid efter?

As far as I'm concerned så finns det väldigt få regler för sånt här, det gäller att läsa av allt. Och baserat på det så tycker jag inte det är för tidigt. ☺️

Fast det gör detsamma nu iofs, hon var online på MSN. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...