Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Nej, det var för att vi var ute en sväng och då ramlade jag för jag kunde inte stå upp (hehe) och typ fick jord eller smuts på byxorna. Tror jag. Sen skulle jag ta av dom och så åkte kalsongerna med av bara farten. 😱

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Alltså, vet folk utanför längsta vad dom går miste om? Tog mig en minut att ta reda på när min första fylla var samt en kommentar om den.

Skickat 2008-06-06 - 12:59

jag citerade tydligen ett OC-avsnitt igår, sa "jag älskar dig" och "förlåt mig" till alla. sen spydde jag en del med och nu mår jag jävligt illa. 😛

jag förstår inte varför folk dricker om man blir bakfull. är ju definitivt inte värt det.

hehe

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, vet folk utanför längsta vad dom går miste om? Tog mig en minut att ta reda på när min första fylla var samt en kommentar om den.

hehe

Eller hur! Så bäst. Det smärtar mig att jag inte har någon backup på hela längsta, så man kan kolla upp saker även i den framtid när tråden kanske inte finns längre.

Puss på samtliga!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller hur! Så bäst. Det smärtar mig att jag inte har någon backup på hela längsta, så man kan kolla upp saker även i den framtid när tråden kanske inte finns längre.

Puss på samtliga!!

Det hade ärligt talat varit ovärderligt att ha en backup. Hur skulle man göra det enklast?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det hade ärligt talat varit ovärderligt att ha en backup. Hur skulle man göra det enklast?

Det borde inte vara några större problem för någon som är kunnig i sånt (typ Micke eller Pico?) att skriva ett skript som går igenom alla sidor och tankar ner all data bara. Problemet är att det skulle ta jävligt hårt på servern.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...