Fidden Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Nej, det var för att vi var ute en sväng och då ramlade jag för jag kunde inte stå upp (hehe) och typ fick jord eller smuts på byxorna. Tror jag. Sen skulle jag ta av dom och så åkte kalsongerna med av bara farten. 😱 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Alltså, vet folk utanför längsta vad dom går miste om? Tog mig en minut att ta reda på när min första fylla var samt en kommentar om den. Skickat 2008-06-06 - 12:59 jag citerade tydligen ett OC-avsnitt igår, sa "jag älskar dig" och "förlåt mig" till alla. sen spydde jag en del med och nu mår jag jävligt illa. 😛 jag förstår inte varför folk dricker om man blir bakfull. är ju definitivt inte värt det. hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 aloha! Tjaba! Hur går det med kärleken? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Alltså, vet folk utanför längsta vad dom går miste om? Tog mig en minut att ta reda på när min första fylla var samt en kommentar om den. hehe Eller hur! Så bäst. Det smärtar mig att jag inte har någon backup på hela längsta, så man kan kolla upp saker även i den framtid när tråden kanske inte finns längre. Puss på samtliga!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 🥰 Längsta 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Där kunde du ha tagit vara på tillfället och huggit tag i någon tjej. Alla tjejer blir liggsugna av sånt. Eller snarare kunde väl nån huggit tag i mig när jag ändå luftade den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Eller hur! Så bäst. Det smärtar mig att jag inte har någon backup på hela längsta, så man kan kolla upp saker även i den framtid när tråden kanske inte finns längre. Puss på samtliga!! Det hade ärligt talat varit ovärderligt att ha en backup. Hur skulle man göra det enklast? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Eller snarare kunde väl nån huggit tag i mig när jag ändå luftade den. Precis. Hela ute, halva inne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Det hade ärligt talat varit ovärderligt att ha en backup. Hur skulle man göra det enklast? Det borde inte vara några större problem för någon som är kunnig i sånt (typ Micke eller Pico?) att skriva ett skript som går igenom alla sidor och tankar ner all data bara. Problemet är att det skulle ta jävligt hårt på servern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Precis. Hela ute, halva inne. ))<>(( Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 aloha! tjenare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Hepp, gnatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Tjaba! Hur går det med kärleken? 😄 jora...det rullar på. im in love! 🥰😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Eller snarare kunde väl nån huggit tag i mig när jag ändå luftade den. Eller huggit av den...med en tältpinne. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 ))<>(( va ecklit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 gonatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 gnarre redan grahn 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Jaaa! Grahn har varit konstig senaste tiden! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 excuse me but i have just farted 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Jaaa! Grahn har varit konstig senaste tiden! 😕 kanske någon parasit som satt sig på barken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Jaaa! Grahn har varit konstig senaste tiden! 😕 Nejdå! tänkte bara dra ner på forumandet men hur går det?? 🤪😆 ...ja och så är jag borta oxå. Fast jo kan verka lite konstig men.. nej! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 kanske någon parasit som satt sig på barken. mmhmm.. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Nejdå! tänkte bara dra ner på forumandet men hur går det?? 🤪😆 ...ja och så är jag borta oxå. Fast jo kan verka lite konstig men.. nej! 😑 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 🥰 🥰 ...men haRE så bra. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 nu skriver memphis nåt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 fast min första fylla fick jag glatt vänta med tills jag fyllt 18 😏 Jag me! 🥰 jora...det rullar på. im in love! 🥰😄 Fan va glad jag blir Slejj. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 (Slej, jag jobbar med den där låten fortfarande... eller inte direkt nu. För nu e ja borta men sen. Såatte. Inget stress iallafall) Gonatt på er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 zooey deschanel 🙁🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 zooey deschanel 🙁🥰 va ere me na nu rå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 (Slej, jag jobbar med den där låten fortfarande... eller inte direkt nu. För nu e ja borta men sen. Såatte. Inget stress iallafall) Gonatt på er! nice! 😄 känn ingen press för det lär ta ett tag innan jag hinner färdiggöra ändå såatteh ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts