Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Fidden... jag ville inte skriva om eländes elände i form av sjukdomar, när nu Dingbits hittat tillbaka.

Därför undvek jag Fidden har sjukgymnastiserat och provat att belasta knäeländet, likväl som att jag

har en kommande läkartid för fem åkommor - fler får inte plats i deras kalender - liksom att CHAE

uppvisat smått maniska tillstånd här ibland, inte minst vad anbelangar sättet att föra fram sin text

på stundtals i där för avsedda textrutor, vilket förbryllat bland andra SadamJr en aning.

Jaha... lika bra då kanske 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkt flera gånger "undra hur fidden hare i udevalla egentligen". NÅ!? HUR VARE!?

I uddevalla var jag typ 2 sekunder. Sen var jag vid stugan resten av tiden, förutom några timmar då jag knallade runt på nordens ark med brorsdottern. Har bränt axlarna lite.

Nu är jag i mullsjö, imorgon drar jag till jönnet och dricker öl.

Link to comment
Dela på andra sajter

I uddevalla var jag typ 2 sekunder. Sen var jag vid stugan resten av tiden, förutom några timmar då jag knallade runt på nordens ark med brorsdottern. Har bränt axlarna lite.

Nu är jag i mullsjö, imorgon drar jag till jönnet och dricker öl.

Brorsdotter. Vad vuxen du är.

I Mullsjö bor iBellas kompis som hon inte vill bli som.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var också 18 (eller 17? tror 18 fast inte säker). Drog ner byxorna och rabblade the OC-citat.

Alltså, människor. Hur lyckas man bli så full. Jag blev så full jag kunde bli utan att kräkas, tror jag, på Rhubarb-festen, eller inte så jättelångt ifrån iaf, för jag mådde lite illa varje gång jag gick på toa, men jag var fan inte i närheten av något sånt. Jag minns precis allting och var i stort sett vid mina sinnens bokstavligen talat fulla bruk.

Det var väl också min första riktiga fylla värd namnet, vid 21 års ålder, men jag hade ju vart rätt påverkad innan, men det räknar jag inte för det var typ med släkt och så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, människor. Hur lyckas man bli så full. Jag blev så full jag kunde bli utan att kräkas, tror jag, på Rhubarb-festen, eller inte så jättelångt ifrån iaf, för jag mådde lite illa varje gång jag gick på toa, men jag var fan inte i närheten av något sånt. Jag minns precis allting och var i stort sett vid mina sinnens bokstavligen talat fulla bruk.

Det var väl också min första riktiga fylla värd namnet, vid 21 års ålder, men jag hade ju vart rätt påverkad innan, men det räknar jag inte för det var typ med släkt och så.

Overkill hade säkert tagit av sig byxorna för han kräkts på dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, människor. Hur lyckas man bli så full. Jag blev så full jag kunde bli utan att kräkas, tror jag, på Rhubarb-festen, eller inte så jättelångt ifrån iaf, för jag mådde lite illa varje gång jag gick på toa, men jag var fan inte i närheten av något sånt. Jag minns precis allting och var i stort sett vid mina sinnens bokstavligen talat fulla bruk.

Det var väl också min första riktiga fylla värd namnet, vid 21 års ålder, men jag hade ju vart rätt påverkad innan, men det räknar jag inte för det var typ med släkt och så.

Man dricker massa bara. Då drack jag öl, vin och whiskey. Bara öste på. Sen gick det som det gick också. Men det händer ju lite då och då i Uppsala att man spyr pga för mycket alkohol.

Link to comment
Dela på andra sajter

Overkill hade säkert tagit av sig byxorna för han kräkts på dom.

Nej, det var för att vi var ute en sväng och då ramlade jag för jag kunde inte stå upp (hehe) och typ fick jord eller smuts på byxorna. Tror jag. Sen skulle jag ta av dom och så åkte kalsongerna med av bara farten. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Man dricker massa bara. Då drack jag öl, vin och whiskey. Bara öste på. Sen gick det som det gick också. Men det händer ju lite då och då i Uppsala att man spyr pga för mycket alkohol.

Så jävla ovärt att spy. Jag provade det den där gången när jag sänkte en vinare på typ trekvart och det var fan årets sämsta upplevelse alla kategorier.

Nåja, jag kanske lyckas få till ännu värre fyllor i framtiden.

Min moster röker på ibland för hon bor i Kanada.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det var för att vi var ute en sväng och då ramlade jag för jag kunde inte stå upp (hehe) och typ fick jord eller smuts på byxorna. Tror jag. Sen skulle jag ta av dom och så åkte kalsongerna med av bara farten. 😱

Där kunde du ha tagit vara på tillfället och huggit tag i någon tjej. Alla tjejer blir liggsugna av sånt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...