Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Och har fått igång ljudkortet nu! 😄 Efter lite strul ändå. 😑

Först fick jag inget ljud alls, så startade om datorn en gång till, och dåå kom ljud, fast var jättelåg volym verkligen. Blev förbannad och felsökte.

Gav upp och testade istället att spela in men så fickjag inget ljud med mikrofonen, och efter en stunds svärande så såg jag att jag glömt sätta på fantommatningen. xD

Och sen efter en stund blev plötsligt uppspelningsvolymen bra, och inte så låg som förut. Så nu funkar allt! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

En tjej från Liminals och Differnet, två band jag aldrig hört men som någon hipp jävel här inne säkert känner till mer om, vill lägga till mig som kontakt på linkedin. Är det värt att skapa ett konto där bara för det? Kan ju bli användbart i framtiden EVENTUELLT. Hon köpte nämligen min sampler förut i våras. Snacka om cp att lägga till mig som kontakt för det, men ja.

Link to comment
Dela på andra sajter

En tjej från Liminals och Differnet, två band jag aldrig hört men som någon hipp jävel här inne säkert känner till mer om, vill lägga till mig som kontakt på linkedin. Är det värt att skapa ett konto där bara för det? Kan ju bli användbart i framtiden EVENTUELLT. Hon köpte nämligen min sampler förut i våras. Snacka om cp att lägga till mig som kontakt för det, men ja.

Det är för att hon har scannat igenom sin inkorg och lägger till alla kontakter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är för att hon har scannat igenom sin inkorg och lägger till alla kontakter.

Då är hon ju dum i huvet. Man ska ju vara lite selektiv.

Hon är 40 år och gift så jag tror jag säger tack men nej tack. Eller snarare bara håller käft. Kul att ha fått skaka hand med en indie-b-kändis iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Neeej.

Att rivalen är anskrämligt ful till skillnad från dig, menade han.

Det var mer upplyftande. Fast jag tycker vi är på ungefär samma nivå utseendemässigt. Fast jag vinner nog på att jag inte ser så ung ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mer som hänt:

SadamJr har skaffat en bra skäggtrimmer.

Pazo har behov av att använda något liknande.

Pico var inne och sa att han skulle ta kaffe.

Overkills kusliga bild med kudde på huvet dök upp igen.

SadamJr har skapat en tråd om en recension av gruppen Takida.

Grahn har inte varit här lika ofta.

Jag har inte varit här lika ofta, däremot de andra i kollektivet.

Lax har rest bort för viss framtid.

MickeH är på det igen. Date på g.

Valle menar att han gillar tyrolermusik.

Naymari har hittat hit.

Du glömde:

"Fidden har glömts bort"

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Fidden... jag ville inte skriva om eländes elände i form av sjukdomar, när nu Dingbits hittat tillbaka.

Därför undvek jag Fidden har sjukgymnastiserat och provat att belasta knäeländet, likväl som att jag

har en kommande läkartid för fem åkommor - fler får inte plats i deras kalender - liksom att CHAE

uppvisat smått maniska tillstånd här ibland, inte minst vad anbelangar sättet att föra fram sin text

på stundtals i där för avsedda textrutor, vilket förbryllat bland andra SadamJr en aning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...