Fidden Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Stackars sate som orkar läsa ikapp sen. 😛 Tack för omtanken, även om det finns dem som har det värre. Fast de skiter nog i't xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Och har fått igång ljudkortet nu! 😄 Efter lite strul ändå. 😑 Först fick jag inget ljud alls, så startade om datorn en gång till, och dåå kom ljud, fast var jättelåg volym verkligen. Blev förbannad och felsökte. Gav upp och testade istället att spela in men så fickjag inget ljud med mikrofonen, och efter en stunds svärande så såg jag att jag glömt sätta på fantommatningen. xD Och sen efter en stund blev plötsligt uppspelningsvolymen bra, och inte så låg som förut. Så nu funkar allt! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Min första proffebild på fejjan är med 3mm "långt" hår. Sen kan jag ju inte påstå att jag har affro nu 😛 Ah, just det, kom på att jag sett det för längesen. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Ja men, filmtips dårå? 😄 Limitless är rätt bra. Och en dag ska jag se den där sigur ros-filmen du tipsade om, har bara inte haft tid än 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Tack för omtanken, även om det finns dem som har det värre. Fast de skiter nog i't xD haha 😛 Varsågod. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Jag ska dra och koka ägg nu tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 En tjej från Liminals och Differnet, två band jag aldrig hört men som någon hipp jävel här inne säkert känner till mer om, vill lägga till mig som kontakt på linkedin. Är det värt att skapa ett konto där bara för det? Kan ju bli användbart i framtiden EVENTUELLT. Hon köpte nämligen min sampler förut i våras. Snacka om cp att lägga till mig som kontakt för det, men ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 En tjej från Liminals och Differnet, två band jag aldrig hört men som någon hipp jävel här inne säkert känner till mer om, vill lägga till mig som kontakt på linkedin. Är det värt att skapa ett konto där bara för det? Kan ju bli användbart i framtiden EVENTUELLT. Hon köpte nämligen min sampler förut i våras. Snacka om cp att lägga till mig som kontakt för det, men ja. Det är för att hon har scannat igenom sin inkorg och lägger till alla kontakter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Det är för att hon har scannat igenom sin inkorg och lägger till alla kontakter. Då är hon ju dum i huvet. Man ska ju vara lite selektiv. Hon är 40 år och gift så jag tror jag säger tack men nej tack. Eller snarare bara håller käft. Kul att ha fått skaka hand med en indie-b-kändis iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Tänkte också på hennes braller men orkade inte posta för jag förväntade mig att nån skulle märka! 😑 Vafan har jag missat nurå? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Nä, det är klart. Trodde det var en groda på bilden. Är det så du föreställer dig tjejen? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Jag ska dra och koka ägg nu tror jag Det gör du rätt i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Är det så du föreställer dig tjejen? 😕 Jag försökte bara va supportive. Det gick visst inte hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Är danska Cecilie en bra film? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Blir en färsklök/tomat/feta-omelette istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Jag försökte bara va supportive. Det gick visst inte hem. Jaha, nu fattar jag tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Jag försökte bara va supportive. Det gick visst inte hem. Någonting med grodprins? Okej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Blir en färsklök/tomat/feta-omelette istället Är du en bra kock? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Blir en färsklök/tomat/feta-omelette istället Ska nog oxå göra omelett! Inte för att härmas eller så. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Någonting med grodprins? Okej. Neeej. Att rivalen är anskrämligt ful till skillnad från dig, menade han. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Cecilie kl 00.30-2.05 på SVT1. Är det en bra film? Memph? Dungb? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Neeej. Att rivalen är anskrämligt ful till skillnad från dig, menade han. Det var mer upplyftande. Fast jag tycker vi är på ungefär samma nivå utseendemässigt. Fast jag vinner nog på att jag inte ser så ung ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Mer som hänt: SadamJr har skaffat en bra skäggtrimmer. Pazo har behov av att använda något liknande. Pico var inne och sa att han skulle ta kaffe. Overkills kusliga bild med kudde på huvet dök upp igen. SadamJr har skapat en tråd om en recension av gruppen Takida. Grahn har inte varit här lika ofta. Jag har inte varit här lika ofta, däremot de andra i kollektivet. Lax har rest bort för viss framtid. MickeH är på det igen. Date på g. Valle menar att han gillar tyrolermusik. Naymari har hittat hit. Du glömde: "Fidden har glömts bort" 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Cecilie kl 00.30-2.05 på SVT1. Är det en bra film? Memph? Dungb? Jag har varken sett den eller hört talas om den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 huj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Fidden... jag ville inte skriva om eländes elände i form av sjukdomar, när nu Dingbits hittat tillbaka. Därför undvek jag Fidden har sjukgymnastiserat och provat att belasta knäeländet, likväl som att jag har en kommande läkartid för fem åkommor - fler får inte plats i deras kalender - liksom att CHAE uppvisat smått maniska tillstånd här ibland, inte minst vad anbelangar sättet att föra fram sin text på stundtals i där för avsedda textrutor, vilket förbryllat bland andra SadamJr en aning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Var är paraden förresten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Vad var det för fyllbult? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Cecilie kl 00.30-2.05 på SVT1. Är det en bra film? Memph? Dungb? Den e bra! Fast bör påpekas att jag inte heller hört talas om den. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts