CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 henne skulle jag gärna vilja "brottas med" 😑 heda Kunde nästan gissa det, Greijhn ☺️ hedah Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Nu ska jag dra ut och käka med min tjej 😑 He dah, Längsta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Nu ska jag dra ut och käka med min tjej 😑 He dah, Längsta! Får inte jag hänga med? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Per Nuder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 bil som ficka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Hej Paz! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 3 pers, och så debatt som dyker in 20 sekunder emellanåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Ska nog trimma skägget snart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Hej! Nu stannade diskmaskinen. D va ânna gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Ska nog trimma skägget snart Har du oxå en sån här? Använde min för första gången idag. Skulle ha köpt en för länge sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 700 kr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Ha, först van jag auktion på en adidasjacka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Ha, först van jag auktion på en adidasjacka! Grattis! ... och sedan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Har du oxå en sån här? Använde min för första gången idag. Skulle ha köpt en för länge sen. Tror det är en sån pappa har här. Jag själv har en philips Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 700 kr? 500. Kampanjpris. Dom brukar va svindyra med allting där annars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Jag tror det är bra grejer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Gjorde sitt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Har ni som använder sådant kraftig skäggväxt? Jag hörde från en kompis att om man rakar sig ofta så kommer skägget bara att växa fortare och fortare... därför, menade han, så är det bättre att inte raka sig så ofta. Kommentarer på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Jag borde raka mig. Hoppas SadamJr förstod vad jag menade utan att jag nu i efterhand egentligen måste förtydliga mig i Takida-tråden, då jag skrev att det är ofattbart att vi diskuterar detta överhuvudtaget. Jag menade naturligtvis att det är ofattbart att någon kan ha en annan uppfattning än den rätta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Har ni som använder sådant kraftig skäggväxt? Jag hörde från en kompis att om man rakar sig ofta så kommer skägget bara att växa fortare och fortare... därför, menade han, så är det bättre att inte raka sig så ofta. Kommentarer på det? Du har inte följt med i skäggtråden märker jag. Jag har snarare ett patetiskt spretigt skägg, samtidigt som jag avskyr att raka mej. När jag sen inte har nåt val efter ett par veckor är det hopplöst svårrakat. Då är det bra med en trimmer. Dessutom kommer jag säkert att dra av skägget oftare eftersom allt går så mycket enklare med trimmern. Jag borde som sagt ha köpt en för länge sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Du har inte följt med i skäggtråden märker jag. Jag har snarare ett patetiskt spretigt skägg, samtidigt som jag avskyr att raka mej. När jag sen inte har nåt val efter ett par veckor är det hopplöst svårrakat. Då är det bra med en trimmer. Dessutom kommer jag säkert att dra av skägget oftare eftersom allt går så mycket enklare med trimmern. Jag borde som sagt ha köpt en för länge sen. Nej.... eller ja..jo, det fanns det en ju. 🤪 Ok. 😳 Jomensåatte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Dungbuts! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Dungbuts! Liten sammanfattning av de senaste dagarna? Särskilt intressanta diskussioner om förhållanden och sånt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Har hittat nu vem som är iBellas kille på Facebook. Tyvärr ser han mesigare ut än jag hade hoppats. Som en liten pojkvasker. Inte alls lik mig. Det var en besvikelse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Det enda jag minns är att Micke ska på dejt. Eller ja det jag minns som är signfikant i förhållandeavdelningen. Lax har dragit på obestämd tid också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Har hittat nu vem som är iBellas kille på Facebook. Tyvärr ser han mesigare ut än jag hade hoppats. Som en liten pojkvasker. Inte alls lik mig. Det var en besvikelse. Ge mig ett förnamn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Ge mig ett förnamn. Carl. Han har tyvärr inte sig själv som profilbild och jag vet inte om du kan se hans bilder eftersom du inte är vän med en vän, men försök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Liten sammanfattning av de senaste dagarna? Särskilt intressanta diskussioner om förhållanden och sånt. Det har kommit in en nykomling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Carl. Han har tyvärr inte sig själv som profilbild och jag vet inte om du kan se hans bilder eftersom du inte är vän med en vän, men försök. Nepp, kan ej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Andra nyheter gällande detta: Jag har mer eller mindre "kommit över" att hon har en pojkvän nu, även om jag inte hittade vem det var förrän precis nu, så det kommer jag behöva smälta lite också. Svartsjukan har nästan helt försvunnit och blivit till avundsjuka. Vad jag har tolkat av hennes facebookande så är det här typ hennes första riktiga förhållande någonsin, kanske det allra första. Därför känns det extra jävligt att hon skulle bli upptagen nu och jag stå här helt själv. Innan hon fick kille hade vi ju någonting mer gemensamt, vi var på samma spelplan, nu har hon hoppat upp ett steg. Det är inte samma närhet längre. Den andra insikten är att jag bara måste måste bli kär. Annars kommer jag aldrig helt och hållet kunna släppa henne, då kommer hon finnas kvar som hälften den hon är/hälften min fantasi om vem hon är, och det kommer finnas ett litet litet hopp om att det kan bli vi ändå, trots att det är meningslöst. Den tredje insikten är att jag bara måste måste träffa henne, det skulle underlätta så enormt. Då blir hon genast mer verklig igen, då blir det mycket lättare att hantera hela grejen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts