Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Har ni som använder sådant kraftig skäggväxt?

Jag hörde från en kompis att om man rakar sig ofta så kommer skägget bara att växa fortare och fortare...

därför, menade han, så är det bättre att inte raka sig så ofta.

Kommentarer på det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag borde raka mig.

Hoppas SadamJr förstod vad jag menade utan att jag nu i efterhand egentligen måste förtydliga mig i Takida-tråden, då jag skrev att det är ofattbart att vi diskuterar detta överhuvudtaget. Jag menade naturligtvis att det är ofattbart att någon kan ha en annan uppfattning än den rätta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni som använder sådant kraftig skäggväxt?

Jag hörde från en kompis att om man rakar sig ofta så kommer skägget bara att växa fortare och fortare...

därför, menade han, så är det bättre att inte raka sig så ofta.

Kommentarer på det?

Du har inte följt med i skäggtråden märker jag. Jag har snarare ett patetiskt spretigt skägg, samtidigt som jag avskyr att raka mej. När jag sen inte har nåt val efter ett par veckor är det hopplöst svårrakat. Då är det bra med en trimmer. Dessutom kommer jag säkert att dra av skägget oftare eftersom allt går så mycket enklare med trimmern. Jag borde som sagt ha köpt en för länge sen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har inte följt med i skäggtråden märker jag. Jag har snarare ett patetiskt spretigt skägg, samtidigt som jag avskyr att raka mej. När jag sen inte har nåt val efter ett par veckor är det hopplöst svårrakat. Då är det bra med en trimmer. Dessutom kommer jag säkert att dra av skägget oftare eftersom allt går så mycket enklare med trimmern. Jag borde som sagt ha köpt en för länge sen.

Nej....

eller ja..jo, det fanns det en ju.

🤪

Ok.

😳

Jomensåatte...

Link to comment
Dela på andra sajter

Andra nyheter gällande detta:

Jag har mer eller mindre "kommit över" att hon har en pojkvän nu, även om jag inte hittade vem det var förrän precis nu, så det kommer jag behöva smälta lite också. Svartsjukan har nästan helt försvunnit och blivit till avundsjuka. Vad jag har tolkat av hennes facebookande så är det här typ hennes första riktiga förhållande någonsin, kanske det allra första. Därför känns det extra jävligt att hon skulle bli upptagen nu och jag stå här helt själv. Innan hon fick kille hade vi ju någonting mer gemensamt, vi var på samma spelplan, nu har hon hoppat upp ett steg. Det är inte samma närhet längre.

Den andra insikten är att jag bara måste måste bli kär. Annars kommer jag aldrig helt och hållet kunna släppa henne, då kommer hon finnas kvar som hälften den hon är/hälften min fantasi om vem hon är, och det kommer finnas ett litet litet hopp om att det kan bli vi ändå, trots att det är meningslöst.

Den tredje insikten är att jag bara måste måste träffa henne, det skulle underlätta så enormt. Då blir hon genast mer verklig igen, då blir det mycket lättare att hantera hela grejen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...