CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 nu ska jag kirra muffins, Och jag tänker inte dela med mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Helg 🙂 Det tar vi en kaffe på 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Holy shit, guys! Jag tror att jag kan ha något på gång med en brud! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Holy shit, guys! Jag tror att jag kan ha något på gång med en brud! 😄 Jaså? 😮 Do tell! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Sångerskan jag pratade om häromdagen? Fan vad vi har pratat, och vi kommer riktigt jäkla bra överens. ^^ Plus att vi kommit fram till att vi tycker varandra är attraktiva. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 nu ska jag kirra muffins, Och jag tänker inte dela med mig! Hej Grahn! Så det var detta som var ditt alias... Ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Sångerskan jag pratade om häromdagen? Fan vad vi har pratat, och vi kommer riktigt jäkla bra överens. ^^ Plus att vi kommit fram till att vi tycker varandra är attraktiva. 😉 Gratulerar! eller något 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Hej Grahn! Så det var detta som var ditt alias... Ok. or is it? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Sångerskan jag pratade om häromdagen? Fan vad vi har pratat, och vi kommer riktigt jäkla bra överens. ^^ Plus att vi kommit fram till att vi tycker varandra är attraktiva. 😉 Asnajs, Micke! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Gratulerar! eller något 🙂 Eftersom du är ny så är här en resume: Jag + flickvän: 🥰 Flickvän: 🙁 Jag: 😮 Hon: 🙁 Jag: 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 (redigerat) GRAAAAAHN!!!! 🥰 AH MEN TJENARE!!!!!! Hej! Mer akffe! Nej tack! De få va bra med den vara för nu..! Tror inte det går ut på att spela ukelele iaf 😑 Nä, skinnbanjo är coolare! Men ååh va pöööt! :WUB nu ska jag kirra muffins, Och jag tänker inte dela med mig! Snälla spara EN te mig... Pleeaaase! 🙁 Hej Grahn!Så det var detta som var ditt alias...Ok. ÖHH?? NEJJE!! Eftersom du är ny så är här en resume:Jag + flickvän: 🥰 Flickvän: 🙁 Jag: 😮 Hon: 🙁 Jag: 😠 Det där är värt att jobba vidare på, Micke!! Med nya tjejen alltså! typ såhär: 😛🥰 Redigerat 5 augusti 2011 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Eftersom du är ny så är här en resume: Jag + flickvän: 🥰 Flickvän: 🙁 Jag: 😮 Hon: 🙁 Jag: 😠 😏 sådant suger 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Sångerskan jag pratade om häromdagen? Fan vad vi har pratat, och vi kommer riktigt jäkla bra överens. ^^ Plus att vi kommit fram till att vi tycker varandra är attraktiva. 😉 Då kanske mitt förslag går igenom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 (redigerat) AH MEN TJENARE!!!!!! Nej tack! De få va bra med den vara för nu..! Nä, skinnbanjo är coolare! Men ååh va pöööt! :WUB Snälla spara EN te mig... Pleeaaase! 🙁 ÖHH?? NEJJE!! Det där är värt att jobba vidare på, Micke!! Med alltså den nya tjejen menar jag.. typ såhär: 😛 :P 😛 :P 🥰 eh...jag skulle redigera, INTE citera! 🤪 Redigerat 5 augusti 2011 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Eftersom du är ny så är här en resume: Jag + flickvän: 🥰 Flickvän: 🙁 Jag: 😮 Hon: 🙁 Jag: 😠 😑 Men du glömde: du + PRS== 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 MickeH, gör du det på pin kiv, visar upp bilder på mat, när du vet att jag inte köpt min lasagne än... 😠 BEER ROASTED CAT 1 cat cut into roast 1 can of Campbell's Cream of Mushroom soup 1 cube of beef bouillon 1 clove of garlic 1 Fine Irish Stout Cover and soak cat roast in salt water for 24 hours. Drain water and then cover and soak in beer for 6 hours. Drain and place in crock pot with your cans of soup. Add a clove of garlic, and a cube of beef bouillon. If you start to slow cook your cat in the morning with your George Foreman Cooker (or it's ilk), you'll have finely cooked feline in time for supper. If a slow cooker is not available, a cat can be baked at 350 degrees for 2-3 hours in a conventional oven and still come out pretty good. Beer Roasted Cat is fantastic served with mashed potatoes, collard greens, and fresh, homemade egg rolls. When planning a full meal just remember- cat is a course best served hot! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 😑 Men du glömde: du + PRS== 🥰 +1 på den 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 eh...jag skulle redigera, INTE citera! 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 😏 sådant suger 🙁 Ja, men det är water under the bridge. ☺️ Varade iofs i nästan två år och var rätt tufft där ett tag men livet går vidare. ☺️ 😑 Men du glömde: du + PRS== 🥰 ICKE att förglömma! 😄 Min nya kärlek Natalie. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Tyckte det var rätt najs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Tjenare Naymari förresten! Kul att fler tokstollar har hittat hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Tjenare Naymari förresten! Kul att fler tokstollar har hittat hit! Amen hallå ja 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Amen hallå ja 😄 ...så ge mig en muffins! NUUUU!!!! 😠😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 ...så ge mig en muffins! NUUUU!!!! 😠😄 Du var ute och söp på Hemköp (enligt din egen utsago) såatteee... NO MORE MUFFIN FOR YOU 😠😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 ...så ge mig en muffins! NUUUU!!!! 😠😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Tyckte det var rätt najs. Jaså? Jag tyckte det sög ganska hårt iofs 😑 Men en stor plusetta till den fullständigt urlöjliga killen för att han aldrig kom ur målbrottet 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Du var ute och söp på Hemköp (enligt din egen utsago) såatteee... NO MORE MUFFIN FOR YOU 😠😛 VADÅRRÅ??? 😠 Jag bara...ragga...muffin... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Jaså? Jag tyckte det sög ganska hårt iofs 😑 Men en stor plusetta till den fullständigt urlöjliga killen för att han aldrig kom ur målbrottet 😛 Äh. Nvm.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts