Naymari Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Vad gör alles då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Sköööööööööööööönt! Påminner lite om laddprompterna till C64:an eller A500:an 🥰 Naymari: vad pluggar du [till]? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Naymari: vad pluggar du [till]? Musicproduction, yes. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Musicproduction, yes. 🙂 Aight sweet. Och du trivs med det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Aight sweet. Och du trivs med det? Väldigt! Mycket roligt har man 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Blääää Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Ett krympt huvud skulle jag aldrig våga ha hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Ett krympt huvud skulle jag aldrig våga ha hemma. Varför? Det vore ju awesome. Vattnar du huvudet så expanderar det 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Expended Heads ska mitt nya band heta.. Hej! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Varför? Det vore ju awesome. Vattnar du huvudet så expanderar det 🙂 Nä, jag är inte så värst spökrädd, men det där med voodoo tycker jag är skumt. Såg på discovery channel att man kunde köpa ett på auktion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Expended Heads ska mitt nya band heta.. Hej! 😑 När david byrne la ner talking heads funderade dom övriga 3 på att kalla sej shrunken heads. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Linus ser ut som Viggo Mortensen på sin nya profilbild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 nu har jag anmält mig till att vara med att slå världsrekord i ukulele! Hoppsan! 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Expended Heads ska mitt nya band heta.. Hej! 😑 GRAAAAAHN!!!! 🥰 Nä, jag är inte så värst spökrädd, men det där med voodoo tycker jag är skumt. Såg på discovery channel att man kunde köpa ett på auktion. 😳 Linus ser ut som Viggo Mortensen på sin nya profilbild. Det är för att han är Viggo M. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Hej debatt 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Du kommer som på beställning. Dingbats tyckte att alla har blivit för gamla här, var han nu är. Han är i kollektivet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Hej! Mer akffe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Nä, jag är inte så värst spökrädd, men det där med voodoo tycker jag är skumt. Såg på discovery channel att man kunde köpa ett på auktion. Köpa ett voodoo?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Hej! Mer akffe! Ja tack. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2011 Jag har pratat med Alexandra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Köpa ett voodoo?? Ett krympt huvud. Vem är alexandra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Han är i kollektivet. Vilket kollektiv? Är han hos lax? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Jag har bara en Linus som kompis på fejjan 😮 Och det är ju Linus! Han er speciel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Linus ser ut som Viggo Mortensen på sin nya profilbild. Har han bytt igen? Har han inte den där där han ser ut som ett barn längre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 nu har jag anmält mig till att vara med att slå världsrekord i ukulele! Hoppsan! 😐 Vad går det ut på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 https://www.studio.se/index.php/topic/33137-pazo-har-bytt-frisyr-aennu-mer/page__hl__pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts