Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Ah, fast lite läskigt. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Ah, fast lite läskigt. xD 😕 Tror att du kommer att fixa det där galant 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 du verkar schysst som faan även fast du är nördig 😉 😳 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 😳 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Klassiker: 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 😳 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 😳 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 (redigerat) Klassiker: 😄 😆 Instant classic! Just like that ☺️ Redigerat 5 augusti 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Morsning kära forummedlemmar 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Morsning kära forummedlemmar 🙂 'sup? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 (redigerat) du verkar schysst som faan även fast du är nördig Var det bandbruden som sa så? Redigerat 5 augusti 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 'sup? Inte mycket. inte mycket alls. Själv då? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Var det bandbruden som sa så? Nope, en annan brud. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Inte mycket. inte mycket alls. Själv då? 🙂 Ledig eller vad? Sitter på jobbet. Det har börjat röra på sig nu 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Nope, en annan brud. xD You hog! Reap that åker...eeerhm... eller ngt... 😕 såatteeee 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Ledig eller vad? Sitter på jobbet. Det har börjat röra på sig nu 🙂 Sommarlov ;D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Sommarlov ;D Från vad...? Mellanstadiet? 😕😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Från vad...? Mellanstadiet? 😕😛 Äh, Gymnasiet. 😛 Även fast det kanske inte märks Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 You hog! Reap that åker...eeerhm... eller ngt... 😕 såatteeee 😑 😳 TAP THAT ASS! DAAAAAAAAANG! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 (redigerat) Äh, Gymnasiet. 😛 Även fast det kanske inte märks Åh fan 😛 Nej 😑 (Pssst, det märks inte på mig heller men säg inte det till någon, m'kay) Redigerat 5 augusti 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 (redigerat) 😳 TAP THAT ASS! DAAAAAAAAANG! Jag höll tammefan att skriva "fuck that shit up" men...såatteeeeeh 😑 Vi tar en kaffe nu micke och talar inte mer om den saken Redigerat 5 augusti 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Jag höll tammefan att skriva "fuck that shit up" men...såatteeeeeh 😑 Vi tar en kaffe nu micke och talar inte mer om den saken Nånting annat att bli förvirrad över: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Fast denna är ändå min favorit. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 cyanide and happiness är fan min typ av humor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Nope, en annan brud. xD Nån random brud. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Nån random brud. A pussy on legs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Äh, Gymnasiet. 😛 Även fast det kanske inte märks Du kommer som på beställning. Dingbats tyckte att alla har blivit för gamla här, var han nu är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Eller jag ångrar mig, detta är min favorit. Sjukt tragiskt. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 augusti 2011 Dela Postat 5 augusti 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts