Naymari Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Var en blond kvinna på tv nu som i reklamen sa "jag söker en man med sil". Tyckte jag alltså. Hennes kanske var sönder? 😱
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Fuck kvinnor att undvika mig ikväll. ^^ Godnatt! G'natt Micke 😑
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Återigen har jag lyckats att nå min lä(n)gsta-nivå (trodde inte att det var möjligt 😮 ) så nu är det dags att sova. G'natt era dödskallar! 🥰 Och du Sadam: this one's for you 🥰 HE DAH!!
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Och du Lax...eller jag menar Memphy: säg till när vi ska parka, okej?! 😉
SadamJR Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Återigen har jag lyckats att nå min lä(n)gsta-nivå (trodde inte att det var möjligt 😮 ) så nu är det dags att sova. G'natt era dödskallar! 🥰 Och du Sadam: this one's for you 🥰 HE DAH!!
Memphis Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 (redigerat) Och så dör tråden när Mr Chae lämnar. 😛 Säger ju det, han är värst. Redigerat 4 augusti 2011 av Memphis
Memphis Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Jag kokar ägg nu. Och käkar lite keso medan ☺️ Läste först "och kokar lite keso medan". 😛
Micke H Postat 5 augusti 2011 Postat 5 augusti 2011 Förklara för mig varför det inte går att hålla in F-knappen på mitt tangentbord för att få många F, men det går med U-knappen för att få många U? 😳
CHAE Postat 5 augusti 2011 Postat 5 augusti 2011 Och så dör tråden när Mr Chae lämnar. 😛 Säger ju det, han är värst. Mäh! 😄 Förklara för mig varför det inte går att hålla in F-knappen på mitt tangentbord för att få många F, men det går med U-knappen för att få många U? 😳 Too many fucks... 😛
Micke H Postat 5 augusti 2011 Postat 5 augusti 2011 G'morrn Längsta! vad gör ni? Morr! Kom just in till jobbet. Själv?
Pico Postat 5 augusti 2011 Postat 5 augusti 2011 Nepp, tror jag har brist på koffeinvitamin. Skall genast åtgärda!
CHAE Postat 5 augusti 2011 Postat 5 augusti 2011 Morr! Kom just in till jobbet. Själv? Är på jobbet. Tämligen lugnt på med.mottagningen idag så man får lite mer tid över till att ringa in patienter, förbereda nästa veckas mottagning, städa lite, stöka undan pappersarbete...ptja... Typ sådär 🙂
Micke H Postat 5 augusti 2011 Postat 5 augusti 2011 Är på jobbet. Tämligen lugnt på med.mottagningen idag så man får lite mer tid över till att ringa in patienter, förbereda nästa veckas mottagning, städa lite, stöka undan pappersarbete...ptja... Typ sådär 🙂 🙂 Jag håller på och publicerar en webbsida som har uppgraderats av mig. Den byggdes i vårt verktyg flera år innan jag ens kom till företaget och nu har jag uppdaterat systemet till senaste versionen. En HEL jävla del har hänt så det kommer vara mycket pill nu att få upp allting. Jag kommer göra allting extremt sakta eftersom det lär vara lätt hänt att fucka upp allt! 😛 Thank God for backups!
CHAE Postat 5 augusti 2011 Postat 5 augusti 2011 🙂 Jag håller på och publicerar en webbsida som har uppgraderats av mig. Den byggdes i vårt verktyg flera år innan jag ens kom till företaget och nu har jag uppdaterat systemet till senaste versionen. En HEL jävla del har hänt så det kommer vara mycket pill nu att få upp allting. Jag kommer göra allting extremt sakta eftersom det lär vara lätt hänt att fucka upp allt! 😛 Thank God for backups! ...och så sätter de dig på den detaljen. God help us all 😛 Skämt åsidå, det låter ju asspännade och skönt att kunna sitta och grotta in sig rejält 🙂
Recommended Posts