Memphis Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Memphy: du måstemåstemåste säga till när du hämtar ditt nya kort! 🥰 I will. 😄 Tänkte hämta det runt lunch, och sen på kvällen spela in en låt om jag får igång grejerna, vilket inte borde vara något problem. ☺️
Pazo Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Jag saknar Grahn 🙁 Memphy: du måstemåstemåste säga till när du hämtar ditt nya kort! 🥰 IMORGON SA HAN JU!! 😠
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 ERA MAMMOR VA DE! DÅ SKA DOM HA STRÛK 😠 ...eller vänta här nu 😕
Memphis Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Såhär går det när inte laxen är här och håller ett öga.
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 (redigerat) Nej, nu lugnar ni er. 😄 Ett satans larm är vad det är! 😠 Jag tycker att DU ska lugna ner dig annars ser jag till att du blir utesluten ur Uddevalla Bikers... ...eller får en "aktiveringsperiod" 😏 😛 Redigerat 4 augusti 2011 av CHAE
SadamJR Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Ja, vem vet vem vet 😉 Nä, jag må vara långhårig. Men all matte tyder på att jag är man 🙂 Härligt, en matematiker till.
Naymari Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 (redigerat) Härligt, en matematiker till. 5+3=8 Ja se. jag kan matte Redigerat 4 augusti 2011 av Naymari
SadamJR Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Ser ut som om hon inte har några ben eftersom att hennes brallor synkar med bakgrunden... Kan det måhända vara din halvsyster...? 😕 Let it sink in, baby.... ... There you go 😛 Måste du skriva såna långa inlägg?
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Måste du skriva såna långa inlägg? Ja 😑 Vad ska du göra? Gråta ihjäl mig? 😛
SadamJR Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Pazo, du som har navelsvett, har du mycket rövsvett också? Märker att du har anpassat dej till kvällens nivå.
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 😆 You talk the talk, grabben... ...but can you walk the walk?
Naymari Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 (redigerat) ] 😆 You talk the talk, grabben... ...but can you walk the walk? Menar du? Eller nej, jag ångrade mig Redigerat 4 augusti 2011 av Naymari
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 (redigerat) ] Eller nej, jag ångrade mig Okej, valfri Längstaian...stoppa mig FFS!!!! 😮 Redigerat 4 augusti 2011 av CHAE
SadamJR Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Okej, valfri Längstaian...stoppa mig FFS!!!! 😮 Det går inte att läsa dina inlägg längre. Förut var det avataren som gav en kramper, nu är själva inläggen så överlastade med extrainfo så att det inte går att se vad som står.
debatt Postat 4 augusti 2011 Trådstartare Postat 4 augusti 2011 Nu har debatt startat en ny högintressant tråd 🙂 aaa... 😐
debatt Postat 4 augusti 2011 Trådstartare Postat 4 augusti 2011 Var en blond kvinna på tv nu som i reklamen sa "jag söker en man med sil". Tyckte jag alltså.
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Det går inte att läsa dina inlägg längre. Förut var det avataren som gav en kramper, nu är själva inläggen så överlastade med extrainfo så att det inte går att se vad som står. Har du någonsin läst dem? 😲 Jag är trött... Våga inte ens rätta mig 😉 Mmm, ibland blir jag sugen på att byta tillbaka men det är liksom inte värt det 😛 Vi har dansat den här dansen förut, Sadam.
Recommended Posts