Pico Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Mitt tips sket du i. 🙁 Näe men alltså jag hittade inget imdb-betyg på den serru... 😄
Memphis Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 (redigerat) Nepp, har inte sett den men jag minns du drog den där grejen för mig tidigare. Minns faen bara inte vart. xD Grown ups har jag sett dock. Asså okej, minns inte det. Måste varit när jag såg den på bio, vilket var typ 3-4 månader sedan. Dessa då: Cop out Hot tub time machine Filmer i ungefär samma stil. 😄 Eller ja, lite flummiga o roliga iaf. Redigerat 4 augusti 2011 av Memphis
Pico Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 (redigerat) Asså okej, minns inte det. Måste varit när jag såg den på bio, vilket var typ 3-4 månader sedan. Dessa då: Cop out Hot tub time machine Filmer i ungefär samma stil. 😄 Hot tub har jag sett. Kanske får det bli Due date ändå, minst jobb för det. Slå på TV:n liksom. xD Edit: Du Memphis, erkänn att du vill redigera mitt inlägg nu när din ändring inte kom med! 😄 Redigerat 4 augusti 2011 av Pico
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 😄 Nämen, Chae e värst. Sen micke, sen Grahn, SEN jag. W T F !! 😠
Pico Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Sebbe leker förälder igen å tvingar mig att prodda och du nejlar rollen som trotsig unge? 😄
Overkill Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Ja men, filmtips dårå? 😄 Winter passing ska jag se sen (somnade igår). Zooey deschanel är med.
Memphis Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Edit: Du Memphis, erkänn att du vill redigera mitt inlägg nu när din ändring inte kom med! 😄 W T F !! 😠 Skoja ju bara Chae. 🥰
Pico Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Så många bra filmtips att man blir alldeles matt. Kanske man skulle se lite Family Guy tills man somnar då. xD
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 hähää, lyckades vi verkligen emd att skrämma bort Nyamari? 😕😛 Allting gick åt helvete när Micke penis-pagetoppade 😄😮
Micke H Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 hähää, lyckades vi verkligen emd att skrämma bort Nyamari? 😕😛 Allting gick åt helvete när Micke penis-pagetoppade 😄😮 That's what I do! Penis-man! Mina superkrafter inkluderar en väldigt stor penis och förmågan att skryta mycket om den.
SadamJR Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 That's what I do! Penis-man! Mina superkrafter inkluderar en väldigt stor penis och förmågan att skryta mycket om den. Men tyvärr ingen flickvän att.......
Micke H Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Men tyvärr ingen flickvän att....... Tack för den! 😄 Minor setback. Jag har ett nytt mål (fitta) i sikte. 😑
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 (redigerat) >Z:F "I have no idea what you are talking about so here's Overkill with a giant mushroom on his head" 😑 Killis: this one's a keeper 😛 Redigerat 4 augusti 2011 av CHAE
Memphis Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 (redigerat) Är ju från en maskerad me 8bitars tema eller vad det var han skulle på för nått år sedan! 😄 Redigerat 4 augusti 2011 av Memphis
SadamJR Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Tack för den! 😄 Minor setback. Jag har ett nytt mål (fitta) i sikte. 😑 Du är snart på banan igen. Förmodligen alldeles för snart.
Micke H Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Är ju från en maskerad me 8bitars tema eller vad det var han skulle på för nått år sedan! 😄 Haha, okej. 😛 Du är snart på banan igen. Förmodligen alldeles för snart. Japp, jag är redo att bli djupt förälskad och djupt sårad igen. 😑
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Du är snart på banan igen. Förmodligen alldeles för snart. ...till skillnad från dig som bara har...erhm...banan 😕😛
Overkill Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Inspark, temat var folkslag och min grupp var nintendo (mitt förslag faktiskt!). Gjorde egen hjälm som jag blev riktigt stolt över (en cykelhjälm som jag satte fast stora bågar byggda av ståltråd på och sen satte en uppklippt kudde på) och som jag grävde fram när Pico sa något "roligt" på MSN.
Pico Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Inspark, temat var folkslag och min grupp var nintendo (mitt förslag faktiskt!). Gjorde egen hjälm som jag blev riktigt stolt över (en cykelhjälm som jag satte fast stora bågar byggda av ståltråd på och sen satte en uppklippt kudde på) och som jag grävde fram när Pico sa något "roligt" på MSN. hahah, "roligt" xD
Pazo Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Så jävla jobbigt det kommer vara imorgon att vila benen
Recommended Posts