Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Nepp, har inte sett den men jag minns du drog den där grejen för mig tidigare. Minns faen bara inte vart. xD

Grown ups har jag sett dock.

Asså okej, minns inte det. Måste varit när jag såg den på bio, vilket var typ 3-4 månader sedan.

Dessa då:

Cop out

Hot tub time machine

Filmer i ungefär samma stil. 😄 Eller ja, lite flummiga o roliga iaf.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Asså okej, minns inte det. Måste varit när jag såg den på bio, vilket var typ 3-4 månader sedan.

Dessa då:

Cop out

Hot tub time machine

Filmer i ungefär samma stil. 😄

Hot tub har jag sett.

Kanske får det bli Due date ändå, minst jobb för det. Slå på TV:n liksom. xD

Edit: Du Memphis, erkänn att du vill redigera mitt inlägg nu när din ändring inte kom med! 😄

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

hähää, lyckades vi verkligen emd att skrämma bort Nyamari? 😕😛 Allting gick åt helvete när Micke penis-pagetoppade 😄😮

That's what I do! Penis-man! Mina superkrafter inkluderar en väldigt stor penis och förmågan att skryta mycket om den.

Link to comment
Dela på andra sajter

>Z:F

4ad7830d-ebc4-47c8-849b-f052f31c9140.jpg

retard-owls.jpg

Bild%202010-08-19%20kl.%2019.52.jpg

"I have no idea what you are talking about so here's Overkill with a giant mushroom on his head"

😑

Killis: this one's a keeper 😛

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Är ju från en maskerad me 8bitars tema eller vad det var han skulle på för nått år sedan! 😄

Haha, okej. 😛

Du är snart på banan igen. Förmodligen alldeles för snart.

Japp, jag är redo att bli djupt förälskad och djupt sårad igen. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Inspark, temat var folkslag och min grupp var nintendo (mitt förslag faktiskt!). Gjorde egen hjälm som jag blev riktigt stolt över (en cykelhjälm som jag satte fast stora bågar byggda av ståltråd på och sen satte en uppklippt kudde på) och som jag grävde fram när Pico sa något "roligt" på MSN.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inspark, temat var folkslag och min grupp var nintendo (mitt förslag faktiskt!). Gjorde egen hjälm som jag blev riktigt stolt över (en cykelhjälm som jag satte fast stora bågar byggda av ståltråd på och sen satte en uppklippt kudde på) och som jag grävde fram när Pico sa något "roligt" på MSN.

hahah, "roligt" xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...