Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Hej Micke Micke hej Micke du 'e helt okej, hej Micke...

Det är aldrig någon som har sagt så förut va? 😛

Edit fast inte: jag jag VET att killen i låten heter Mickey men palla orka bry sig, liksom

Link to comment
Dela på andra sajter

Amen det e ju så jävla sant! 😄 Fattar inte varför penis-size-snacket alltid funnits. Vem fan bryr sig om storleken!? Så länge man inte har en überliten så e det ju inget att babbla om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Amen det e ju så jävla sant! 😄 Fattar inte varför penis-size-snacket alltid funnits. Vem fan bryr sig om storleken!? Så länge man inte har en überliten så e det ju inget att babbla om.

Näe precis, din mamma hade inga problem med min! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Micke Micke hej Micke du 'e helt okej, hej Micke...

Det är aldrig någon som har sagt så förut va? 😛

Edit fast inte: jag jag VET att killen i låten heter Mickey men palla orka bry sig, liksom

Hey Mickey, you so fine. You so fine, you blow my mind.

HEY Mickey! *clap clap*

Link to comment
Dela på andra sajter

Så länge man inte har en überliten så e det ju inget att babbla om.

Must...resist...urge...to...joke....

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGH.. det är SÅ svårt att inte...

NEJ...

gaah

ynf....

AAARGH!!!

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Är jag patetisk som sitter vid MSN och väntar på att mrs hot flirting single ska komma online igen? Vem bryr sig, hon kanske vill prata penisar med mig? ☺️

Njaa...lite kanske... Dra en **** så länge and have a coke and a smile and shut the fuck up 😛

Så, du ställer dig inte helt och hållet främmande att diskutera manslemmar med nät-randoms? (Längsta räknas INTE!)

Link to comment
Dela på andra sajter

Amen det e ju så jävla sant! 😄 Fattar inte varför penis-size-snacket alltid funnits. Vem fan bryr sig om storleken!? Så länge man inte har en überliten så e det ju inget att babbla om.

Det vet väl inte du, du har väl ingen snippa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaa...lite kanske... Dra en **** så länge and have a coke and a smile and shut the fuck up 😛

Så, du ställer dig inte helt och hållet främmande att diskutera manslemmar med nät-randoms? (Längsta räknas INTE!)

Dude, jag har inga som helst problem att snacka om vad som helst med nästan vem som helst. ☺️ SÄRSKILT på nätet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag trodde. Högst fem minuter innan nya besökaren skrämdes bort. 😛

😆 (Fast mig har ni inte lyckats skrämma bort...till allas förtret 😛

Dude, jag har inga som helst problem att snacka om vad som helst med nästan vem som helst. ☺️ SÄRSKILT på nätet!

Whatever som gungar din båt, baby 😑

Vet inte, ska titta..

*lyfter på kalsongremmen*

Nämen, har ju snackat me dom som har, och fått det intrycket iaf.

Ännu mer 😆

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Med reservation för upplägg till skämt. Det händer att jag och Louise kör "Penis"-leken faktiskt, den från filmen 500days of Summer. 😄

Börjar med att den ena säger Penis när man är på nått hyfsat publikt ställe, tex park. Då ska den andra upprepa det fast lite högre. Och så nästa ännu högre. Den som ger upp förlorar.

😆

Det står 2-1 till henne. 😏

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Med reservation för upplägg till skämt. Det händer att jag och Louise kör "Penis"-leken faktiskt, den från filmen 500days of Summer. 😄

Börjar med att den ena säger Penis när man är på nått hyfsat publikt ställe, tex park. Då ska den andra upprepa det fast lite högre. Och så nästa ännu högre. Den som ger upp förlorar.

😆

Det står 2-1 till henne. 😏

😄 Fan vad nice.

Jag skulle dock alltid vinna, jag har ingen som helst skam i kroppen. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...