SadamJR Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Detta skrev Björn Söder (SD:s partisekreterare) för några år sen: http://www.louisep.net/blogg/node/2186 "Ingenstans fanns ett ljust moln att skymta. Överallt hängde det mörka moln".
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 (redigerat) Detta skrev Björn Söder (SD:s partisekreterare) för några år sen: http://www.louisep.net/blogg/node/2186 "Ingenstans fanns ett ljust moln att skymta. Överallt hängde det mörka moln". Björn Söder - vår moderne nationalskald 😑 Redigerat 4 augusti 2011 av CHAE
SadamJR Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Takida polisanmäler recensent. http://www.expressen.se/noje/musik/1.2518231/takida-polisanmaler-musikrecensent 1
Overkill Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Takida polisanmäler recensent. http://www.expressen.se/noje/musik/1.2518231/takida-polisanmaler-musikrecensent Läste det förut. Sjukt.
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 (redigerat) Takida polisanmäler recensent. http://www.expressen.se/noje/musik/1.2518231/takida-polisanmaler-musikrecensent Såg det. Jesus H tap dancing Christ vad löjligt 😏 Det är lite "Nogger"-debatten över hela prylen (även det var lika hårt löjligt). Men så blir det när PK-Sverige slår tillbaka. Segt att laxen drog f ö 🙁 men han har säkerligen sina anledningar 😑 Redigerat 4 augusti 2011 av CHAE
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 (redigerat) Verkar som att jag sprang milen på 56min Är det bra? (Har ingen erfarenhet av att springa en mil men jag joggar 5 km på lite mindre än 30 minuter... Ingen aning om det är "bra" eller "dåligt". Jag skingrar tankarna en smula och det räcker för mig 🙂 Redigerat 4 augusti 2011 av CHAE
Memphis Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Men tja! Första gången jag längstar från mobilen! 😮😛 1
Memphis Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Satt nyss i en park på filt Me Louise i en timma. Sjuuuukt mysigt. 😄 sitter på buss på väg hem nu. Såatte.
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 (redigerat) Men tja! Första gången jag längstar från mobilen! 😮😛 Hej Memphy 🥰 och välkommen in i 2000-talet (säger jag som inte ens har Fejjan, Spotify eller Google+ 😛 Men jag har en jävla stor portion humor, social kompetens och ett vinnande sätt... Synd att jag aldrig demonstrerar det här i Längsta då'rå 😲 ). Satt nyss i en park på filt Me Louise i en timma. Sjuuuukt mysigt. 😄 sitter på buss på väg hem nu. Såatte. Sweeeeeet! Redigerat 4 augusti 2011 av CHAE
Pico Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Memphis, du är ju århundradets parkfiltsnötare! Imponerad och förvånad att nån öht. orkar vara mysfarbror 24/7. 😄🥰 1
Memphis Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Hej Memphy 🥰 och välkommen in i 2000-talet (säger jag som inte ens har Fejjan, Spotify eller Google+ 😛 Men jag har en jävla stor portion humor, social kompetens och ett vinnande sätt... Synd att jag aldrig demonstrerar det här i Längsta då'rå 😲 ). Hähä 😄 hej chae! ☺️
Memphis Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Memphis, du är ju århundradets parkfiltsnötare! Imponerad och förvånad att nån öht. orkar vara mysfarbror 24/7. 😄🥰 😆 Mysfarbror. xD men asså gröna parker i e så jävla underskattat. 😄 och filt. Glöm för fan inte filten! Pico. 🥰 vill du oxå parka Me mig kanske.
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 😆 Mysfarbror. xD men asså gröna parker i e så jävla underskattat. 😄 och filt. Glöm för fan inte filten! Pico. 🥰 vill du oxå parka Me mig kanske. MÄH!! JAG då? 😕🙁 Skönt att vi lever upp till Valle's inlägg om att Längsta är en fjoll-håla 😛 Jag är ganska okej med det.
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Heeere, pussy, pussy, pussy... Power tip: använd inte den frasen när du raggar, m'kay 😑
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 (redigerat) Fan måste hitta laxens geniala post om graf-killen nu... Jävligt mycket inbördes grej som inge utanför längsta kommer att haja men ändå. Helt klockren! EDIT: 2x sådärja 😆 Redigerat 4 augusti 2011 av CHAE
Memphis Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 MÄH!! JAG då? 😕🙁 Skönt att vi lever upp till Valle's inlägg om att Längsta är en fjoll-håla 😛 Jag är ganska okej med det. Du Me såklart. 😄 Är oxå helt okej Me att han tycker så. E ju kul att fjolla för fan. Och roligt vill man ju ha.
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Du Me såklart. 😄 Är oxå helt okej Me att han tycker så. E ju kul att fjolla för fan. Och roligt vill man ju ha. Jesss very much so indeed 😆
Pazo Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 YO YO YO pazo, wazzzzäääääuuuuuuu? Ligger i sängen! Ganska död, trött och hungrig! Men snart blire grillat så de blir nog nice ändå! 😄
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Ligger i sängen! Ganska död, trött och hungrig! Men snart blire grillat så de blir nog nice ändå! 😄 Good stuff all around 🥰 * * * Åh Gud, jag har gett mig in i Köp/sälj-tråden nu 😮 För att jag kan 😛
Overkill Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Ligger i sängen! Ganska död, trött och hungrig! Men snart blire grillat så de blir nog nice ändå! 😄 Grillad späckhuggare hoppas jag.
Pazo Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 (redigerat) Grillad späckhuggare hoppas jag. Får ju hoppas pappa späckhuggar! Redigerat 4 augusti 2011 av Pazo
Recommended Posts