Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Såg det. Jesus H tap dancing Christ vad löjligt 😏

Det är lite "Nogger"-debatten över hela prylen (även det var lika hårt löjligt). Men så blir det när PK-Sverige slår tillbaka.

Segt att laxen drog f ö 🙁 men han har säkerligen sina anledningar 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar som att jag sprang milen på 56min

Är det bra?

(Har ingen erfarenhet av att springa en mil men jag joggar 5 km på lite mindre än 30 minuter... Ingen aning om det är "bra" eller "dåligt". Jag skingrar tankarna en smula och det räcker för mig 🙂

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Men tja! Första gången jag längstar från mobilen! 😮😛

Hej Memphy 🥰 och välkommen in i 2000-talet (säger jag som inte ens har Fejjan, Spotify eller Google+ 😛 Men jag har en jävla stor portion humor, social kompetens och ett vinnande sätt... Synd att jag aldrig demonstrerar det här i Längsta då'rå 😲 ).

Satt nyss i en park på filt Me Louise i en timma. Sjuuuukt mysigt. 😄 sitter på buss på väg hem nu. Såatte.

Sweeeeeet!

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Memphy 🥰 och välkommen in i 2000-talet (säger jag som inte ens har Fejjan, Spotify eller Google+ 😛 Men jag har en jävla stor portion humor, social kompetens och ett vinnande sätt... Synd att jag aldrig demonstrerar det här i Längsta då'rå 😲 ).

Hähä 😄 hej chae! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Memphis, du är ju århundradets parkfiltsnötare! Imponerad och förvånad att nån öht. orkar vara mysfarbror 24/7. 😄🥰

😆

Mysfarbror. xD men asså gröna parker i e så jävla underskattat. 😄 och filt. Glöm för fan inte filten!

Pico. 🥰 vill du oxå parka Me mig kanske.

Link to comment
Dela på andra sajter

😆

Mysfarbror. xD men asså gröna parker i e så jävla underskattat. 😄 och filt. Glöm för fan inte filten!

Pico. 🥰 vill du oxå parka Me mig kanske.

MÄH!! JAG då? 😕🙁

Skönt att vi lever upp till Valle's inlägg om att Längsta är en fjoll-håla 😛 Jag är ganska okej med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan måste hitta laxens geniala post om graf-killen nu...

Jävligt mycket inbördes grej som inge utanför längsta kommer att haja men ändå. Helt klockren!

EDIT: 2x sådärja 😆

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

MÄH!! JAG då? 😕🙁

Skönt att vi lever upp till Valle's inlägg om att Längsta är en fjoll-håla 😛 Jag är ganska okej med det.

Du Me såklart. 😄

Är oxå helt okej Me att han tycker så. E ju kul att fjolla för fan. Och roligt vill man ju ha.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du Me såklart. 😄

Är oxå helt okej Me att han tycker så. E ju kul att fjolla för fan. Och roligt vill man ju ha.

Jesss very much so indeed 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...