Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Nej, i en inte för avlägsen forntid kallade du faktiskt Längsta för syjunta såatteeee...

Men du, jag noterar att du tycker att Längsta är en fjoll-håla och går vidare i livet ☺️

Å fan! Du har koll på sådant! Nåja, syjunta, fjollhåla... skit samma.

Och jag tänker INTE "gå vidare". Jag tänker fortsätta vara, hur var det nu lipsillen uttryckte det: en tazmanian devil med rabies och som dyker upp överallt 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]

Och jag tänker INTE "gå vidare". Jag tänker fortsätta vara, hur var det nu lipsillen uttryckte det: en tazmanian devil med rabies och som dyker upp överallt 😄

Mm. Jag är okej med det också 😑😛

Have a good'n, Valle!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mannen fick allvarliga problem då han glömde bröllopsdagen. Den upprörda hustrun: "-Jag fodrar att det ska finnas en gåva i garaget som går från 0 till 100 på mindre än fem sekunder!" Nästa dag hittade hans fru ett litet paket framför garaget. Paketet innehöll en helt ny badrumsvåg. Mannen vårdas fortfarande på sjukhus...

Link to comment
Dela på andra sajter

Mannen fick allvarliga problem då han glömde bröllopsdagen. Den upprörda hustrun: "-Jag fodrar att det ska finnas en gåva i garaget som går från 0 till 100 på mindre än fem sekunder!" Nästa dag hittade hans fru ett litet paket framför garaget. Paketet innehöll en helt ny badrumsvåg. Mannen vårdas fortfarande på sjukhus...

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...