Micke H Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 😆 😆 Slo-mo guys med lastpallsabsorbenter...? 😕 Dressmann och Quentin Tarantino presents... Pain of Salvation! 😄
Valle Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Nej, i en inte för avlägsen forntid kallade du faktiskt Längsta för syjunta såatteeee... Men du, jag noterar att du tycker att Längsta är en fjoll-håla och går vidare i livet ☺️ Å fan! Du har koll på sådant! Nåja, syjunta, fjollhåla... skit samma. Och jag tänker INTE "gå vidare". Jag tänker fortsätta vara, hur var det nu lipsillen uttryckte det: en tazmanian devil med rabies och som dyker upp överallt 😄
debatt Postat 4 augusti 2011 Trådstartare Postat 4 augusti 2011 Döper man en park till Bältesspännarparken får man väl skylla sej själv. That
slejnard Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 bjerrppff! orkar inte läsa kapp. funtar på kaffe 😕
SadamJR Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Teh great master is here! 😮 Men han hade inget att säja. Skumt.
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 [...] Och jag tänker INTE "gå vidare". Jag tänker fortsätta vara, hur var det nu lipsillen uttryckte det: en tazmanian devil med rabies och som dyker upp överallt 😄 Mm. Jag är okej med det också 😑😛 Have a good'n, Valle!
slejnard Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Mannen fick allvarliga problem då han glömde bröllopsdagen. Den upprörda hustrun: "-Jag fodrar att det ska finnas en gåva i garaget som går från 0 till 100 på mindre än fem sekunder!" Nästa dag hittade hans fru ett litet paket framför garaget. Paketet innehöll en helt ny badrumsvåg. Mannen vårdas fortfarande på sjukhus...
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Mannen fick allvarliga problem då han glömde bröllopsdagen. Den upprörda hustrun: "-Jag fodrar att det ska finnas en gåva i garaget som går från 0 till 100 på mindre än fem sekunder!" Nästa dag hittade hans fru ett litet paket framför garaget. Paketet innehöll en helt ny badrumsvåg. Mannen vårdas fortfarande på sjukhus... ☺️
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Chae har en musikdator! Har du inte tänkt på det förrän nu? 😕
Micke H Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Ingen rolig på MSN idag. Inte ens snygga sångerskan... 😑
Pazo Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Har du inte tänkt på det förrän nu? 😕 nja. Sett "Ractone Glace" där hela tiden men inte tänkt på va de är. Sen fick jag för mig att söka på det innan 😛
CHAE Postat 4 augusti 2011 Postat 4 augusti 2011 Men sitter ju uppe på ballen nu och solar ryggen Sola ballen i stället för att sitta på den 😑
Recommended Posts