Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

😆

267255_10150748208090372_434969020371_20364781_5787408_n.jpg

😆

Slo-mo guys med lastpallsabsorbenter...? 😕

Dressmann och Quentin Tarantino presents...

Pain of Salvation! 😄

Postat

Nej, i en inte för avlägsen forntid kallade du faktiskt Längsta för syjunta såatteeee...

Men du, jag noterar att du tycker att Längsta är en fjoll-håla och går vidare i livet ☺️

Å fan! Du har koll på sådant! Nåja, syjunta, fjollhåla... skit samma.

Och jag tänker INTE "gå vidare". Jag tänker fortsätta vara, hur var det nu lipsillen uttryckte det: en tazmanian devil med rabies och som dyker upp överallt 😄

Postat

[...]

Och jag tänker INTE "gå vidare". Jag tänker fortsätta vara, hur var det nu lipsillen uttryckte det: en tazmanian devil med rabies och som dyker upp överallt 😄

Mm. Jag är okej med det också 😑😛

Have a good'n, Valle!

Postat

Mannen fick allvarliga problem då han glömde bröllopsdagen. Den upprörda hustrun: "-Jag fodrar att det ska finnas en gåva i garaget som går från 0 till 100 på mindre än fem sekunder!" Nästa dag hittade hans fru ett litet paket framför garaget. Paketet innehöll en helt ny badrumsvåg. Mannen vårdas fortfarande på sjukhus...

Postat

Mannen fick allvarliga problem då han glömde bröllopsdagen. Den upprörda hustrun: "-Jag fodrar att det ska finnas en gåva i garaget som går från 0 till 100 på mindre än fem sekunder!" Nästa dag hittade hans fru ett litet paket framför garaget. Paketet innehöll en helt ny badrumsvåg. Mannen vårdas fortfarande på sjukhus...

☺️

Postat

Chae har en musikdator!

Har du inte tänkt på det förrän nu? 😕

Postat

Men sitter ju uppe på ballen nu och solar ryggen

Sola ballen i stället för att sitta på den 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.