Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Du gillar att provocera? xD

Inte så mycket nu som för några år sen, men jag tyckte att det kunde va kul att se om människor har några synpunkter på varför de senaste tekniska utvecklingarna inte ger någon musik som är så särskillt nyskapande. I den mån det blir några reaktioner kommer 90 % av dom att hävda att det visst görs bra musik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad hände med mitt "fjoll"-inlägg?

Någon tog det jag skrev personligt/på allvar, alltså?

Märkligt, med tanke på allt som sägs och skrivs här inne.

OK. Jag är väl inte av samma "virke" som ni...

Link to comment
Dela på andra sajter

OK. Jag är väl inte av samma "virke" som ni...

Njaa, eftersom att du påstår att Längsta är en syjunta så är nog "virka" rätt uttryck... 😑

Raga-da-dish!!!

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad hände med mitt "fjoll"-inlägg?

Någon tog det jag skrev personligt/på allvar, alltså?

Märkligt, med tanke på allt som sägs och skrivs här inne.

OK. Jag är väl inte av samma "virke" som ni...

Det vore konstigt, men samtidigt är det väl det mest troliga scenariot. Lite självdistans får man väl ha så man kan tåla såna kommentarer, oavsett graden av seriositet i den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaa, eftersom att du påstår att Längsta är en syjunta så är nog "virka" rätt uttryck... 😑

Raga-da-dish!!!

Ööh... det var du som påstod att det var en "Syjunta" 😉 Eller? Jag skrev ju att det var en fjoll-håla.

Men som sagt, det inlägget exploderade bortom alla moraler och spärrar för vad som är tillåtet i den här... FJOLL-HÅLAN!

Jisses...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ööh... det var du som påstod att det var en "Syjunta" 😉 Eller? Jag skrev ju att det var en fjoll-håla.

Men som sagt, det inlägget exploderade bortom alla moraler och spärrar för vad som är tillåtet i den här... FJOLL-HÅLAN!

Jisses...

Nej, i en inte för avlägsen forntid kallade du faktiskt Längsta för syjunta såatteeee...

Men du, jag noterar att du tycker att Längsta är en fjoll-håla och går vidare i livet ☺️

Sorry baby, you loose

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...