Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Men är dom med i "riktiga" gruppspelet som ska spelas nu? Som AIK när dom hade Barcelona och Arsenal (lätt grupp). Eller är det fler kvalmatcher kvar?

debatt vet nog.

Postat

Mff är tydligen ett av tio lag som kan gå till den slutliga tävlingen. Man är alltså en match ifrån om jag förstått det hela rätt. Lagen de kan få möta är:

1. FC Köpenhamn, Danmark.

2. Genk, Belgien

3. Bate Borisov, Vitryssland

4. Maccabi Haifa, Israel

5. Dinamo Zagreb, Kroatien

Postat

Tycker det var en av de mest brutala matcher jag någonsin sett, MFF-Glasgow Rangers. Största sensationen var att skottarna tog en "poäng". Jag rankar skotsk fotboll efter Litauen.

Jag sover länge ja, CHAE. Kanske inte Transylvanien, men iaf SLOTT.

Postat

Och ja CHAE... jag styrde upp den tråden galant. Här är mitt senaste och klargörande inlägg där:

"Sorry, men faktiskt helt sant. Satt i ett sällskap sent igår kväll och var den ende som tyckte det var rimligt att avbryta matchen med hänsyn till att en funktionär skadats och att eventuellt mer kunde hända av samma vara. De övriga tyckte det var trams och att man bara skulle skita i det och inte lyssna på smällarna i så fall, "man dör ju inte av det liksom...". "Får man den i ögat är det lite skillnad", inflikade förvisso en i sällskapet.

Kan något ha påverkat deras ställningstagande?

Promillehalt?"

:rolleyes:

Postat

Haha shit. Läste precis att min dator tydligen går att uppgradera till 8gb ram utan problem. Så med reparation och nytt ram så borde det nästan kännas som att man har ny dator! 😄

Postat

Jag har försökt att undvika honom i ett år, men han dyker upp överallt som en tazmanian devil med rabies.

😄

Postat (redigerat)

Ha haa Valle, du kan inte riktigt hålla dig ifrån "syjuntan" va? 😉

Redigerat av CHAE
Postat

Haha shit. Läste precis att min dator tydligen går att uppgradera till 8gb ram utan problem. Så med reparation och nytt ram så borde det nästan kännas som att man har ny dator! 😄

😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.