Pazo Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Eller om man blir pissnödig på natten.. * vänta, ska bara fälla ihop sängen, fälla bort tvn, fälla bort köket och fälla fram dasset och .. aaahhh* Precis! Jag menar. En del grejer går ju gärna lösas sådär. Men då handlar det snarare om förvaring inte "nödvändigheter"
SadamJR Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Eller om man blir pissnödig på natten.. * vänta, ska bara fälla ihop sängen, fälla bort tvn, fälla bort köket och fälla fram dasset och .. aaahhh*
Pazo Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 (redigerat) Då äre asså sista "lapa sol på morgonen"-dagen! Sen blire regn! Ska man köra utan nån spf på öht kanske ☺️ imorgon då! Redigerat 3 augusti 2011 av Pazo
CHAE Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 (redigerat) - edit: äh, skit i det förresten. Har redan bestämt mig 😛 Redigerat 3 augusti 2011 av CHAE
Pazo Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 - edit: äh, skit i det förresten. Har redan bestämt mig 😛 OM VAD! 😠
CHAE Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 OM VAD! 😠 Säger jag inte 😛 Na-na-na-na-naaa-naaaa ☺️ okej eftersom att du tjatar "S/PDIF eller analogt? 😕 "
Pazo Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Säger jag inte 😛 Na-na-na-na-naaa-naaaa ☺️ okej eftersom att du tjatar "S/PDIF eller analogt? 😕 " VAD SKA DU KÖRA DÅ? 😠
CHAE Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 (redigerat) https://www.studio.se/index.php/topic/87573-metalliskt-ljud-vid-inspelning-med-zoom-h2/page__view__findpost__p__1262266 hähää lite kul var det allt ☺️ Redigerat 3 augusti 2011 av CHAE
CHAE Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 (redigerat) Porsche! Pfft.. 😏 Visste ni förresten att F. Porsche ritade de första Porsche-bilarna när han satt i franskt fångläger 🙂 Dessutom designade/utvecklade han även tornet till Königstiger-vagnen under kriget. Gör vad ni vill med den informationen 😉 Edit: det är alltså inte herr Porsche som står i tornet och blickar ut över nejden 😑 Antagligen är det en feldtwebel. "Mannen på bilden..." etc Redigerat 3 augusti 2011 av CHAE
SadamJR Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Pfft.. 😏 Visste ni förresten att F. Porsche ritade de första Porsche-bilarna när han satt i franskt fångläger 🙂 Dessutom designade han även tornet till Königstiger-vagnen under kriget. Gör vad ni vill med den informationen 😉 Han verkar ha varit något av en renässansmänniska.
CHAE Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Han verkar ha varit något av en renässansmänniska. 😄 Det är bara du som kan få till en sådan kommentar.
SadamJR Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 😄 Det är bara du som kan få till en sådan kommentar. Da vinci tjänade sina pengar på krigsmaskiner.
SadamJR Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Da vinci tjänade sina pengar på krigsmaskiner. Har jag hört.
SadamJR Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Malmö FF slog ut Glasgow Rangers. Något av en sensation.
CHAE Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 (redigerat) ha haa använde just i ett skarpt läge ute i den riktiga delen av forumet 😛 Redigerat 3 augusti 2011 av CHAE
Overkill Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Malmö FF slog ut Glasgow Rangers. Något av en sensation. Lyssnade på radion förut och då pratade dom om att matchen skulle spelas ikväll. Av alla intressanta människor som kunde lämnat bra kommentar inför matchen så valde dom att intervjua björn ranelid om den då kommande drabbningen. Pinsamt.
SadamJR Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Lyssnade på radion förut och då pratade dom om att matchen skulle spelas ikväll. Av alla intressanta människor som kunde lämnat bra kommentar inför matchen så valde dom att intervjua björn ranelid om den då kommande drabbningen. Pinsamt. Han har faktiskt spelat i mff.
Overkill Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Men är dom med i "riktiga" gruppspelet som ska spelas nu? Som AIK när dom hade Barcelona och Arsenal (lätt grupp). Eller är det fler kvalmatcher kvar?
Overkill Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Han har faktiskt spelat i mff. Ja, okej, men tycker fortfarande det finns många andra personer som man borde intervjuat istället. Någon av alla vanliga experter eller kanske någon som spelat i Malmö mer nyligen än för 40 år sen.
CHAE Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Now hear this, now hear this... G'natt Längsta! 🥰 PS Jag saknar Grahn 🙁
Recommended Posts