CHAE Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Nääeee ja va inte på krogen och söp. 😠 ...ja va i Hemköp i Kramfors....och söp...! 😱 😑
Memphis Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Men knulla på för faan! Vi längstaiander står bakom dig! ...eller ja alltså inte medans du knullar.. 😱 Grahn! 😮 Tja! 😄 Kom att tänka på denna gamle goe. 😄
Memphis Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Hälsa från Längsta 😛 Asså, jag vette fan. 😄 Ska fundera på det. xD
Neosus Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Ikväll drar ja å spela å imorrn dra ja bort... så ja blir borta. Så att ni vet vars ja e... 😑
Pazo Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Ja, det var ju ... mysigt. Vem fan behöver mysigt när de är så jävla snygt
Pazo Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Jag me! Tänkte på det typ när jag såg på Inception sist, där håller de till på ett sånt ställe. Högt i tak, stort och luftigt. Känns som en kreativ plats typ. Fatta ha studio och massa soffor där! Biljardbord och massa softa grejer! 😄 Ja fyfan va snygt!
CHAE Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Iofs så är jag fortfarande kvar på Längsta-klassfotot 😄
Memphis Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 (redigerat) Pazo, finns rubikstävlingar i japan där de tävlar såhär. Fatta va svårt. 😄 Redigerat 3 augusti 2011 av Memphis
SadamJR Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Jag me! Tänkte på det typ när jag såg på Inception sist, där håller de till på ett sånt ställe. Högt i tak, stort och luftigt. Känns som en kreativ plats typ. Fatta ha studio och massa soffor där! Biljardbord och massa softa grejer! 😄 Själv vill jag hellre ha nåt sånt här.
SadamJR Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Pazo, finns rubikstävlingar i japan där de tävlar såhär. Fatta va svårt. 😄 För att inte prata om hur korkat.
Memphis Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 (redigerat) Själv vill jag hellre ha nåt sånt här. Edit, jo, såg nu att det var samma person jag tänkte på. 😄 Han här: http://www.youtube.com/watch?v=Lg9qnWg9kak Så jävla snyggt gjort. Sweet engineering. Redigerat 3 augusti 2011 av Memphis
CHAE Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 (redigerat) Edit, jo, såg nu att det var samma person jag tänkte på. 😄 Han här: http://www.youtube.com/watch?v=Lg9qnWg9kak Så jävla snyggt gjort. Sweet engineering. Compact living ftw edit: eller nej förresten 😱 Redigerat 3 augusti 2011 av CHAE
debatt Postat 3 augusti 2011 Trådstartare Postat 3 augusti 2011 Dingis kan ju inte bara dra sådär utan att säga vart han ska! Det är en hemlis.
debatt Postat 3 augusti 2011 Trådstartare Postat 3 augusti 2011 Mr v svarade ju iofs. Ja, men inte på frågan. Jag har styrt upp den tråden igen därför.
debatt Postat 3 augusti 2011 Trådstartare Postat 3 augusti 2011 En del vill bo i stora parkeringshus tydligen (Pazo o Memph), medan andra vill bo i en skokartong (SadamJr). Själv vill jag bo såhär ungefär:
CHAE Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Ja, men inte på frågan. Jag har styrt upp den tråden igen därför. Har du? En del vill bo i stora parkeringshus tydligen (Pazo o Memph), medan andra vill bo i en skokartong (SadamJr). Själv vill jag bo såhär ungefär: Lite för 5000-bitarspusselaktigt och transylvanskt. Bär du cape om nätterna och sover onormalt länge om dagarna så hajar jag men annars vete fan.
SadamJR Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Lite för 5000-bitarspusselaktigt och transylvanskt. Bär du cape om nätterna och sover onormalt länge om dagarna så hajar jag men annars vete fan. Han sover i alla fall inte på nätterna.
Overkill Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Vem fan behöver mysigt när de är så jävla snygt Lägger du heltäckningsmatta så kan jag köpa idén.
Pazo Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Edit, jo, såg nu att det var samma person jag tänkte på. 😄 Han här: http://www.youtube.com/watch?v=Lg9qnWg9kak Så jävla snyggt gjort. Sweet engineering. Asså, är jävla snyggt och grymt och så! Men NÄ, fatta om man är helt jävla död och bara vill lägga sig eller ta en nattmacka å sen glo tv tills man somnar. Går ju fan inte!
laxlaxlax Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Eller om man blir pissnödig på natten.. * vänta, ska bara fälla ihop sängen, fälla bort tvn, fälla bort köket och fälla fram dasset och .. aaahhh*
Pico Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 (redigerat) Eller om man blir pissnödig på natten.. * vänta, ska bara fälla ihop sängen, fälla bort tvn, fälla bort köket och fälla fram dasset och .. aaahhh* Redigerat 3 augusti 2011 av Pico
Recommended Posts