Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Nu är de igång igen 😏

Finns det någon tråd där SadamJR och Valle inte tumlar runt i gruset...?

Det är som jag skrev. Jag har försökt att undvika honom i ett år, men han dyker upp överallt som en tazmanian devil med rabies.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har en sångerska på G att provsjunga. Eller ja, egentligen två. En av dom...shit, vi snackar på MSN och vi kommer bara FÖR bra överens. Jag tror nästan vi flörtade med varandra nu.

Bra eller dåligt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har en sångerska på G att provsjunga. Eller ja, egentligen två. En av dom...shit, vi snackar på MSN och vi kommer bara FÖR bra överens. Jag tror nästan vi flörtade med varandra nu.

Bra eller dåligt?

BRA skit! You go, girl 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Dåligt därför att:

1. Flörta med bandets sångerska känns inte jättesmart.

2. Kanske för tidigt? Det var mindre än 24 timar sedan jag hade mitt senaste bråk med exet.

Bra därför att:

1. Det ger verkligen självförtroendet en boost, bara harmlös MSN-flirtning.

2. Det är ingenting som säger att hon kommer passa som sångerska då vi provat fett många det senaste halvåret. Och isåfall är det ju ingen fara.

Link to comment
Dela på andra sajter

For the record var det hon som började prata om sex...och det var lite väl många 😉 för att det ska misstolkas. Jag var först bara intresserad av henne som potentiell sångerska.

Mhm, och det är inte en 45-årig stalker då'rå? 😛 (Fast iofs, om han sjunger som två gudinnor så spelar det ju mindre roll. Här har vi ju någonting vi kan jobba med ☺️ )

Jag säger som jag brukar göra "kör på och se vad som händer. Tänk inte, bara kör." 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Dåligt därför att:

1. Flörta med bandets sångerska känns inte jättesmart.

2. Kanske för tidigt? Det var mindre än 24 timar sedan jag hade mitt senaste bråk med exet.

Bra därför att:

1. Det ger verkligen självförtroendet en boost, bara harmlös MSN-flirtning.

2. Det är ingenting som säger att hon kommer passa som sångerska då vi provat fett många det senaste halvåret. Och isåfall är det ju ingen fara.

1. Äsch, vem har inte gjort det, liksom vilket iofs indirekt gjorde min bandkompis svartsjuk som satan men det är en annan historia)

2. Mmm, inte så konstigt.

1b) självförtroendeboostar är aldrig fel så länge man vet vad man håller på med

2b) Eller hur. Så kör på.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

For the record var det hon som började prata om sex...och det var lite väl många 😉 för att det ska misstolkas. Jag var först bara intresserad av henne som potentiell sångerska.

Vad du försöker säja är att du tänker låte henne knulla sej till giget?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mhm, och det är inte en 45-årig stalker då'rå? 😛 (Fast iofs, om han sjunger som två gudinnor så spelar det ju mindre roll. Här har vi ju någonting vi kan jobba med ☺️ )

Jag säger som jag brukar göra "kör på och se vad som händer. Tänk inte, bara kör." 😑

22-årig blond tjej. 😛 Har henne på Facebook nu, så.

God damn, när jag insåg att hon flörtade...jag lixom 😮 :o 😮 Vem, mig? Blandar du ihop MSN-människor? Inte för att det kom från ingenstans utan mer för att "varför mig?" xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle lätt vilja bo i ett sånthär ställe. Så jävla snyggt (förutom silvertältet eller va de är)

tumblr_lpb2q1HbjL1qa0oqyo1_500.png

Jag me! Tänkte på det typ när jag såg på Inception sist, där håller de till på ett sånt ställe. Högt i tak, stort och luftigt. Känns som en kreativ plats typ.

936full-inception-screenshot.jpg

Fatta ha studio och massa soffor där! Biljardbord och massa softa grejer! 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Fatta ha studio och massa soffor där! Biljardbord och massa softa grejer! 😄

Plutta dit lite random uggletavlor och du har Längsta-lunch/fikarummet 😆

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

God damn, när jag insåg att hon flörtade...jag lixom 😮 :o 😮 Vem, mig? Blandar du ihop MSN-människor? Inte för att det kom från ingenstans utan mer för att "varför mig?" xD

Helt normalt, Micke. Helt normalt 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Men knulla på för faan! Vi längstaiander står bakom dig!

...eller ja alltså inte medans du knullar.. 😱

Iiiiih Grahn! 🥰 Rykten gör gällande att du var ute på korgen igår och söp? Stämmer detta?

Ska åka till Louise sen. ☺️ Kul om man stöter på Fidden nånstans kring Uddevalla. Då ska jag fråga: "Är du här nu?".

😄

Love is all around 🥰 Hälsa från Längsta 😛

Nej 😠Först loggar du in på Forumet och därefter frågar du Fidden (som givetvis också ska vara här) "Är du här nu?" 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...