Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Sorry dude. Tänk bort smileysarna, jag menar det verkligen. Och jag vill inte att du ska lägga ner att vara excited för min skull. 🙂

Jag bråkade igår med Pernilla, var deprimerad, förbannnad och kände mig som ett ass. Det var därför jag postade det.

Det e lugnt. Jag förstår. Tack för förtydligandet.

Fan, när jag och Pernilla knullade första gången postade jag det efteråt här, i stora bokstäver, med många smileys. xD

xD

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vad trevligt med Irland!

Eller hur! Har du varit där?

Jag har talat med folk idag som tycker det var mesigt att avbryta fotbolllsmatchen som det talades om på Nyheterna ikväll igen, bara för att det slängdes in smällare som skadade folk. Vad tycker ni?

Klart som fan att man ska bryta matchen när idioter kastar smällare mot folk. Tycker det är bra att man nu börjat registrera portade supportrar, då kommer det nog bli lite lugnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Misstänkte det. Läste att de har en miljon nya unika besökare till sajten varje dag iaf. Så intresse verkar ju finnas.

Jao, fast så länge det inte är Google själva som släpper dom siffrorna så ska man nog ta det med en nypa salt. Risken finns ju också att alla dom miljonerna gjorde precis som jag - signade upp av intresse och sket sen i det pga ingen aktivitet. Och då kommer det ju aldrig att slå. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jao, fast så länge det inte är Google själva som släpper dom siffrorna så ska man nog ta det med en nypa salt. Risken finns ju också att alla dom miljonerna gjorde precis som jag - signade upp av intresse och sket sen i det pga ingen aktivitet. Och då kommer det ju aldrig att slå. 😛

Jo, är nog sant som du säger. Kommer iaf ta tid för det att komma igång, och facebook är så väl inpräntat hos allmänheten så blir omständigt för folk att hoppa över och börja om. Folk är för lata. Google+ fördelar väger inte upp mot processen att byta känns det som.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, är nog sant som du säger. Kommer iaf ta tid för det att komma igång, och facebook är så väl inpräntat hos allmänheten så blir omständigt för folk att hoppa över och börja om. Folk är för lata. Google+ fördelar väger inte upp mot processen att byta känns det som.

Nej. Samtidigt har Google en stor, stor, STOR fördel jämfört med Facebook och alla andra communities - dom allra flesta har redan ett Google-konto och kopplingen däremellan har skitstor potential. Redan nu kan du se direkt i Gmail om det har hänt något på din plus-profil.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, just ja, sant. Jag använder ju gmail så vore ju smidigt kanske. Men pallar inte byta, om nu inte typ "alla" börjar använda det. 😛 Och så tänker ju alla som sagt. xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, just ja, sant. Jag använder ju gmail så vore ju smidigt kanske. Men pallar inte byta, om nu inte typ "alla" börjar använda det. 😛 Och så tänker ju alla. xD

Om du gör det NU kommer du att kunna skryta med att du var en:

firstGen.png

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

despite the nodding staff that serves you

despite your name on clothes and perfume

despite the way the press observes you

you’re just people...

successful people

dressed up people

smiling people

famous people

red carpet people

wealthy people

important people

but still just people

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller hur! Har du varit där?

Klart som fan att man ska bryta matchen när idioter kastar smällare mot folk. Tycker det är bra att man nu börjat registrera portade supportrar, då kommer det nog bli lite lugnare.

No, I have not been to Ireland yet.

Vad tycker du om kommentaren jag läste nånstans att de hade tyckt att det är väl bara att ge fan i att lyssna på smällarna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...