Memphis Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 (redigerat) Ameh shit, Louise e ju söt.Uppdatering på fejjan: "♥ Två månader med Josef igår, härligt att va nykär!! Nyp mig jag tror jag drömmer ibland... =)" 😊🥰 Redigerat 2 augusti 2011 av Memphis
Memphis Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Men tja debatt! så du lurar i krokarna såhär sent? 😄
Memphis Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 (redigerat) Nu har jag iaf bokat vandrarhem till första natten i Dublin. Asfräsht och mysigt ställe. ☺️ Och så bokat tåg till Galway (e på västkusten). 😑 Får ta resten imorn. Redigerat 3 augusti 2011 av Memphis
debatt Postat 3 augusti 2011 Trådstartare Postat 3 augusti 2011 Vad trevligt med Irland! Jag har talat med folk idag som tycker det var mesigt att avbryta fotbolllsmatchen som det talades om på Nyheterna ikväll igen, bara för att det slängdes in smällare som skadade folk. Vad tycker ni?
debatt Postat 3 augusti 2011 Trådstartare Postat 3 augusti 2011 Nähä. Jaja.... Memphis kollar väl nån repriserad match från U20-VM kan jag tänka mig. Honduras-El Salvador eller nåt.
Micke H Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Jag är glad för Memphans skulll... 😏 Verkligen... 😏
Micke H Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Bråkade såklart med exet igår. Stora delar mitt fel. Men men...
Fidden Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Gå ut och springa nu är väl ungefär det sista jag vill göra 😏
CHAE Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Gå ut och springa nu är väl ungefär det sista jag vill göra 😏 Du hade ju värsta planeringen klar så packa sig ut och spring, unge man!
CHAE Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Längsta IRL alltså. 😆 Ameh shit, Louise e ju söt.Uppdatering på fejjan: "♥ Två månader med Josef igår, härligt att va nykär!! Nyp mig jag tror jag drömmer ibland... =)" 😊🥰 Aaaaaw 🥰 Sockersött!
CHAE Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Blir borta några dar. Hej. Ha' t gött, Dingis! Simma lugnt.
Micke H Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Make me believe that this place isn't plagued by the poison in me Help me decide if my fire will burn out before you can breathe Breathe into me
CHAE Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 (redigerat) Blir du helt okontrollerbar efter klockan 00.00, eller är det bara som du smygsippar ur skåpet? . ☺️ Redigerat 3 augusti 2011 av CHAE
Fidden Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Sjukgymnasten blev besviken när jag sa att jag inte fått ont på rundan. Steget såg tydligen ok ut, men jag fick några övningar jag ska köra i några veckor. Jag hade tänkt fråga om inlines var en bra träning för knäna, men han hann föreslå det innan jag ens frågade. Nu ligger jag ca en timma efter schemat, men inom marginalerna. Frukost, packa och hämta biljett.
CHAE Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Nu ligger jag ca en timma efter schemat [...] Raska på nu! 😠
Memphis Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 (redigerat) Jag är glad för Memphans skulll... 😏 Verkligen... 😏 Jo, jag vet att du är det även fast det är jävligt drygt för dig att se sånna inlägg nu i din situation. Men kunde bara inte låta bli, för första gången i livet är jag lycklig och har gått igenom helveten för att vara här idag, så är lite svårt att bärga sig bara. 😑 Har faktiskt hållit inne med andra inlägg för din skull. såatte Redigerat 3 augusti 2011 av Memphis
Micke H Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Jo, jag vet att du är det även fast det är jävligt drygt för dig att se sånna inlägg nu i din situation. Men kunde bara inte låta bli, för första gången i livet är jag lycklig och har gått igenom helveten för att vara här idag, så är lite svårt att bärga sig bara. 😑 Har faktiskt hållit inne med andra inlägg för din skull. såatte Sorry dude. Tänk bort smileysarna, jag menar det verkligen. Och jag vill inte att du ska lägga ner att vara excited för min skull. 🙂 Fan, när jag och Pernilla knullade första gången postade jag det efteråt här, i stora bokstäver, med många smileys. xD Jag bråkade igår med Pernilla, var deprimerad, förbannnad och kände mig som ett ass. Det var därför jag postade det.
Micke H Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Har bett om ursäkt. Hon accepterade den, även om hon inte var glad. Känner mig fortfarande som en första klassens asshole. Men jag känner mig inte deprimerad över det nu iallafall. ^^
Micke H Postat 3 augusti 2011 Postat 3 augusti 2011 Någon som prövat Google+ mycket och så? Inte mycket, rätt lite. För få människor där än. xD
Recommended Posts