Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Ameh shit, Louise e ju söt.Uppdatering på fejjan:

"♥ Två månader med Josef igår, härligt att va nykär!! Nyp mig jag tror jag drömmer ibland... =)"

😊🥰

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nu har jag iaf bokat vandrarhem till första natten i Dublin. Asfräsht och mysigt ställe. ☺️ Och så bokat tåg till Galway (e på västkusten). 😑 Får ta resten imorn.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad trevligt med Irland!

Jag har talat med folk idag som tycker det var mesigt att avbryta fotbolllsmatchen som det talades om på Nyheterna ikväll igen, bara för att det slängdes in smällare som skadade folk. Vad tycker ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

Längsta IRL alltså.

datalan.jpg

😆

Ameh shit, Louise e ju söt.Uppdatering på fejjan:

"♥ Två månader med Josef igår, härligt att va nykär!! Nyp mig jag tror jag drömmer ibland... =)"

😊🥰

Aaaaaw 🥰 Sockersött!

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir du helt okontrollerbar efter klockan 00.00, eller är det bara som du smygsippar ur skåpet?

.

☺️

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Sjukgymnasten blev besviken när jag sa att jag inte fått ont på rundan. Steget såg tydligen ok ut, men jag fick några övningar jag ska köra i några veckor. Jag hade tänkt fråga om inlines var en bra träning för knäna, men han hann föreslå det innan jag ens frågade.

Nu ligger jag ca en timma efter schemat, men inom marginalerna. Frukost, packa och hämta biljett.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är glad för Memphans skulll... 😏 Verkligen... 😏

Jo, jag vet att du är det även fast det är jävligt drygt för dig att se sånna inlägg nu i din situation. Men kunde bara inte låta bli, för första gången i livet är jag lycklig och har gått igenom helveten för att vara här idag, så är lite svårt att bärga sig bara. 😑

Har faktiskt hållit inne med andra inlägg för din skull.

såatte

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag vet att du är det även fast det är jävligt drygt för dig att se sånna inlägg nu i din situation. Men kunde bara inte låta bli, för första gången i livet är jag lycklig och har gått igenom helveten för att vara här idag, så är lite svårt att bärga sig bara. 😑

Har faktiskt hållit inne med andra inlägg för din skull.

såatte

Sorry dude. Tänk bort smileysarna, jag menar det verkligen. Och jag vill inte att du ska lägga ner att vara excited för min skull. 🙂 Fan, när jag och Pernilla knullade första gången postade jag det efteråt här, i stora bokstäver, med många smileys. xD

Jag bråkade igår med Pernilla, var deprimerad, förbannnad och kände mig som ett ass. Det var därför jag postade det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...