Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Det kan vara en punkt där också, då stämmer det ungefär lika bra.

tänk bara den gången då jag gjorde en overhead-presentation av cellgifter där jag hade klippt ut figurer (terrorister, pansarvagnar, små soldater, pistoler) för att symbolisera de olika delarna i cancerbehandlingen.

Åhörarna satt som fågelholkar. Hade jag tagit ett kort på dem och skickat till metro, hade den fått en pratbubbla med "WTF?" i.

Link to comment
Dela på andra sajter

Aaaahh! Micke är tillbaka.... Hur gick jammet i repan?

Det var kul. Trummisen är bästa polarn och vi kommer alltid bra överens. ^^ Andra gitarristen...menar väl. Men är inte alltför klyftig. Men det var kul.

Link to comment
Dela på andra sajter

minns inte om jag gjorde röster också, när jag repeterade gjorde jag röster. hoppas jag gjorde röster.

Nä, du hör röster. There's a difference 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett klassfoto med längsta hade varit kul.

en redig karatefylla med längstafolket hade iofs inte gått av för hackor det heller.

Jag är med på en IRL på villkor att de här två önskningarna uppfylls. Först redig dräggfylla, sen klassfoto på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det dags för sängen här. Gött häng som vanligt ☺️ (Jag kommer nog aldrig att helt kunna släppa tanken på Längsta-IRL 😑 )

Puzz å kjamizar

G'natt Längsta! 🥰

PS Ta hand om Grahn när han, asfull, dundrar in i LÄngsta och härjar om kaffe. Plocka ner kilen på jorden igen, m'kay.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är med på en IRL på villkor att de här två önskningarna uppfylls. Först redig dräggfylla, sen klassfoto på det.

Det kan vi ordna, Dingis!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...