Fidden Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Det är längsta, du är aldrig allvarlig. Det kan vara en punkt där också, då stämmer det ungefär lika bra.
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Jag tycker att Längsta faktiskt kan vara oerhört seriöst ibland... ... 😱
Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Det kan vara en punkt där också, då stämmer det ungefär lika bra. Hehe.
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 So's your face. Aaaahh! Micke är tillbaka.... Hur gick jammet i repan?
Fidden Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Det kan vara en punkt där också, då stämmer det ungefär lika bra. tänk bara den gången då jag gjorde en overhead-presentation av cellgifter där jag hade klippt ut figurer (terrorister, pansarvagnar, små soldater, pistoler) för att symbolisera de olika delarna i cancerbehandlingen. Åhörarna satt som fågelholkar. Hade jag tagit ett kort på dem och skickat till metro, hade den fått en pratbubbla med "WTF?" i.
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Åhörarna satt som fågelholkar. Hade jag tagit ett kort på dem och skickat till metro, hade den fått en pratbubbla med "WTF?" i. ☺️
Fidden Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 minns inte om jag gjorde röster också, när jag repeterade gjorde jag röster. hoppas jag gjorde röster.
Micke H Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Aaaahh! Micke är tillbaka.... Hur gick jammet i repan? Det var kul. Trummisen är bästa polarn och vi kommer alltid bra överens. ^^ Andra gitarristen...menar väl. Men är inte alltför klyftig. Men det var kul.
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 minns inte om jag gjorde röster också, när jag repeterade gjorde jag röster. hoppas jag gjorde röster. Nä, du hör röster. There's a difference 😑
Fidden Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Nä, du hör röster. There's a difference 😑 Aaaah ☺️
Memphis Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Tänkte boka rum i Dublin och Galway nu. Åker om tre veckor!
Dingbats Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Ett klassfoto med längsta hade varit kul. en redig karatefylla med längstafolket hade iofs inte gått av för hackor det heller. Jag är med på en IRL på villkor att de här två önskningarna uppfylls. Först redig dräggfylla, sen klassfoto på det.
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Nu är det dags för sängen här. Gött häng som vanligt ☺️ (Jag kommer nog aldrig att helt kunna släppa tanken på Längsta-IRL 😑 ) Puzz å kjamizar G'natt Längsta! 🥰 PS Ta hand om Grahn när han, asfull, dundrar in i LÄngsta och härjar om kaffe. Plocka ner kilen på jorden igen, m'kay.
Fidden Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Jag är med på en IRL på villkor att de här två önskningarna uppfylls. Först redig dräggfylla, sen klassfoto på det. Ska vi anlita fotograf?
SadamJR Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Tänkte boka rum i Dublin och Galway nu. Åker om tre veckor!
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Jag är med på en IRL på villkor att de här två önskningarna uppfylls. Först redig dräggfylla, sen klassfoto på det. Det kan vi ordna, Dingis!
Dingbats Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Ska vi anlita fotograf? Det låter dyrt. Självutlösare borde duga.
Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Jag är med på en IRL på villkor att de här två önskningarna uppfylls. Först redig dräggfylla, sen klassfoto på det. Då bestämmer vi det.
Dingbats Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Då bestämmer vi det. Och inga andra aktiviteter. Bara komma dit, skaka hand, halsa starköl, ta kort, gå hem.
Fidden Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Och inga andra aktiviteter. Bara komma dit, skaka hand, halsa starköl, ta kort, gå hem. kommunicera via tråden?
Memphis Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 (redigerat) Längsta IRL alltså. Redigerat 2 augusti 2011 av Memphis
Recommended Posts