Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 tanken är att jag ska få ont. Det är tanken som räknas, som bensinmätaren sa.
Fidden Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Jag ska till skara sommarland imorgon. Men sen visar det sig att min lillebror ska ha med sig två kompisar samt att förutom dom och min mor och hennes sambo så ska mina två morbröder, den enes fru samt min moster och hennes man med. Och eftersom min lillebror har kompisar med sig kommer dom ju dra så får jag gå runt med min jävla släkt på skara sommarland. Gör något annat. Det där låter som tortyr.
Memphis Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Fuck potatisen och besticken 😏 VAR ÄR GRAHN!!?? 😕 Jag tror han är ute på krogen och raggar. 😊
Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Gör något annat. Det där låter som tortyr. Nej jag ska allt dit. Men får nog haka på min bror och hans kompisar.
Memphis Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 eller kanske, när man kommer tillbaks med blöta badbyxor och droppar från näsan. "Har du badat?" Eller om de ser dig bada: "Blir du blöt?"
SadamJR Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Jag ska till skara sommarland imorgon. Men sen visar det sig att min lillebror ska ha med sig två kompisar samt att förutom dom och min mor och hennes sambo så ska mina två morbröder, den enes fru samt min moster och hennes man med. Och eftersom min lillebror har kompisar med sig kommer dom ju dra så får jag gå runt med min jävla släkt på skara sommarland. Du kan väl fråga om du oxå får ta med dej några kompisar.
Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Du kan väl fråga om du oxå får ta med dej några kompisar. Jag har inga. Jo, det har jag men dom jobbar. Eller nej jag har inte så många kompisar här. Men den jag skulle frågat i så fall jobbar.
Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 (redigerat) Jag har träffat tre kompisar när jag varit hemma. edit: En av dom ett par gånger, en annan tre och den sista en gång. kul liv Redigerat 2 augusti 2011 av Overkill
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Du kan väl fråga om du oxå får ta med dej några kompisar. Typ Längsta? 😕 Now that's a sight for sour eyes 😆
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Ja jävlar! xD hähä... tänk dig "Längsta - Tour of 2011" invaderar Skara Sommarland ☺️ Ett klassfoto med längsta hade varit kul. 😛 Ingen sitter still... Fan, jag fick en skön mental bild av Längsta-klassfotot nu ju 😆
Fidden Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Jag har träffat tre kompisar när jag varit hemma. edit: En av dom ett par gånger, en annan tre och den sista en gång. kul liv "hemma" i mullsjö har jag inga kompisar. har några i jönköping, men det är väl egentligen brorsans xD
Fidden Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 fan det vore rätt kul att göra nån event-IRL, typ inte bara sitta och dricka öl utan typ åka till skara sommarland. imorgon. VI GÖR DET!
Fidden Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 synd att jag precis bokade en förstaklass tågbiljett, så ni får klara er utan mig 😛
Fidden Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Regninsamling på fredag kanske? I göteborg? Till de stackars barnen i afrika?
Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 fan det vore rätt kul att göra nån event-IRL, typ inte bara sitta och dricka öl utan typ åka till skara sommarland. imorgon. VI GÖR DET! en redig karatefylla med längstafolket hade iofs inte gått av för hackor det heller.
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 fan det vore rätt kul att göra nån event-IRL, typ inte bara sitta och dricka öl utan typ åka till skara sommarland. imorgon. VI GÖR DET! Let's do it!
Pazo Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Då är det bra att va ingenjör. Som fan. "lätt" att bli domdär grejerna liksom
Memphis Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 en redig karatefylla med längstafolket hade iofs inte gått av för hackor det heller. +1 😄
Memphis Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Om man skulle sluta supa kanske Menar du på heltid eller ha en vit period? Eller menar du nu precis för stunden? 😛
Pazo Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Menar du på heltid eller ha en vit period? Eller menar du nu precis för stunden? 😛
Fidden Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Vi lever i en mordlysten värld, vilket händelserna i Norge med 97 döda har visat. Men det är ingenting i jämförelse med vad som händer på McDonalds och Kentucky Fried Shit varje dag. Smidigt... 😏
Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 (redigerat) Smidigt... 😏 Morrissey är inte så smidig. edit: Men han kommenterade ju lite mer på det sen. http://pitchfork.com/news/43367-morrissey-elaborates-on-norway-comments/ (fortfarande ganska osmidig) Redigerat 2 augusti 2011 av Overkill
SadamJR Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 fan det vore rätt kul att göra nån event-IRL, typ inte bara sitta och dricka öl utan typ åka till skara sommarland. imorgon. VI GÖR DET! Men igår framgick att ingen av oss törs åka karusell mm.
Recommended Posts