Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Jag ska till skara sommarland imorgon. Men sen visar det sig att min lillebror ska ha med sig två kompisar samt att förutom dom och min mor och hennes sambo så ska mina två morbröder, den enes fru samt min moster och hennes man med. Och eftersom min lillebror har kompisar med sig kommer dom ju dra så får jag gå runt med min jävla släkt på skara sommarland.

Gör något annat. Det där låter som tortyr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska till skara sommarland imorgon. Men sen visar det sig att min lillebror ska ha med sig två kompisar samt att förutom dom och min mor och hennes sambo så ska mina två morbröder, den enes fru samt min moster och hennes man med. Och eftersom min lillebror har kompisar med sig kommer dom ju dra så får jag gå runt med min jävla släkt på skara sommarland.

Du kan väl fråga om du oxå får ta med dej några kompisar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jävlar! xD

hähä... tänk dig "Längsta - Tour of 2011" invaderar Skara Sommarland ☺️

Ett klassfoto med längsta hade varit kul.

😛

Ingen sitter still...

Fan, jag fick en skön mental bild av Längsta-klassfotot nu ju 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har träffat tre kompisar när jag varit hemma.

edit: En av dom ett par gånger, en annan tre och den sista en gång.

kul liv

"hemma" i mullsjö har jag inga kompisar. har några i jönköping, men det är väl egentligen brorsans xD

Link to comment
Dela på andra sajter

fan det vore rätt kul att göra nån event-IRL, typ inte bara sitta och dricka öl utan typ åka till skara sommarland. imorgon. VI GÖR DET!

Let's do it!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi lever i en mordlysten värld, vilket händelserna i Norge med 97 döda har visat. Men det är ingenting i jämförelse med vad som händer på McDonalds och Kentucky Fried Shit varje dag.

Smidigt... 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...