Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

De har fortfarande inte presenterat några resultat. 😏 Blir ju förbannad.

Hur gick de me de 2000kr du satsat på spel? 😄

Har 1950 på kontot. Har inte börjat gambla systematiskt, det är för få ligor igång.

Postat

Framför allt jobbigt, för jag ville se en film nu, men nu är jag inte lika säker på att jag klarar av det psykiskt eller vad man ska säga. Att koncentrera mig.

Vad händer?

Postat

Okej, vi tar det fråan början: både du, Killis (och eventuellt någon mer) har sagt att de pluggar. Vad är dealen med det??!! Har ni inte "sommarlov" nu elelr ngt sådant?

Ptja, inte alltför mycket; kommit hem, käkat, jiddrat i Längsta, jiddrat i den riktiga delen av forumet, (via PM) bollat över en ljudkortsfråga till Pazo och Killis (sawry boys om jag inte sa det 😊 ), köpt en Fender, dammsugit, varit ute och promenerat och nu är jag här igen. Cirkeln är sluten.

Var har detta överbollandet skett? 😮

Postat

Vad är det du pluggar till egentligen? Handlar det om jordbruk?

Civilingenjör i Miljö & Vattenteknik.

Kan handla om jordbruk om man så vill jobba med sånt. Jag vill helst inte det så jag kommer nog inte komma i kontakt med jordbruk så värst mkt.

Postat (redigerat)

Okej, vi tar det fråan början: både du, Killis (och eventuellt någon mer) har sagt att de pluggar. Vad är dealen med det??!! Har ni inte "sommarlov" nu elelr ngt sådant?

Ptja, inte alltför mycket; kommit hem, käkat, jiddrat i Längsta, jiddrat i den riktiga delen av forumet, (via PM) bollat över en ljudkortsfråga till Pazo och Killis (sawry boys om jag inte sa det 😊 ), köpt en Fender, dammsugit, varit ute och promenerat och nu är jag här igen. Cirkeln är sluten.

Jo, men jag har tenta 19 augusti. Läste 150% i våras och då hade jag tentor på typ 30 hp inom loppet av en vecka så det blev att jag bortprioriterade en av de tre. Gjorde den ändå och klarade den nästan men ska göra den "på riktigt" nu i augusti igen.

edit: Jag kan inget om ljudkort. Bara så du vet.

Redigerat av Overkill
Postat

Civilingenjör i Miljö & Vattenteknik.

Kan handla om jordbruk om man så vill jobba med sånt. Jag vill helst inte det så jag kommer nog inte komma i kontakt med jordbruk så värst mkt.

Vad vill du jobba med då?

Postat

Var har detta överbollandet skett? 😮

I ett PM. Det handlade om ett E-MU kort som skulle kopplas mot Traktor. Pazo, du svarade i killens tråd såg jag.

Kanske inte men både du och Pazo har stenkoll på (live)DJ:ing.

Kort bakgrund på grejen: killen letar efter ett ljudkort, jag rekommenderar ett beggat på vend, han frågar lite om I/O och jag är lost. Hajade inte att han ville använda det mot Traktor. Tänkte att Pazo och Killis är grabbarna hela dagen. Såg sedan att Pazo skrivit lite i hans tråd. Typ. Ber om ursäkt igen, gräbbs 😊

Postat

Jo, men jag har tenta 19 augusti. Läste 150% i våras och då hade jag tentor på typ 30 hp inom loppet av en vecka så det blev att jag bortprioriterade en av de tre. Gjorde den ändå och klarade den nästan men ska göra den "på riktigt" nu i augusti igen.

Jag gjorde något liknande en gång, sen fick jag sjukskriva mig i ett halvår.

Postat

haha, orka säga förlåt om grejer 😛

Jepp, I'm that guy 😛

Postat

Imorgon:

7:00 Uppstigning, lätt frukost (kaffe?) och sen ut i löpspåret för att reta knät.

8:00 Sjukgymnast, springa på band och få steget analyserat.

9:30 Frukost, sen packa

12:30 Tåg till uddevalla. förhoppningsvis finns det bistro

16:30 Bil från uddevalla

17:00 Dopp i gullmarsfjorden

17:30 Nåt slags käk

18:00 Regnet anländer och stannar till jul ungefär.

Postat

Imorgon:

7:00 Uppstigning, lätt frukost (kaffe?) och sen ut i löpspåret för att reta knät.

"ska du verkligen inte äta någon potatis fredrik?"

Postat

Imorgon:

😄

Ska också me tåg te Ua imorn! Fast på kvällen.

Postat

Imorgon:

Haru börjat kunna springa igen elle? 😄

Postat

"Äter du med bestick?"

eller kanske, när man kommer tillbaks med blöta badbyxor och droppar från näsan.

"Har du badat?"

Postat

Imorgon:

Fuck potatisen och besticken 😏 VAR ÄR GRAHN!!?? 😕

Postat

Jag ska till skara sommarland imorgon. Men sen visar det sig att min lillebror ska ha med sig två kompisar samt att förutom dom och min mor och hennes sambo så ska mina två morbröder, den enes fru samt min moster och hennes man med. Och eftersom min lillebror har kompisar med sig kommer dom ju dra så får jag gå runt med min jävla släkt på skara sommarland.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.