Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Okej, vi tar det fråan början: både du, Killis (och eventuellt någon mer) har sagt att de pluggar. Vad är dealen med det??!! Har ni inte "sommarlov" nu elelr ngt sådant?

Ptja, inte alltför mycket; kommit hem, käkat, jiddrat i Längsta, jiddrat i den riktiga delen av forumet, (via PM) bollat över en ljudkortsfråga till Pazo och Killis (sawry boys om jag inte sa det 😊 ), köpt en Fender, dammsugit, varit ute och promenerat och nu är jag här igen. Cirkeln är sluten.

Var har detta överbollandet skett? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, vi tar det fråan början: både du, Killis (och eventuellt någon mer) har sagt att de pluggar. Vad är dealen med det??!! Har ni inte "sommarlov" nu elelr ngt sådant?

Ptja, inte alltför mycket; kommit hem, käkat, jiddrat i Längsta, jiddrat i den riktiga delen av forumet, (via PM) bollat över en ljudkortsfråga till Pazo och Killis (sawry boys om jag inte sa det 😊 ), köpt en Fender, dammsugit, varit ute och promenerat och nu är jag här igen. Cirkeln är sluten.

Jo, men jag har tenta 19 augusti. Läste 150% i våras och då hade jag tentor på typ 30 hp inom loppet av en vecka så det blev att jag bortprioriterade en av de tre. Gjorde den ändå och klarade den nästan men ska göra den "på riktigt" nu i augusti igen.

edit: Jag kan inget om ljudkort. Bara så du vet.

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Var har detta överbollandet skett? 😮

edit: Jag kan inget om ljudkort. Bara så du vet.

I ett PM. Det handlade om ett E-MU kort som skulle kopplas mot Traktor. Pazo, du svarade i killens tråd såg jag.

Kanske inte men både du och Pazo har stenkoll på (live)DJ:ing.

Kort bakgrund på grejen: killen letar efter ett ljudkort, jag rekommenderar ett beggat på vend, han frågar lite om I/O och jag är lost. Hajade inte att han ville använda det mot Traktor. Tänkte att Pazo och Killis är grabbarna hela dagen. Såg sedan att Pazo skrivit lite i hans tråd. Typ. Ber om ursäkt igen, gräbbs 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men jag har tenta 19 augusti. Läste 150% i våras och då hade jag tentor på typ 30 hp inom loppet av en vecka så det blev att jag bortprioriterade en av de tre. Gjorde den ändå och klarade den nästan men ska göra den "på riktigt" nu i augusti igen.

edit: Jag kan inget om ljudkort. Bara så du vet.

Jag gjorde något liknande en gång, sen fick jag sjukskriva mig i ett halvår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Imorgon:

7:00 Uppstigning, lätt frukost (kaffe?) och sen ut i löpspåret för att reta knät.

8:00 Sjukgymnast, springa på band och få steget analyserat.

9:30 Frukost, sen packa

12:30 Tåg till uddevalla. förhoppningsvis finns det bistro

16:30 Bil från uddevalla

17:00 Dopp i gullmarsfjorden

17:30 Nåt slags käk

18:00 Regnet anländer och stannar till jul ungefär.

Link to comment
Dela på andra sajter

Imorgon:

7:00 Uppstigning, lätt frukost (kaffe?) och sen ut i löpspåret för att reta knät.

8:00 Sjukgymnast, springa på band och få steget analyserat.

9:30 Frukost, sen packa

12:30 Tåg till uddevalla. förhoppningsvis finns det bistro

16:30 Bil från uddevalla

17:00 Dopp i gullmarsfjorden

17:30 Nåt slags käk

18:00 Regnet anländer och stannar till jul ungefär.

"ska du verkligen inte äta någon potatis fredrik?"

Link to comment
Dela på andra sajter

Imorgon:

7:00 Uppstigning, lätt frukost (kaffe?) och sen ut i löpspåret för att reta knät.

8:00 Sjukgymnast, springa på band och få steget analyserat.

9:30 Frukost, sen packa

12:30 Tåg till uddevalla. förhoppningsvis finns det bistro

16:30 Bil från uddevalla

17:00 Dopp i gullmarsfjorden

17:30 Nåt slags käk

18:00 Regnet anländer och stannar till jul ungefär.

😄

Ska också me tåg te Ua imorn! Fast på kvällen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Imorgon:

7:00 Uppstigning, lätt frukost (kaffe?) och sen ut i löpspåret för att reta knät.

8:00 Sjukgymnast, springa på band och få steget analyserat.

9:30 Frukost, sen packa

12:30 Tåg till uddevalla. förhoppningsvis finns det bistro

16:30 Bil från uddevalla

17:00 Dopp i gullmarsfjorden

17:30 Nåt slags käk

18:00 Regnet anländer och stannar till jul ungefär.

Haru börjat kunna springa igen elle? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Imorgon:

7:00 Uppstigning, lätt frukost (kaffe?) och sen ut i löpspåret för att reta knät.

8:00 Sjukgymnast, springa på band och få steget analyserat.

9:30 Frukost, sen packa

12:30 Tåg till uddevalla. förhoppningsvis finns det bistro

16:30 Bil från uddevalla

17:00 Dopp i gullmarsfjorden

17:30 Nåt slags käk

18:00 Regnet anländer och stannar till jul ungefär.

Fuck potatisen och besticken 😏 VAR ÄR GRAHN!!?? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska till skara sommarland imorgon. Men sen visar det sig att min lillebror ska ha med sig två kompisar samt att förutom dom och min mor och hennes sambo så ska mina två morbröder, den enes fru samt min moster och hennes man med. Och eftersom min lillebror har kompisar med sig kommer dom ju dra så får jag gå runt med min jävla släkt på skara sommarland.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...