Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Pop från 1992.

Jag har arrat spelat in och körat.

En låt jag gillar riktigt mycket.

http://dl.dropbox.com/u/6897056/01%20V%C3%A4rt%20allting.mp3

Nice loopis. ☺️

Jag ska inte spamma sönder Längsta mer om den, promise...

...förrän den dagen den kommit. Då jävlar 😛

För då jävlar komma du spamma ännu mer menar du?? Går det ens? 😛

Hähä! Jag infogade just en jävligt ghey spoiler på min hemstudio-post 😄

Spoilers is the shit.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Framför allt jobbigt, för jag ville se en film nu, men nu är jag inte lika säker på att jag klarar av det psykiskt eller vad man ska säga. Att koncentrera mig.

😮

That's just messed up och definitivt inte nyttigt för dig!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sådär asså, finns klart bättre filmer. Tex de jag tipsade debatt om för några månader sedan. Som han antagligen aldrig såg.

här, var det

Nej, ingen länk på lustig fågelart. 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Memphy: vad har du gjort ikväll?

Hej Chae! Tack som frågar men har inte gjort något kul utan bara pluggat sedan imorse. 😏 Stack iofs till jobbet en sväng och lämnade in min tidsrapport, och har ätit grillad kyckling, och druckit kaffe! Och spelat lite gitarr.

Durå? =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Chae! Tack som frågar men har inte gjort något kul utan bara pluggat sedan imorse. 😏 Stack iofs till jobbet en sväng och lämnade in min tidsrapport, och har ätit grillad kyckling, och druckit kaffe! Och spelat lite gitarr.

Durå? =)

Okej, vi tar det fråan början: både du, Killis (och eventuellt någon mer) har sagt att de pluggar. Vad är dealen med det??!! Har ni inte "sommarlov" nu elelr ngt sådant?

Ptja, inte alltför mycket; kommit hem, käkat, jiddrat i Längsta, jiddrat i den riktiga delen av forumet, (via PM) bollat över en ljudkortsfråga till Pazo och Killis (sawry boys om jag inte sa det 😊 ), köpt en Fender, dammsugit, varit ute och promenerat och nu är jag här igen. Cirkeln är sluten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, vi tar det fråan början: både du, Killis (och eventuellt någon mer) har sagt att de pluggar. Vad är dealen med det??!! Har ni inte "sommarlov" nu elelr ngt sådant?

Ptja, inte alltför mycket; kommit hem, käkat, jiddrat i Längsta, jiddrat i den riktiga delen av forumet, (via PM) bollat över en ljudkortsfråga till Pazo och Killis (sawry boys om jag inte sa det 😊 ), köpt en Fender, dammsugit, varit ute och promenerat och nu är jag här igen. Cirkeln är sluten.

Lät som rätt mycket iaf. 😛 Köpt en fender? Gitarr eller båtskydd?

Jo, har ju sommarlov, fast har en omtenta att göra nu om tre veckor, så är det jag repeterar inför. Vet dock inte varför Killis pluggar, antar att det är samma för honom.

Var ämnet maskinkonstruktion jag failade på i våras. Såhär kul kan det se ut:

😑

24967784.png

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Lät som rätt mycket iaf. 😛 Köpt en fender? Gitarr eller båtskydd?

Jo, har ju sommarlov, fast har en omtenta att göra nu om tre veckor, så är det jag repeterar inför. Vet dock inte varför Killis pluggar, antar att det är samma för honom.

Var ämnet maskinkonstruktion jag failade på i våras. Såhär kul kan det se ut:

😑

24967784.png

Fender Jaguar FTW (jag har nämnt den ett par ggr förut i Längsta men du kanske inte minns det 😉

$(KGrHqF,!hEE2gOlt3f!BN8BzokoDg~~0_3.JPG

Jaaa nuuuuu kommer jag ihåg att du nämnde det.

Okej, you lost me at "Haigh Diagram I" 😛 men det såg jävligt joxigt ut 🤪

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Drog en **** och det var det mest terapeutiska jag gjort på länge! Nu klarar jag nog av att se en film. Nu känner jag återigen till större delen glädje för hennes skull. Även om det är jobbigt att inte veta några detaljer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fender Jaguar FTW (jag har nämnt den ett par ggr förut i Längsta men du kanske inte minns det 😉

$(KGrHqF,!hEE2gOlt3f!BN8BzokoDg~~0_3.JPG

Jaaa nuuuuu kommer jag ihåg att du nämnde det.

Okej, you lost me at "Haigh Diagram I" 😛 men det såg jävligt joxigt ut 🤪

Jasså den! Trodde det skulle dröja länge tills du skaffade den eftersom du skulle spara länge och så ju. 😮

Lite joxigt är det men inte så svårt när satt sig in i det och poletten väl trillat ner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jasså den! Trodde det skulle dröja länge tills du skaffade den eftersom du skulle spara länge och så ju. 😮

Lite joxigt är det men inte så svårt när satt sig in i det och poletten väl trillat ner.

mm, det trodde jag också men jag tog samma deal som förra gången hos ordermusic ("köp nu betala om 90 dagar") och kalkylerade att om 3 månader kommer jag att ha hela summan (8595). Har ju redan lagt undan 5000 så det lär ju gå.

Fast som sagt: jag har alltid haft oerhört svårt för allt sådant där 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...