CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Hähä! Jag infogade just en jävligt ghey spoiler på min hemstudio-post 😄
Dingbats Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Vinst på dig ju 🙂 Jag tycker jag har rätt att ställa krav. Jag ska framföra en lista till henne: - Vem????? Vem är han?????? - Hur????? Hur träffades ni?????? - Hur länge har detta pågått?????? - Hur många tidigare förhållanden har du haft?????????
Fidden Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Och häromdagen tror jag att jag såg Anna Järvinen utanför ett kafé på Swedenborgsgatan. ... men du är inte säker, för du såg en kullersten som såg mer intressant ut.
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Jag tycker jag har rätt att ställa krav. Jag ska framföra en lista till henne: - Vem????? Vem är han?????? - Hur????? Hur träffades ni?????? - Hur länge har detta pågått?????? - Hur många tidigare förhållanden har du haft????????? Not so much "vinst" på det iofs 😄 Fast iofs: den sista frågan kan ju vara lite kul att veta
Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Jag tycker jag har rätt att ställa krav. Jag ska framföra en lista till henne: - Vem????? Vem är han?????? - Hur????? Hur träffades ni?????? - Hur länge har detta pågått?????? - Hur många tidigare förhållanden har du haft????????? Inga sexfrågor alltså?
Dingbats Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 ... men du är inte säker, för du såg en kullersten som såg mer intressant ut. Ja, framför allt mer sexuellt upphetsande.
Fidden Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Ja, framför allt mer sexuellt upphetsande. Jarl Kullersten är den bästa.
Dingbats Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Inga sexfrågor alltså? Jo, jag kan lägga till "Hur mycket sex har ni haft och hur mycket planerar ni att ha?????????", och kanske ett krav på utförlig beskrivning om hur det går till. Plus att jag naturligtvis vill veta hur mycket sex hon haft innan hon träffade honom. Men det är underordnat de andra frågorna.
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Jarl Kullersten är den bästa. Glöm inte Ingemar Stenmark, Fidden!
Fidden Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 blev lite sugen på att spela gitarr när jag såg chaes beställning. Lät ok idag, men fulblondinen låter tamigfan bättre till det mesta. Känner mig dock mycket sexigare med snyggbrunetten, och det är ju mycket värt det också. (det jag vill säga är nog att jag gillar singel-coils bättre än humbuckers)
Dingbats Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Nu ska jag RADERA facebookvänner! Det är så nära mord jag kommer idag!
Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Jag ligger på 3:e plats över mest poäng denna vecka! Uts uts!
Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 blev lite sugen på att spela gitarr när jag såg chaes beställning. Lät ok idag, men fulblondinen låter tamigfan bättre till det mesta. Känner mig dock mycket sexigare med snyggbrunetten, och det är ju mycket värt det också. (det jag vill säga är nog att jag gillar singel-coils bättre än humbuckers) Vilken är din nya fender?
Dingbats Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Jag ligger på 3:e plats över mest poäng denna vecka! Uts uts! Och första plats över mest inloggad eller?
Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Jag ligger på 3:e plats över mest poäng denna vecka! Uts uts! Och jag har 60 poäng mer än laxen!
Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Och första plats över mest inloggad eller? Vad insinuerar du? Ligger inte på topp 10 där. Har dock mer inloggningstid än dig men sen idlar jag ju en del också. Och så är jag inte så jävla snabb på tangentbordet som vissa andra.
Dingbats Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Vad insinuerar du? Ligger inte på topp 10 där. Har dock mer inloggningstid än dig men sen idlar jag ju en del också. Och så är jag inte så jävla snabb på tangentbordet som vissa andra. Hehe. Nej men det är bra jobbat isåfall!
Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Hehe. Nej men det är bra jobbat isåfall! Du ligger bakom med typ 8 poäng eller nått så det är väl ingen bragdmedalj jag väntar mig.
Dingbats Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Det värsta med Oxie är den där jävla tjejen på startsidan.
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 [...](det jag vill säga är nog att jag gillar singel-coils bättre än humbuckers) ...och jag favoriserar humbuckers MEN jag resonerade även såhär inför det här köpet: "olika mickar, olika ljud" så det vart en Jagga med single coils. Mina andra gitarrer har bara humbuckers men eftersom jag aldrig lirar live längre så är ett (eventuellt) siggle coil-brus inte hela världen. F ö är det jävlig bra mikar och jag vart hookad när jag testade Jaggan på 4Sound, norrköping för ett tag sedan. Sedan sa debatt en bra sak: olika stärkare, olika ljud. Får hem min Marshall-combo snart så det ska bli intressant att höra hur Jaggan ter sig i den.
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Nu ska jag RADERA facebookvänner! Det är så nära mord jag kommer idag!
drloop (oregistrerad) Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Nu ska jag RADERA facebookvänner! Det är så nära mord jag kommer idag! Vi kan adda varandra så kan du få radera mig också om du vill!
drloop (oregistrerad) Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Lite gravediggin... Shannon – Let The Music Play (Groove Rider Mix) Stengammal låt i 90talsremix som är lite cool.
Dingbats Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Vi kan adda varandra så kan du få radera mig också om du vill! Nä!
drloop (oregistrerad) Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 (redigerat) Pop från 1992. Jag har arrat spelat in och körat. En låt jag gillar riktigt mycket. Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 2 augusti 2011 av drloop
Recommended Posts