Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

$(KGrHqQOKjIE28TMlj)tBN)woLbcnQ~~0_1_2474_1.JPG

Den anländer om c:a en månad... 😑

Delbetalning "upp till 90 dagar" FTW!

* * *

Micke, jag förstår hur du menar. Man börjar på något och sedan kan man liksom inte hejda sig 🙁 För min del bestod det i att glo igenom gamla dagböcker och foton 🤪 (inte helt och hållet friskt tänkt, jag vet men så var det i alla fall).

Nåväl, du är inte ensam: du har dina (forum- och IRL) vänner och din familj 🥰 all over, liksom.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte sluta med smilisar nu och verka mer mogen och seriös och allvarlig i mina inlägg i fortsättningen...

... 😑😱

Bra idé eller? 😕

Jopp.. ska nog bränna på en kaffe till! ☺️

Först kände jag såhär 😑 inför ditt inlägg. Sedan så kände jag såhär 😏 för att omedelbart känna såhär 😠 men efter att ha tänkt över det en smula så känner jag mest såhär 😑

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Först kände jag såhär 😑 inför ditt inlägg. Sedan så kände jag såhär 😏 för att omedelbart känna såhär 😠 men efter att ha tänkt över det en smula så känner jag mest såhär 😑

😛

Eller HUR!! ☺️ Nån ordning får det väl ändå vara? 😕:rolleyes:

...såatte. 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte sluta med smilisar nu och verka mer mogen och seriös och allvarlig i mina inlägg i fortsättningen...

... 😑😱

Bra idé eller? 😕

Jopp.. ska nog bränna på en kaffe till! ☺️

Jag bryr mej inte ens längre. Tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har bara gått ett dygn och jag lyckas redan känna ganska ärligt att jag är glad för hennes skull. Jag har ju säkert minst en vecka på mig att komma över det helt innan det blir patetiskt, så det känns hoppfullt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har bara gått ett dygn och jag lyckas redan känna ganska ärligt att jag är glad för hennes skull. Jag har ju säkert minst en vecka på mig att komma över det helt innan det blir patetiskt, så det känns hoppfullt.

Bra jobbat, man! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra jobbat, man! 😄

Jag menar, jag känner naturligtvis fortfarande också att det vore mycket bättre om hon var singel och ville krama mig hårt och länge. Men på något vis känns det lite tryggt också när hon har en pojkvän, då vet jag var jag har henne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har bara gått ett dygn och jag lyckas redan känna ganska ärligt att jag är glad för hennes skull. Jag har ju säkert minst en vecka på mig att komma över det helt innan det blir patetiskt, så det känns hoppfullt.

Vinst på dig ju 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...