Micke H Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Gamla inlägg var? 😮 Började med Dingis inlägg där han länkade till inlägget där jag först sa att jag äntligen avslutat singel-livet och så fortsatte det... 😑
Micke H Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Jesus, det var inte det smartaste jag gjort på länge...
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 (redigerat) Den anländer om c:a en månad... 😑 Delbetalning "upp till 90 dagar" FTW! * * * Micke, jag förstår hur du menar. Man börjar på något och sedan kan man liksom inte hejda sig 🙁 För min del bestod det i att glo igenom gamla dagböcker och foton 🤪 (inte helt och hållet friskt tänkt, jag vet men så var det i alla fall). Nåväl, du är inte ensam: du har dina (forum- och IRL) vänner och din familj 🥰 all over, liksom. Redigerat 2 augusti 2011 av CHAE
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Nice som fan! 😄 Mmmm 🥰 Jag ska inte spamma sönder Längsta mer om den, promise... ...förrän den dagen den kommit. Då jävlar 😛
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 En kaffe på det, Grahn? (du gillar hur jag tänker eller hur? 😉 )
Neosus Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 En kaffe på det, Grahn? (du gillar hur jag tänker eller hur? 😉 ) Japp! Bra tänkegång där.
Micke H Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Mmmm 🥰 Jag ska inte spamma sönder Längsta mer om den, promise... ...förrän den dagen den kommit. Då jävlar 😛 Min är vackrare än din. ☺️
Neosus Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Tänkte sluta med smilisar nu och verka mer mogen och seriös och allvarlig i mina inlägg i fortsättningen... ... 😑😱 Bra idé eller? 😕 Jopp.. ska nog bränna på en kaffe till! ☺️
Neosus Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Min är vackrare än din. ☺️ Fast min är större... 😊
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Toppen, chae 😄 🙂 Min är vackrare än din. ☺️ Mm, ingen kan pissregna på min parad i nuläget 😛
Micke H Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Snabbmat nu, sen iväg och jamma med några polare. ☺️ ...JAG ÄR SMUNGRIG! 😠
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Tänkte sluta med smilisar nu och verka mer mogen och seriös och allvarlig i mina inlägg i fortsättningen... ... 😑😱 Bra idé eller? 😕 Jopp.. ska nog bränna på en kaffe till! ☺️ Först kände jag såhär 😑 inför ditt inlägg. Sedan så kände jag såhär 😏 för att omedelbart känna såhär 😠 men efter att ha tänkt över det en smula så känner jag mest såhär 😑 😛
Neosus Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Först kände jag såhär 😑 inför ditt inlägg. Sedan så kände jag såhär 😏 för att omedelbart känna såhär 😠 men efter att ha tänkt över det en smula så känner jag mest såhär 😑 😛 Eller HUR!! ☺️ Nån ordning får det väl ändå vara? 😕 ...såatte. 😐
SadamJR Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Tänkte sluta med smilisar nu och verka mer mogen och seriös och allvarlig i mina inlägg i fortsättningen... ... 😑😱 Bra idé eller? 😕 Jopp.. ska nog bränna på en kaffe till! ☺️ Jag bryr mej inte ens längre. Tror jag.
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Eller HUR!! ☺️ Nån ordning får det väl ändå vara? 😕 ...såatte. 😐 😑 Vi säger så...
Neosus Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Jag bryr mej inte ens längre. Tror jag. Inte jag heller!
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Btw, jag drömde om Längsta inatt (igen). Alla var där och jag bjuckade på mat, öl och snacks 🤪 Heeeelt kreijsi lissom!
Dingbats Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Det har bara gått ett dygn och jag lyckas redan känna ganska ärligt att jag är glad för hennes skull. Jag har ju säkert minst en vecka på mig att komma över det helt innan det blir patetiskt, så det känns hoppfullt.
Micke H Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Det har bara gått ett dygn och jag lyckas redan känna ganska ärligt att jag är glad för hennes skull. Jag har ju säkert minst en vecka på mig att komma över det helt innan det blir patetiskt, så det känns hoppfullt. Bra jobbat, man! 😄
Dingbats Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Bra jobbat, man! 😄 Jag menar, jag känner naturligtvis fortfarande också att det vore mycket bättre om hon var singel och ville krama mig hårt och länge. Men på något vis känns det lite tryggt också när hon har en pojkvän, då vet jag var jag har henne.
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Det har bara gått ett dygn och jag lyckas redan känna ganska ärligt att jag är glad för hennes skull. Jag har ju säkert minst en vecka på mig att komma över det helt innan det blir patetiskt, så det känns hoppfullt. Vinst på dig ju 🙂
Dingbats Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Dagens kändisspotting: Och häromdagen tror jag att jag såg Anna Järvinen utanför ett kafé på Swedenborgsgatan.
Recommended Posts