Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Gamla inlägg var? 😮

Började med Dingis inlägg där han länkade till inlägget där jag först sa att jag äntligen avslutat singel-livet och så fortsatte det... 😑

Postat (redigerat)

$(KGrHqQOKjIE28TMlj)tBN)woLbcnQ~~0_1_2474_1.JPG

Den anländer om c:a en månad... 😑

Delbetalning "upp till 90 dagar" FTW!

* * *

Micke, jag förstår hur du menar. Man börjar på något och sedan kan man liksom inte hejda sig 🙁 För min del bestod det i att glo igenom gamla dagböcker och foton 🤪 (inte helt och hållet friskt tänkt, jag vet men så var det i alla fall).

Nåväl, du är inte ensam: du har dina (forum- och IRL) vänner och din familj 🥰 all over, liksom.

Redigerat av CHAE
Postat

Nice som fan! 😄

Mmmm 🥰

Jag ska inte spamma sönder Längsta mer om den, promise...

...förrän den dagen den kommit. Då jävlar 😛

Postat

En kaffe på det, Grahn? (du gillar hur jag tänker eller hur? 😉 )

Postat

Mmmm 🥰

Jag ska inte spamma sönder Längsta mer om den, promise...

...förrän den dagen den kommit. Då jävlar 😛

Min är vackrare än din. ☺️

Postat

Tänkte sluta med smilisar nu och verka mer mogen och seriös och allvarlig i mina inlägg i fortsättningen...

... 😑😱

Bra idé eller? 😕

Jopp.. ska nog bränna på en kaffe till! ☺️

Postat

Toppen, chae 😄

🙂

Min är vackrare än din. ☺️

Mm, ingen kan pissregna på min parad i nuläget 😛

Postat

Tänkte sluta med smilisar nu och verka mer mogen och seriös och allvarlig i mina inlägg i fortsättningen...

... 😑😱

Bra idé eller? 😕

Först kände jag såhär 😑 inför ditt inlägg. Sedan så kände jag såhär 😏 för att omedelbart känna såhär 😠 men efter att ha tänkt över det en smula så känner jag mest såhär 😑

😛

Postat

Först kände jag såhär 😑 inför ditt inlägg. Sedan så kände jag såhär 😏 för att omedelbart känna såhär 😠 men efter att ha tänkt över det en smula så känner jag mest såhär 😑

😛

Eller HUR!! ☺️ Nån ordning får det väl ändå vara? 😕:rolleyes:

...såatte. 😐

Postat

... 😑😱

Bra idé eller? 😕

Jag bryr mej inte ens längre. Tror jag.

Postat

Eller HUR!! ☺️ Nån ordning får det väl ändå vara? 😕:rolleyes:

...såatte. 😐

😑

Vi säger så...

Postat

Btw, jag drömde om Längsta inatt (igen). Alla var där och jag bjuckade på mat, öl och snacks 🤪 Heeeelt kreijsi lissom!

Postat

Det har bara gått ett dygn och jag lyckas redan känna ganska ärligt att jag är glad för hennes skull. Jag har ju säkert minst en vecka på mig att komma över det helt innan det blir patetiskt, så det känns hoppfullt.

Postat

Det har bara gått ett dygn och jag lyckas redan känna ganska ärligt att jag är glad för hennes skull. Jag har ju säkert minst en vecka på mig att komma över det helt innan det blir patetiskt, så det känns hoppfullt.

Bra jobbat, man! 😄

Postat

Bra jobbat, man! 😄

Jag menar, jag känner naturligtvis fortfarande också att det vore mycket bättre om hon var singel och ville krama mig hårt och länge. Men på något vis känns det lite tryggt också när hon har en pojkvän, då vet jag var jag har henne.

Postat

Vinst på dig ju 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.