Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Amen shit, nu läser jag Afreakets gamla grejor. Mer specifikt:

När din tjej har genomskådat din personlighet Micke kommer hon gå sin väg.

Wow, är jag glad att han är borta.

Annons
Postat

Nej nu orkar jag inte mer oxie. Ska repetera lite presidenter och statshuvudstäder istället. Det ska gå som rinnande vatten men man glömmer det efter ett tag.

Postat

Nej nu orkar jag inte mer oxie. Ska repetera lite presidenter och statshuvudstäder istället. Det ska gå som rinnande vatten men man glömmer det efter ett tag.

Jaha, det var det du satt och gjorde.

Hur många facebookvänner skulle ditt runkalbum innehålla?

Postat

Hmm, ganska få. Typ 3, 4 kanske max.

Wow. Är du mer en sån som kör på kändisar och sånt? Eller bara väldigt enkelspårig.

Ska väl iofs medges att jag på sista tiden i princip enbart kört iB och Tjej#2. Men kändisar är i väldigt extrema undantagsfall.

Postat

Först sa kaffemaskinen att jag måste tömma koppen, sen att jag måste tömma brickan, sen att jag måste fylla på bönor, sen att jag måste fylla på vatten. 😳

Men snart så! 🥰

Postat

Det är fan cp att sätta statshuvudstäderna på en minut eller mindre. Då får man inte tveka överhuvudtaget och skriva fort som fan.

Det är fan cp att ens försöka.

Postat

Det är fan cp att ens försöka.

Nja även du kan ju rätt många om du bara skulle försöka. Sen får man bara lära sig dom konstiga (typ Pierre i South Dakota) och så skriva så fort man kan. För varje gång man skriver går det snabbare. Klarar två minuter men att pressa ner det en hel minut är fan tufft.

Postat

Nja även du kan ju rätt många om du bara skulle försöka. Sen får man bara lära sig dom konstiga (typ Pierre i South Dakota) och så skriva så fort man kan. För varje gång man skriver går det snabbare. Klarar två minuter men att pressa ner det en hel minut är fan tufft.

Stathuvudstäder? Ha! Nä.

Postat

Men fan i helvete, nu får jag lägga ner att läsa gamla inlägg innan jag blir helt deprimerad...

Vad har du nu läst? 😕

Postat

Vad har du nu läst? 😕

Jag hann komma till ett inlägg där jag var glad för att jag träffat Pernillas familj innan jag lade ner. 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.