Micke H Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Amen shit, nu läser jag Afreakets gamla grejor. Mer specifikt: När din tjej har genomskådat din personlighet Micke kommer hon gå sin väg. Wow, är jag glad att han är borta.
Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Haha! Borde fan göra ett sånt album och se hur många vänner man har kvar sen! Lätt!
Dingbats Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Mitt runkobjektsalbum skulle innehålla åtta facebook-vänner.
Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Nej nu orkar jag inte mer oxie. Ska repetera lite presidenter och statshuvudstäder istället. Det ska gå som rinnande vatten men man glömmer det efter ett tag.
Dingbats Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Nej nu orkar jag inte mer oxie. Ska repetera lite presidenter och statshuvudstäder istället. Det ska gå som rinnande vatten men man glömmer det efter ett tag. Jaha, det var det du satt och gjorde. Hur många facebookvänner skulle ditt runkalbum innehålla?
Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Jaha, det var det du satt och gjorde. Hur många facebookvänner skulle ditt runkalbum innehålla? Hmm, ganska få. Typ 3, 4 kanske max.
Dingbats Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Hmm, ganska få. Typ 3, 4 kanske max. Wow. Är du mer en sån som kör på kändisar och sånt? Eller bara väldigt enkelspårig. Ska väl iofs medges att jag på sista tiden i princip enbart kört iB och Tjej#2. Men kändisar är i väldigt extrema undantagsfall.
Dingbats Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 James Buchanan ser lite ut som Anthony Hopkins. Är det sånt du går igång på?
Dingbats Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Nu måste jag ut på stan och se om jag blir gladare av det.
Micke H Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Först sa kaffemaskinen att jag måste tömma koppen, sen att jag måste tömma brickan, sen att jag måste fylla på bönor, sen att jag måste fylla på vatten. 😳 Men snart så! 🥰
Fidden Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 nu har jag städat undan lite och det ser ut som om mitt rum behöver en tv.
Micke H Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 nu har jag städat undan lite och det ser ut som om mitt rum behöver en tv. Varsågod.
Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Det är fan cp att sätta statshuvudstäderna på en minut eller mindre. Då får man inte tveka överhuvudtaget och skriva fort som fan.
Fidden Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Det är fan cp att sätta statshuvudstäderna på en minut eller mindre. Då får man inte tveka överhuvudtaget och skriva fort som fan. Det är fan cp att ens försöka.
Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Det är fan cp att ens försöka. Nja även du kan ju rätt många om du bara skulle försöka. Sen får man bara lära sig dom konstiga (typ Pierre i South Dakota) och så skriva så fort man kan. För varje gång man skriver går det snabbare. Klarar två minuter men att pressa ner det en hel minut är fan tufft.
Overkill Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Hepp men om ingnen ändå är här så får jag väl plugga då.
Fidden Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Nja även du kan ju rätt många om du bara skulle försöka. Sen får man bara lära sig dom konstiga (typ Pierre i South Dakota) och så skriva så fort man kan. För varje gång man skriver går det snabbare. Klarar två minuter men att pressa ner det en hel minut är fan tufft. Stathuvudstäder? Ha! Nä.
Fidden Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Hur många likheter med (eller kopplingar till) bon iver hittar ni?
Micke H Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Men fan i helvete, nu får jag lägga ner att läsa gamla inlägg innan jag blir helt deprimerad...
CHAE Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Men fan i helvete, nu får jag lägga ner att läsa gamla inlägg innan jag blir helt deprimerad... Vad har du nu läst? 😕
Micke H Postat 2 augusti 2011 Postat 2 augusti 2011 Vad har du nu läst? 😕 Jag hann komma till ett inlägg där jag var glad för att jag träffat Pernillas familj innan jag lade ner. 😑
Recommended Posts