Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

That's some coooold lunch 😳

(Märkligt)

Alltså det låter ju kanske märkligare än det var ur sitt sammanhang... hon sms:ade om en vardagsgrej och vi pratade lite om det. Och sen skrev hon som kommentar på ett inlägg på min blogg som hon verkligen gör rätt i att bli imponerad av "du är alldeles underbar". Men ändå... varför sms:ade hon inte vardagsgrejen till sin blivande kille? Det skulle jag ha gjort.

Postat

Alltså det låter ju kanske märkligare än det var ur sitt sammanhang... hon sms:ade om en vardagsgrej och vi pratade lite om det. Och sen skrev hon som kommentar på ett inlägg på min blogg som hon verkligen gör rätt i att bli imponerad av "du är alldeles underbar". Men ändå... varför sms:ade hon inte vardagsgrejen till sin blivande kille? Det skulle jag ha gjort.

Till din kille? 😮

Postat

Försöker verkligen titta på det där lilla hjärtat och känna mig glad för hennes skull, men kan inte komma ifrån att det skulle kännas bättre om det ploppade upp "är singel".

Postat

Vet hur det är. Då och då är jag inne på Pernillas Helgonsida, ser alla hon pratar med och får lust att strypa vartenda en av dom.

Postat

Realistiskast av allt så hoppas jag att vi träffas före konserten, och att jag poff! helt plötsligt känner, precis som jag kände när vi träffades förra gången, att fan, jag är verkligen inte sugen på ett förhållande med den här tjejen, det är bara en jävligt schysst kompis att ha. Då vore problemet löst, mer eller mindre. I alla fall delvis och för stunden.

Postat

Det är nog för att hon är insparksgeneral och jag ska vara med och laga mat när insparken ska ut till en bygdegård (hon skapade precis nämligen en grupp för det). Men ändå.

Postat

Det är nog för att hon är insparksgeneral och jag ska vara med och laga mat när insparken ska ut till en bygdegård (hon skapade precis nämligen en grupp för det). Men ändå.

Ja, kör på! Dumt att inte ta chansen!

Postat

Man borde få ett sms varje gång någon tänker på en när den onanerar. Eller det kunde finnas som en funktion på facebook iaf. 1 ny händelse, klick -> "iBella tänkte just på dig och två andra när hon onanerade"

Postat

Man borde få ett sms varje gång någon tänker på en när den onanerar. Eller det kunde finnas som en funktion på facebook iaf. 1 ny händelse, klick -> "iBella tänkte just på dig och två andra när hon onanerade"

iBella and 2 others were tagged in Dingbats' album "Runkobjekt".

Postat

iBella and 2 others were tagged in Dingbats' album "Runkobjekt".

Haha! Borde fan göra ett sånt album och se hur många vänner man har kvar sen!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.