Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

That's some coooold lunch 😳

(Märkligt)

Alltså det låter ju kanske märkligare än det var ur sitt sammanhang... hon sms:ade om en vardagsgrej och vi pratade lite om det. Och sen skrev hon som kommentar på ett inlägg på min blogg som hon verkligen gör rätt i att bli imponerad av "du är alldeles underbar". Men ändå... varför sms:ade hon inte vardagsgrejen till sin blivande kille? Det skulle jag ha gjort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså det låter ju kanske märkligare än det var ur sitt sammanhang... hon sms:ade om en vardagsgrej och vi pratade lite om det. Och sen skrev hon som kommentar på ett inlägg på min blogg som hon verkligen gör rätt i att bli imponerad av "du är alldeles underbar". Men ändå... varför sms:ade hon inte vardagsgrejen till sin blivande kille? Det skulle jag ha gjort.

Till din kille? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Realistiskast av allt så hoppas jag att vi träffas före konserten, och att jag poff! helt plötsligt känner, precis som jag kände när vi träffades förra gången, att fan, jag är verkligen inte sugen på ett förhållande med den här tjejen, det är bara en jävligt schysst kompis att ha. Då vore problemet löst, mer eller mindre. I alla fall delvis och för stunden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nog för att hon är insparksgeneral och jag ska vara med och laga mat när insparken ska ut till en bygdegård (hon skapade precis nämligen en grupp för det). Men ändå.

Ja, kör på! Dumt att inte ta chansen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Man borde få ett sms varje gång någon tänker på en när den onanerar. Eller det kunde finnas som en funktion på facebook iaf. 1 ny händelse, klick -> "iBella tänkte just på dig och två andra när hon onanerade"

Link to comment
Dela på andra sajter

Man borde få ett sms varje gång någon tänker på en när den onanerar. Eller det kunde finnas som en funktion på facebook iaf. 1 ny händelse, klick -> "iBella tänkte just på dig och två andra när hon onanerade"

iBella and 2 others were tagged in Dingbats' album "Runkobjekt".

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...