Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Snart ska jag sms:a iBella och fråga om jag vågar räkna med att hon ska på konserten och om jag kan beställa min biljett. Fruktar att hon säger "nej, tyvärr" och så kommer jag ha 12 gånger svårare att komma över henne därför.

Ok. Hur ska du formulera smset?

*Hela övriga längsta kastar sig mot utgången*

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ok. Hur ska du formulera smset?

*Hela övriga längsta kastar sig mot utgången*

Haha!

Typ, "Vågar jag beställa min Daniel Johnston-biljett i god tid och räkna med att du kommer, eller ska jag vänta?". Invändningar? Kanske är lite för stelt, men hela frågan är lite stel att ställa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha!

Typ, "Vågar jag beställa min Daniel Johnston-biljett i god tid och räkna med att du kommer, eller ska jag vänta?". Invändningar? Kanske är lite för stelt, men hela frågan är lite stel att ställa.

haha.. alltså jag tänker inte kommentera för då är vi snart igång.

men..

Jag skulle sagt typ "Är du fortfarande peppad på Daniel Johnston? Isådanafall borde vi beställa biljetter nu!"

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha!

Typ, "Vågar jag beställa min Daniel Johnston-biljett i god tid och räkna med att du kommer, eller ska jag vänta?". Invändningar? Kanske är lite för stelt, men hela frågan är lite stel att ställa.

Kör för det 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

haha.. alltså jag tänker inte kommentera för då är vi snart igång.

men..

Jag skulle sagt typ "Är du fortfarande peppad på Daniel Johnston? Isådanafall borde vi beställa biljetter nu!"

Poäng. Är lite skraj på att säga "vi" bara, särskilt nu när hon just fått en pojkvän.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag var förbaskat obnoxious. Hoppas jag inte framstår som det fortfarande.

Det spelar ingen roll, jag tycker att du är awesome ändå 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och Overkill använde betydligt fler smileys back in the days.

Och jag var förbaskat obnoxious. Hoppas jag inte framstår som det fortfarande.

Kommer ihåg en gång för några år sedan innan jag kom till längsta. Dingbats kom till vanliga forumet och postade typ "Kan man stänga av nån som använder för mycket smileys?!" och var sur. Sen kom slejnard och några till och postade smileys och Dingbats blev surare. Jag tänkte typ "vad sysslar de med i den tråden egentligen?"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer ihåg en gång för några år sedan innan jag kom till längsta. Dingbats kom till vanliga forumet och postade typ "Kan man stänga av nån som använder för mycket smileys?!" och var sur. Sen kom slejnard och några till och postade smileys och Dingbats blev surare. Jag tänkte typ "vad sysslar de med i den tråden egentligen?"

Det var typ ett halvår sen. För "några år" sen var jag en av dem som använde en massa smileys, och blev sur på Sadam för att han vägrade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni har ju skrivit brev och skit aslänge. Klart ni är vi. Eller kommer bli det mer om du börjar via.

Ja, men det är lite cp av mig att komma och säga åt henne att hon ska beställa biljett nu bara för att jag är sådär nojig som jag alltid är att biljetterna ska ta slut två veckor i förväg. Dessutom har hon sagt att hon hoppas få biljetten i födelsedagspresent av sin mamma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Micke ligger ganska precis mitt emellan oss i ålder. Men ja, jag hoppas också på det. Litar på det, snarare. Det enda som är negativt med att bli äldre är att man har mindre tid kvar att leva, annars är fan precis allting bättre.

Man kan få ett intryck av att det oxå är en fördel för en och annan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja? Hon står som "har ett förhållande" på Facebook, 46 personer har gillat det, en har skrivit att det var på tiden, och hon har gillat den kommentaren.

Ah ok.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag märkte inte heller att micke stammade! Sen bryr man sig ju inte om stammning ändå! Har en kille i min klass som stammar och då å då fastnar han verkligen stenhårt. Ärligt talat kan jag säga att jag typ inte tänker på det alls, förutom när han då fastnar sådär hårt. Men då är det bara att man lägger märke till det, typ "juste han stamma lite" och sen bryr man sig inte mer. Han är fan cool kille!

När jag gjorde lumpen var det en kille som stammade så mycket att allt gick i baklås och ögonen rullade tillbaka i huvet. Honom hade dom satt som telefonist.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var rätt nyligen jag la av med smileys. Eller ja för några år sedan var det extremt, sen blev det lite mer normalt användande och nu använder jag det bara vid speciella tillfällen.

Typ samma här. Fast jag tror mitt användande dök snabbare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer ihåg en gång för några år sedan innan jag kom till längsta. Dingbats kom till vanliga forumet och postade typ "Kan man stänga av nån som använder för mycket smileys?!" och var sur. Sen kom slejnard och några till och postade smileys och Dingbats blev surare. Jag tänkte typ "vad sysslar de med i den tråden egentligen?"

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Micke - åk på pride!!! Det är ju skitbra timing. Kom igen!

Sorry, det är inte bra tajming. Känner mig inte riktigt bekväm i mig själv just nu.

Nope, jag tog inte upp det i mina punkter förra gången, lev med det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara några dagar innan hon annonserade sitt förhållande sms:ade hon mig apropå typ ingenting och skrev att jag var "alldeles underbar" på min blogg. Så då vet man var man har henne ungefär... eller hur mycket man kan tolka hennes signaler. EDIT: För jag menar, hon lär ju ha varit på g med den killen redan då.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

När jag får tjej kommer jag inte ange det på facebook, dels för att jag tycker det är lite larvigt att behöva den bekräftelsen, och dels för att jag är för feg och mesig för att tycka mig förtjäna den bekräftelsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara några dagar innan hon annonserade sitt förhållande sms:ade hon mig apropå typ ingenting och skrev att jag var "alldeles underbar" på min blogg. Så då vet man var man har henne ungefär... eller hur mycket man kan tolka hennes signaler. EDIT: För jag menar, hon lär ju ha varit på g med den killen redan då.

That's some coooold lunch 😳

(Märkligt)

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...