Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Tisdag 4 augusti 2009 (inte samma datum, men jag tycker det är viktigare att det är samma veckodag):

Var på landet med familjen + Hugo. Bakade muffins, gick med hunden osv. Åkte till Torsåker och åt pizza och gick på Ica. Såg på Carnivàle på tv. Därefter (vid typ nio på kvällen) kunde inte jag och Hugo motstå frestelsen att cykla till Hedesunda (samhället en mil bort) så fort vi kunde. Fram och tillbaks på 50 minuter. Han var bättre än mig på att cykla. Sen spelade vi texas hold'em vid köksbordet och sen gick vi och la oss.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tisdag 5 augusti 2008:

Var på landet med familjen + Hugo. Lång händelselös förmiddag. Vi tog bilen till Hedesunda och gick i någon affär. Jag, syrran och Hugo gick med hunden. Sen spelade vi mastermind och couronne. Sen cyklade vi, sen spelade vi mastermind och lyssnade på min ipod. Vi såg Lord of war och jag tyckte den var helt okej. Sen såg vi på skit-tv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Meh, försov mig.

Japp! Jag är sämst på att få grejer jag gjort att låta intressanta! Eller berätta detaljer. Typ frågar nån mig "va har du gjort idag då" eller "gjort nå kul på sistånne" eller om jag faktiskt varit på nåt grymt t.ex. en festival "Var det bra där osv" så svarar jag oftast sjukt kort: "Chillat – Festat lite kanske – Ja de var fett" Dålig på sånt 🤪

Har också svårt att återberätta saker på ett spännande sätt Pazo. 😄 Komma ihåg roliga saker och andra detaljer, få en röd tråd osv.

Här är någonting för Längsta 😆

Uggling[/size]

😄

Har ni pratat på msn om att förlora oskulden? Och pazo inte vågat fråga Memphan?

hehe ni är ju för söta.

Det var typ Pazo som frågade om jag var oskuld typ och så sade jag som det var men att jag inte villa avslöja det i Längsta. 😛

Finnarna syns kanske inte längre, men vad gäller stamningen - skulle du seriöst finna en kvinna attraktiv som har svårt att prata normalt?

Jag skulle också tycka en tjej skulle vara söt och attraktiv även om hon stammade! Visst reagerar man lite första gången, men beror ju på att det bara är typ var tionde år man stöter på någon som gör det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var ganska intresserad av en tjej på basåret. Hon hängde mest med sitt ex och hade dessutom en pojkvän på annan ort, och jag kände mig lite som ett plåster när jag satte mig vid henne varje dag i skolan. Sen en dag sa hon typ "Ska vi... se på en film eller så?" vilket gjorde det mycket enklare.

Sen var det skitmeckigt ett tag när det vart filmkvällar med henne, hennes pojkvän, hennes ex och jag. Någon gång då och då var det ett extra ex med dessutom. Det kändes om jag var den enda i hela världen som inte fått ligga med henne. 😆

Sen en dag när vi låg och myste (utan några ex eller pojkvänner ska tilläggas), stormade hon ut och ringde upp sin pojkvän och gjorde slut. Sen kom hon tillbaks och sa att det minsann inte var på grund av mig, eftersom vi "inte har känslor för varandra". Jag nickade och höll med, men dog lite inombords.

Det var väl ungefär då jag tänkte att jag inte har nåt att förlora, och började ta en massa initiativ och så. Sen vips hade jag förlorat oskulden. Sen skrattade vi lite åt det där som sagts tidigare.

Nu är jag ett såntdär ex som åker och ser på film tillsammans med henne och hennes pojkvän någon gång då och då xD

fotnot: Omdömet på mig som älskare efter första gången var följande: "Det kändes som jag våldtog dig". Efter det har jag sällan eller aldrig använt mig av tekniken "den döda fisken".

hahaha. Fidden däremot, är en jävel på att berätta saker på ett roligt sätt. 😄 :D

Link to comment
Dela på andra sajter

( Förra inlägget, en månad innan, är mycket roligare: )

16:e Juli 2009. -barsebäck

Jag har slagit upp tältet utanför en golfbana och det är solnedgång. Har cyklat från malmö till Barsebäck. Det har varit fint väder med små skurar och jag har fått kämpa med en punktering på bakhjulet ( nu lagad ). När jag pausade lite innan barsebäck var jag dödstrött och trodde knappt att jag skulle klara det. Sen efter maten gick det bra igen. Men rommen gav mig sura uppstötningar. Gav mig av vid klockan ett och har cyklat sen dess. Imorgon ska jag till landskorna, behöver hitta färskvatten. Har bara en eller två liter kvar. Och en konsekvöppnare och gärna en kompass. Det gick att öppna burk med kniv idag men det var lite omständigt.

Jag trodde Ven skulle vara längre bort - det är ju nära! Kanske måste åka vidare. Ett vattenfall skulle vara kul att se. Eller till göteborg. Vi får se. Godnatt barsebäck strand och alla sandloppor.

Vad ensam du låter. Visste inte att ni hade både landskor och stadskor där nere.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är intressant hur ålderutvecklingen i längsta har sett ut. När jag började hänga här var jag vadå? 16? Och Killis 15 isåfall. Någonstans där. Pazo var typ som jag är nu eller lite yngre, och Micke typ 18-19. Sen när det har kommit in nytt folk varefter så är det bara äldre, det kommer inte in några nya 16-åringar, och det skulle kännas väldigt konstigt om det gjorde det.

Faktiskt sant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du låtsasskrev visst,Memphis! Först var du "Memphis-postar" och sen bara Memphis men inget jäkla inlägg kom. Som det ofta gör med dig! grrr!

Han var väl tvungen att trycka på citera för att kunna kopiera alla citaten till sitt inlägg, och då syns det som att man skriver.

Jag tycker du låtsaspostar en hel del också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du låtsasskrev visst,Memphis! Först var du "Memphis-postar" och sen bara Memphis men inget jäkla inlägg kom. Som det ofta gör med dig! grrr!

Det beror nog på att jag brukar öppna upp alla inlägg jag ska svara på i nya flikar, för att sedan kopiera in allt i mitt svarande inlägg och stänga flikarna efter hand. Kan vara därför! 😛

Vet att multicitat-funktionen finns men är av gammal vana jag gör så.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Snart ska jag sms:a iBella och fråga om jag vågar räkna med att hon ska på konserten och om jag kan beställa min biljett. Fruktar att hon säger "nej, tyvärr" och så kommer jag ha 12 gånger svårare att komma över henne därför.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hankypanky? Jag tyckte hon såg högst ordinär ut faktiskt. Eller hon är väl symmetrisk och så, men inget speciellt.

Hankypanky. Och defintivt osymmetrisk, hon är tillochmed vindögd. Brukar gilla det. Och hon skrev i sin profil att hon avskyr sotarmössor. hehe var nånstans kan vara bättre att starta än ett gemensamt hipsterförakt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nepp, här blir det inga barn gjorda. Ska sätta mig på balkongen och plugga lite.

Sannerligen inte... Jag har redan suttit på balkongen och käkat lunch 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hankypanky. Och defintivt osymmetrisk, hon är tillochmed vindögd. Brukar gilla det. Och hon skrev i sin profil att hon avskyr sotarmössor. hehe var nånstans kan vara bättre att starta än ett gemensamt hipsterförakt?

Hon kanske har andra bilder som är attraktivare då. Gillar du blondiner?

Just det där hipsterföraktet tycker jag är lite omoget av dig om jag får säga så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart ska jag sms:a iBella och fråga om jag vågar räkna med att hon ska på konserten och om jag kan beställa min biljett. Fruktar att hon säger "nej, tyvärr" och så kommer jag ha 12 gånger svårare att komma över henne därför.

Go man, go!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...