Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Alltså om en brud har "shopping" som intresse på sin profil på hankypanky går hon fedebort. Då dejtar jag hellre min högerhand.

😄

Vad är hankypanky 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen upptäckte jag att typ alla har såna grejjer. Ibland samma, ibland olika. Och vissa saker som är självklart för den ena är outforskad mark för den andre. Har fått höra från vänner att saker de beundrat hos mig har varit sånt som jag bara "va?! Men det är väl självklart. Det är väl inget värt. Men du, däremot, som är så.. blabla"

Exempel? Fattar inte riktigt vilken nivå du menar att de där egenskaperna ligger på.

Nåja, jag kan i alla fall då glädja mig åt att tex iBella som verkar så socialt mogen och lycklig och allt säkert har en massa egenskaper som är mindre utvecklade än mina motsvarande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså om en brud har "shopping" som intresse på sin profil på hankypanky går hon fedebort. Då dejtar jag hellre min högerhand.

Eller "hänga med kompisar". Vem fan gillar inte att hänga med kompisar, det är inget intresse.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är iaf jävligt snabb på att skriva på tangentbordet. Är det en sån där egenskap som jag kanske inte uppskattar tillräckligt hos mig själv? Sånt kan ju gå hem hos brudarna.

haha. du kanske får leta vidare..

tror inte man ser dom sakerna själv utan nån annan måste typ berätta det för en.

Link to comment
Dela på andra sajter

Folk jag tror jag är mognare än:

Hugo (från Rhubarb, min syrras ex)

... kommer inte på fler.

Folk jag tror är mognare än mig på vissa grejer och jag än dem på andra:

Min syrra

Min syrras kompisar

Min syrras kille

iBella

Folk jag tror är mognare än mig:

Tjej #2

Alla här inne

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är intressant hur ålderutvecklingen i längsta har sett ut. När jag började hänga här var jag vadå? 16? Och Killis 15 isåfall. Någonstans där. Pazo var typ som jag är nu eller lite yngre, och Micke typ 18-19. Sen när det har kommit in nytt folk varefter så är det bara äldre, det kommer inte in några nya 16-åringar, och det skulle kännas väldigt konstigt om det gjorde det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...