Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Jag vill göra mysig "indie"musik där man bara kan skita i allt sånt och göra sånt som lålter bra.

Jag med. Eller jag var nog inte helt ärlig när jag sa att jag inte var intresserad av sånt längre, det är väl mer att jag inte är intresserad av att prata om det längre. Jag är bara intresserad av att möjligen använda den kunskapen till att blaja fram musik med asfräna människor och ha jävligt roligt. Typ rhubarb fast med andra människor för Hugo och min syrra känns inte så fräscht att umgås med längre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Kan ni inte berätta någon mysig anekdot från när någon tjej tyckt att ni var charmig eller söt eller attraktiv på något sätt och visat sig intresserad.

Förutom hela "Claragrejen" som av uppenbara anledningar är uppenbat! Så finns ju bruden i gbg som vill knulla mig. Sen gången jag fick "vill du ligga"-lappen av Annica. I Gymnasiet hade jag och Emmy rätt mkt på G fast blev aldrig mer än hångel en gång typ. Men där vare lite sådär att vi umgicks mkt och festade man på vintern så vare liksom att man kramade henne utomhus så hon inte frös o sånt.

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

Förutom hela "Claragrejen" som av uppenbara anledningar är uppenbat! Så finns ju bruden i gbg som vill knulla mig. Sen gången jag fick "vill du ligga"-lappen av Annica. I Gymnasiet hade jag och Emmy rätt mkt på G fast blev aldrig mer än hångel en gång typ. Men där vare lite sådär att vi umgicks mkt och festade man på vintern så vare liksom att man kramade henne utomhus så hon inte frös o sånt.

Det var "en" ganska kass "anekdot".

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var "en" ganska kass "anekdot".

Japp! Jag är sämst på att få grejer jag gjort att låta intressanta! Eller berätta detaljer. Typ frågar nån mig "va har du gjort idag då" eller "gjort nå kul på sistånne" eller om jag faktiskt varit på nåt grymt t.ex. en festival "Var det bra där osv" så svarar jag oftast sjukt kort: "Chillat – Festat lite kanske – Ja de var fett" Dålig på sånt 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp! Jag är sämst på att få grejer jag gjort att låta intressanta! Eller berätta detaljer. Typ frågar nån mig "va har du gjort idag då" eller "gjort nå kul på sistånne" eller om jag faktiskt varit på nåt grymt t.ex. en festival "Var det bra där osv" så svarar jag oftast sjukt kort: "Chillat – Festat lite kanske – Ja de var fett" Dålig på sånt 🤪

Jag med ofta. Jag är oftast rätt ointresserad av att berätta vad jag har gjort för folk.

Link to comment
Dela på andra sajter

JÄVLA INSEKTER!

Ligger här i sängen å slösurfar. Känner att de liksom kittlas lite på armbågen typ. Kollar vad det är och tycker mig skymta en tvestjärt och jag bah slår iväg djurhelvetet! oturligt nog hamnar den under soffan och när jag letar så ären helt borta!

Så nu finns det iaf minst en tvestjärt som lurar i mörkret här 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

JÄVLA INSEKTER!

Ligger här i sängen å slösurfar. Känner att de liksom kittlas lite på armbågen typ. Kollar vad det är och tycker mig skymta en tvestjärt och jag bah slår iväg djurhelvetet! oturligt nog hamnar den under soffan och när jag letar så ären helt borta!

Så nu finns det iaf minst en tvestjärt som lurar i mörkret här 🙁

minst två menar du väl?

booyaa

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ni inte berätta någon mysig anekdot från när någon tjej tyckt att ni var charmig eller söt eller attraktiv på något sätt och visat sig intresserad.

Jag kan ärligt säga att, vad jag själv vet, har bara en enda person någonsin funnit mig attraktiv. Och där tog jag initiativet lika subtilt som en bulldozer.

Så jag har inga sådana anekdoter. Vad ska man säga - online-anekdoter är inte riktigt lika intressanta att höra om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit! En London-tjej (upptagen btw) frågade mig just om jag ville hänga med och se Pride med henne, hennes pojkvän och hennes polare. Borde säga ja, men känns lite läskigt... 😱

Läskigt för att...? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

1. Känner ingen av dom. Pratade första gången med sagda tjej IGÅR.

2. Min engelska (min talande engelska) är pinsamt dålig.

3. Min stamning blir extra dålig när jag pratar engelska av någon anledning.

Link to comment
Dela på andra sajter

1. Känner ingen av dom. Pratade första gången med sagda tjej IGÅR.

2. Min engelska (min talande engelska) är pinsamt dålig.

3. Min stamning blir extra dålig när jag pratar engelska av någon anledning.

"På Priden kan ingen höra dig stamma"

Jag tycker att det låter som en skön idé. Jag tror att de har förståelse för din relativt kassa utrikiska och stammning och är sköna med det.

Survey says: go for it! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ni inte berätta någon mysig anekdot från när någon tjej tyckt att ni var charmig eller söt eller attraktiv på något sätt och visat sig intresserad.

Jag var ganska intresserad av en tjej på basåret. Hon hängde mest med sitt ex och hade dessutom en pojkvän på annan ort, och jag kände mig lite som ett plåster när jag satte mig vid henne varje dag i skolan. Sen en dag sa hon typ "Ska vi... se på en film eller så?" vilket gjorde det mycket enklare.

Sen var det skitmeckigt ett tag när det vart filmkvällar med henne, hennes pojkvän, hennes ex och jag. Någon gång då och då var det ett extra ex med dessutom. Det kändes om jag var den enda i hela världen som inte fått ligga med henne. 😆

Sen en dag när vi låg och myste (utan några ex eller pojkvänner ska tilläggas), stormade hon ut och ringde upp sin pojkvän och gjorde slut. Sen kom hon tillbaks och sa att det minsann inte var på grund av mig, eftersom vi "inte har känslor för varandra". Jag nickade och höll med, men dog lite inombords.

Det var väl ungefär då jag tänkte att jag inte har nåt att förlora, och började ta en massa initiativ och så. Sen vips hade jag förlorat oskulden. Sen skrattade vi lite åt det där som sagts tidigare.

Nu är jag ett såntdär ex som åker och ser på film tillsammans med henne och hennes pojkvän någon gång då och då xD

fotnot: Omdömet på mig som älskare efter första gången var följande: "Det kändes som jag våldtog dig". Efter det har jag sällan eller aldrig använt mig av tekniken "den döda fisken".

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...