Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Ja, fast det är ju ofta inte utseende och intelligens som är de mest avgörande faktorerna. Snarare social kompetens och utstrålning och sånt där som jag försummat till förmån för att bli bra på Oxie.

Kanske om man är sverigedemokrat och tycker en Saab 9000 från 1995 med 600 hk är det coolaste som finns. Inom rätt kretsar är du ju en alfahanne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja men skit i iBella och använd henne som en språngbräda ut i den stora vida kvinnovärlden. Om du tänker hur hon är så borde ju hennes vänner vara åtminstone lite lika henne så där borde du ju bara kunna välja och vraka.

På vilket sätt skit i? Jag menar inte att jag ska knivhugga hennes pojkvän för att få första tjing på henne när sorgeperioden är över, jag menar bara att det är någon jag känner där nere. Så jag inte är HELT ensam iaf. Hon har redan agerat språngbräda en hel del. Den där panikångestperioden jag hade veckan efter jag kom hem från Habo var väldigt karaktärsdanande.

Link to comment
Dela på andra sajter

På vilket sätt skit i? Jag menar inte att jag ska knivhugga hennes pojkvän för att få första tjing på henne när sorgeperioden är över, jag menar bara att det är någon jag känner där nere. Så jag inte är HELT ensam iaf. Hon har redan agerat språngbräda en hel del. Den där panikångestperioden jag hade veckan efter jag kom hem från Habo var väldigt karaktärsdanande.

Nej alltså menar ju inte klipp kontakten. Men kom över henne så fort som möjligt så att du sen är ok med att träffa henne och hennes pojkvän (om hon nu har det då vill säga) och utnyttja dom för att träffa folk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu låter det ju som värsta strategiska planen sådär men inte så jag menar. Bara att det är ju najs med en kompis som säkerligen har heta brudz i sin närhet som du kanske kan träffa genom att du hänger med din kompis. Men då är det ju viktigt att hon är just kompis och inte någon olycklig kärleksgrej.

Link to comment
Dela på andra sajter

På vilket sätt skit i? Jag menar inte att jag ska knivhugga hennes pojkvän för att få första tjing på henne när sorgeperioden är över, jag menar bara att det är någon jag känner där nere. Så jag inte är HELT ensam iaf. Hon har redan agerat språngbräda en hel del. Den där panikångestperioden jag hade veckan efter jag kom hem från Habo var väldigt karaktärsdanande.

Det är skitbra att känna någon där man ska börja plugga. Overkill kände pazo. Jag kände en tjej i norrköping som jag till och med bodde hos första veckan. Det var guld värt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske om man är sverigedemokrat och tycker en Saab 9000 från 1995 med 600 hk är det coolaste som finns. Inom rätt kretsar är du ju en alfahanne.

Fast jag är för dålig på att visa intresse på det planet. Även om tjejer säkert blir charmade så tror de inte att jag är intresserad alls, de kanske tror jag är upptagen, om jag inte lyckas agera mer, ja, sexuellt eller vad man ska säga.

En sak jag tänker på är en tjej som jag gjorde ett grupparbete med (+ två andra) i slutet av vårterminen nu. Jag tyckte mig se vid ett par tillfällen i hennes blick att hon var lite attraherad av mig. Vid några såna där tillfällen där jag fick in sånt där flyt och drog en serie jävligt kul skämt som jag fortfarande minns och kan skratta åt. Då tittade hon på mig med någonting i blicken. Men sen var hon själv ännu blygare och mesigare än jag, så det var ju ingen bra nybörjartjej. Men vid ett tillfälle där så var jag på vippen att ta bort ett hårstrå från hennes tröja när hon satt på andra sidan bordet och tittade in i datorskärmen. Hade jag gjort det kanske saker och ting vore helt annorlunda nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu låter det ju som värsta strategiska planen sådär men inte så jag menar. Bara att det är ju najs med en kompis som säkerligen har heta brudz i sin närhet som du kanske kan träffa genom att du hänger med din kompis. Men då är det ju viktigt att hon är just kompis och inte någon olycklig kärleksgrej.

Ja. Usch, jag känner mig verkligen inte mogen att ha sympatiska tjejkompisar utan sexuella undertoner. Jag är alldeles för desperat för att klara av det. Jag ser inte hur det ska lösa sig inom ett halvår, men det kanske det gör. Men du har rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är skitbra att känna någon där man ska börja plugga. Overkill kände pazo. Jag kände en tjej i norrköping som jag till och med bodde hos första veckan. Det var guld värt.

Ja. Hoppas iBella är på att träffa mig lite då och introducera mig till lite saker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast jag är för dålig på att visa intresse på det planet. Även om tjejer säkert blir charmade så tror de inte att jag är intresserad alls, de kanske tror jag är upptagen, om jag inte lyckas agera mer, ja, sexuellt eller vad man ska säga.

Ja, jag har väl samma problem. Fast nu har det ju inte behövts riktigt heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag har väl samma problem. Fast nu har det ju inte behövts riktigt heller.

Inte behövts för att få ligga? Kanske inte i ditt fall, men jag tror det är närmast nödvändigt i längden om man ska lyckas upprätthålla någon form av regelbundet kärleksliv utan konstant ångest för hur det ska gå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte behövts för att få ligga? Kanske inte i ditt fall, men jag tror det är närmast nödvändigt i längden om man ska lyckas upprätthålla någon form av regelbundet kärleksliv utan konstant ångest för hur det ska gå.

Nej alltså har inte behövts för att jag inte har velat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du varit full bland folk förutom rhubarfesten hos er dingis?

Om du menar "påverkad" som sagt så är det väl många gånger. Oftast ihop med föräldrar och släkt... men inte liksom packad då direkt. Mer typ två glas vin. Sådär riktigt full är väl bara på den festen vad jag kommer ihåg... jo.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du menar "påverkad" som sagt så är det väl många gånger. Oftast ihop med föräldrar och släkt... men inte liksom packad då direkt. Mer typ två glas vin. Sådär riktigt full är väl bara på den festen vad jag kommer ihåg... jo.

Ja men släkt räknas ju inte för dom är ju oftast inte potentiella knull eller potentiella länkar till knull 😛

Kanske det som saknas lite då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja men släkt räknas ju inte för dom är ju oftast inte potentiella knull eller potentiella länkar till knull 😛

Kanske det som saknas lite då?

Jaha, du menade så! Ja, på full-med-tjejer-fronten har jag väldigt lite erfarenhet. Var inte ens i närheten av att limma på några äckliga 92:or på den festen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har verkligen inga människor här som jag har någon som helst anledning att stanna kvar i Stockholm för. Alla mina tidigare vänner och halvvänner känns passé. Tex en Rhubarbåterförening skulle kännas som att börja gymnasiet igen. Avklarat nu. Jag kan flytta vart som helst på hela jorden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ni inte berätta någon mysig anekdot från när någon tjej tyckt att ni var charmig eller söt eller attraktiv på något sätt och visat sig intresserad.

Var ju en tjej som först klängde lite och sen senare stoppade in sin hand i min jackficka när jag gick med händerna i fickorna. Fast jag tyckte det mest var jobbigt och ignorerade det.

edit: Det är nog det närmsta mysig anekdot jag kommer.

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Var ju en tjej som först klängde lite och sen senare stoppade in sin hand i min jackficka när jag gick med händerna i fickorna. Fast jag tyckte det mest var jobbigt och ignorerade det.

Vad var det i för situation, vad hade hon för anledning att gilla dig då? Sen just att stoppa handen i någons ficka känns lite väl osmidigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Utan att ha en susning om yellowcard så jämförde jag med låten på spotify (skön låt förresten). Grundljudet är ju väldigt likt, men är det inte ganska stor skillnad i pitch? Stäm ner helt enkelt. Om du vill hitta nån "sweet-spot" eller problemområde i EQ:n, släng på en parametrisk svepbar eq med extremt smalt q-värde. Maxa gainen för EQ:n och svep tills du hittar frekvensen du letar efter. Sen justerar du q-värde och gain tills du är nöjd.

Det här är ett exempel på sånt jag inte är intresserad av längre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad var det i för situation, vad hade hon för anledning att gilla dig då? Sen just att stoppa handen i någons ficka känns lite väl osmidigt.

Jag var hennes fadder, fast det här var senare på terminen. Och osmidigt nja sådär ändå, tänk dig att man håller hand och sen stoppar man den i jackfickan. Ungefär så.

Som tur är så var den cyklist som ramlade precis vid oss så jag fick en anledning till att bryta upp det hela.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var hennes fadder, fast det här var senare på terminen. Och osmidigt nja sådär ändå, tänk dig att man håller hand och sen stoppar man den i jackfickan. Ungefär så.

Beror på vad man har för jacka antar jag.

Jag vill gärna hålla med dig här, men hur jag än vänder och vrider på det kan jag tyvärr inte komma fram till annat än att jag själv förmodligen skulle tyckt att det var gulligt, om hon inte var väldigt frånstötande som person.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...