Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Ja, det tror jag med.

Det är en så jobbig känsla det här när man känner att "blir det inte just den där tjejen så får det vara", men det brukar ju gå över rätt fort såatte.

Jag ska nog hitta någon filosofitjej att krama på.

Tes, antites, syntes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Precis som du antar det om folk också! iBella kanske aldrig fått däng så att säga. Det vet ju inte du.

Nej, det vet jag ju inte. Bara antar det eftersom hon verkligen inte är en blyg liten mespropp. Fast jag tror iofs att jag har sett indicier på att hon inte haft många pojkvänner direkt, så kanske kanske.

Önskar det gick att fråga rätt ut.

Hur det än är med den saken så lär hon väl få sitt nu i dagarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det vet jag ju inte. Bara antar det eftersom hon verkligen inte är en blyg liten mespropp. Fast jag tror iofs att jag har sett indicier på att hon inte haft många pojkvänner direkt, så kanske kanske.

Önskar det gick att fråga rätt ut.

Hur det än är med den saken så lär hon väl få sitt nu i dagarna.

Nä, men sen betyder det ju inte heller att man haft sex för att man har eller har haft pojkvän, precis som att avsaknad av tidigare pojkvänner inte betyder att man inte haft sex. Så hon kanske har legat med 0 personer, eller 10.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, men sen betyder det ju inte heller att man haft sex för att man har eller har haft pojkvän, precis som att avsaknad av tidigare pojkvänner inte betyder att man inte haft sex. Så hon kanske har legat med 0 personer, eller 10.

Nej, men precis som du sa så lär det väl allmänt vara en viss korrelation.

Grabbar. Jag vill verkligen knulla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hittade precis ett sympatiskt drag hos mig själv. Jag kom på att jag föredrar att hennes pojkvän är snäll och snygg och bra och allt sånt, hellre än värsta idioten.

Helst ska han vara så lik mig som möjligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, men precis som du sa så lär det väl allmänt vara en viss korrelation.

Grabbar. Jag vill verkligen knulla.

Jag vet att det inte kanske är din grej sådär men desperate times call for desperate measures; gå på fester! Då kommer dina odds att förbättras avsevärt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet att det inte kanske är din grej sådär men desperate times call for desperate measures; gå på fester! Då kommer dina odds att förbättras avsevärt.

Hur lång tid hade du pluggat innan det hände?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet att det inte kanske är din grej sådär men desperate times call for desperate measures; gå på fester! Då kommer dina odds att förbättras avsevärt.

Om jag stöter på dem så. Stockholm är inte lika lättfestat som Uppsala, det är inget man springer in i av sig självt här direkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

När du börjar plugga, jag lovar.

Alltså, å ena sidan YES.

Å andra sidan så tänkte jag likadant:

- när jag började gymnasiet

- när jag började på basåret på kth

- när jag började på universitetet

Men tillbaks till första sidan så utvecklas man ju hela tiden så det kommer ju närmre och närmre. För ett år sen var jag hur mesig som helst. För ett halvår sen till och med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Faktiskt så har jag iBella att tacka för väldigt mycket. Om det inte vore för hennes välgörenhetsgest att bjuda hem mig i våras så hade jag stampat på samma torra gräsplätt fortfarande.

Det gör jag visserligen ändå, men nu har jag höjt blicken från skorna iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...