Dingbats Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Fyfan vad brudar jag pratat med idag...känns bra. ^^ Fick du tafsa?
Neosus Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Fyfan vad brudar jag pratat med idag...känns bra. ^^ 😄
Micke H Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Casanova? Inte riktigt. Desperat? You got it! Nåja, känns bra att veta man har lite sociala skillz iallafall. Så pass mycket att folk inte flyr när jag startar en konversation. Och intressanta eller ej - det känns bra att bara prata med människor, även om dom råkar ha varsin fitta.
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Shit va andfådd man blir av denna värmen + gymma Så gåre när man käkar pizza! 😛
CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Casanova? Inte riktigt. Desperat? You got it! Nåja, känns bra att veta man har lite sociala skillz iallafall. Så pass mycket att folk inte flyr när jag startar en konversation. Och intressanta eller ej - det känns bra att bara prata med människor, även om dom råkar ha varsin fitta. Bra! Det är ett viktigt steg att gå ut och lära sig säga "hej" efter det du gått igenom.
Pazo Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Så gåre när man käkar pizza! 😛 Ja shit. Duschade precis kallt. Fett skönt. Men nu har pizzamättnaden verkligen sjunkit in stenhårt. Ligger i sängen med magen helt uppsvullen å är fett död! 😛
Neosus Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Ja shit. Duschade precis kallt. Fett skönt. Men nu har pizzamättnaden verkligen sjunkit in stenhårt. Ligger i sängen med magen helt uppsvullen å är fett död! 😛 Svullo! 🥰
CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Ja shit. Duschade precis kallt. Fett skönt. Men nu har pizzamättnaden verkligen sjunkit in stenhårt. Ligger i sängen med magen helt uppsvullen å är fett död! 😛 ...men pratar ändå?!? 😮 ZOMBIE!!!!!!
CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Jag höll på att göra bort mig i en Köpes-tråd nyss 😮 Men gjorde en Memphy och edit:ade fortare än kvickt 😛
CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 OK, jag har nått min "new low"-punkt för länge sedan så nu ska jag gå och lägga mig 😑 Mycket kärlek och gött häng i Längsta ikväll though 🥰 G'natt och sov gott, Längsta!
Pazo Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 OK, jag har nått min "new low"-punkt för länge sedan så nu ska jag gå och lägga mig 😑 Mycket kärlek och gött häng i Längsta ikväll though 🥰 G'natt och sov gott, Längsta! Natti! 🥰
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Jag höll på att göra bort mig i en Köpes-tråd nyss 😮 Men gjorde en Memphy och edit:ade fortare än kvickt 😛 🥰
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Kände grilldoft som smög in genom fönstret förut idag, fan va sugen jag blev på grillat kött! Och så kommer man ju osökt att tänka på denna. 😄 http://www.youtube.com/watch?v=4aMhAd9Yvtg
Pazo Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Jag vill ha tjej. De är faktiskt jälligt nice å ha. saknar det en del faktiskt
Dingbats Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 De är faktiskt jälligt nice å ha. saknar det en del faktiskt Ungefär så känns det att inte ha.
Pazo Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Jag var ensam i 22 år så I feel you. 😑 Hmmm... 2008 fick jag... då var jag.. 22!! 😮
Dingbats Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Hmmm... 2008 fick jag... då var jag.. 22!! 😮 Ska jag behöva vänta nästan ett år till! Fan.
Pazo Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Knullade dock första gången när jag var 18! Och sen en gång till typ eeeh...2006
Dingbats Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Knullade dock första gången när jag var 18! Och sen en gång till typ eeeh...2006 Memphis då?
Recommended Posts