CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Det, och tanken på att hon knullar med en annan kille. Går det över när man blir äldre? Mmm... Njaa... Jo ,det gör det. Men iofs: svartsjuka är ju inte åldersrelaterat på något sätt. Sikmar är tillbaka: https://www.studio.se/index.php/topic/87503-nilsson-spela-cs/page__gopid__1261077#entry1261077 Såg/hörde det. Det visste jag inte, men nu var det väl hans kompis låt. Den lät....märkligt. Spännande grepp att lägga leaden tokpannat i vänster lur 🤪 😆 Tack laxen. Och jag ler varje gång jag tänker på tavlan Laxen gjort på skuldugglan. 😄 😆
CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 (redigerat) JÄVLAR!!!! NU kom jag på vad ja glömt (har haft en gnagande tanke hela kvällen på att jag glömt bort något). Jag glömde min cykel utanför jobbet 😑 Redigerat 1 augusti 2011 av CHAE
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 JÄVLAR!!!! NU kom jag på vad ja glömt (har haft en gnagande tanke hela kvällen på att jag glömt bort något). Jag glömde min cykel utanför jobbet 😑 Bummer. Är den låst?
CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 hämta den I'm all over it, baby Bummer. Är den låst? Naturligtvis
Neosus Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Then go for it. ☺️ Nä de e inge roligt med krogar... man blir bara... eh...ostadig på fötterna. 😱
SadamJR Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Nä de e inge roligt med krogar... man blir bara... eh...ostadig på fötterna. 😱 Det är bättre med kaffe.
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Nä de e inge roligt med krogar... man blir bara... eh...ostadig på fötterna. 😱 Menar du pga av ölen eller nervositet? Jomen e ju kul om man g¨r ut med med nån/några, träffar andra som man tjötar me. E ju inte lätt alla gånger men skoj när det blir av, underlättar ju me lite öl i kroppen om inte annat, hähä. 😄 Hur många uteställen har ni i Sollefteå?
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Var ute å käka pizza nyss Ameh, nu e det ju du som tjockar dig! 😄
CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Menar du pga av ölen eller nervositet? Jomen e ju kul om man g¨r ut med med nån/några, träffar andra som man tjötar me. E ju inte lätt alla gånger men skoj när det blir av, underlättar ju me lite öl i kroppen om inte annat, hähä. 😄 Hur många uteställen har ni i Sollefteå? Ett (pizzerian) och den brann ju ner såatteeeeehhh...
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Ett (pizzerian) och den brann ju ner såatteeeeehhh... xD
Pazo Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Ameh, nu e det ju du som tjockar dig! 😄 hehehe, var ju "inte mitt fel"...Några polare ringde å sa att vi skulle dra å käka pizza1 😛
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 hehehe, var ju "inte mitt fel"...Några polare ringde å sa att vi skulle dra å käka pizza1 😛 Ah, okej. Då förlåter jag dig. 😛
CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 hehehe, var ju "inte mitt fel"...Några polare ringde å sa att vi skulle dra å käka pizza1 😛 "It's like sex with Kobe Bryant; you can kick and scream all you want but you'll know it's gonna happen" 😛 Du var ju inte speciellt svårövertalad iofs... (på pizza alltså, inte K Bryant)
Micke H Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Jag lider med dig, Dingbats... 🙁 Vad det nu hjälper dig, antagligen ingenting.
Memphis Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Tjenare! Hur mår ni? Jag mår bra! 😄☺️ Amen tjenare Grahn! 😄 Mår fint. Läser lite om ölbryggning, hade fan varit kul att testa nån gång me en polare. 😄
Micke H Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Fyfan vad brudar jag pratat med idag...känns bra. ^^
Neosus Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Amen tjenare Grahn! 😄 Mår fint. Läser lite om ölbryggning, hade fan varit kul att testa nån gång me en polare. 😄 Jag har ingen bra erfarenhet ölbryggning men kul att prova på iallafall... 😆
CHAE Postat 1 augusti 2011 Postat 1 augusti 2011 Tja Casanova-Micke 😛 Jag är jävligt vaken... ..men inte länge till 😑
Recommended Posts