Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det, och tanken på att hon knullar med en annan kille. Går det över när man blir äldre?

Mmm... Njaa... Jo ,det gör det. Men iofs: svartsjuka är ju inte åldersrelaterat på något sätt.

Sikmar är tillbaka:

https://www.studio.se/index.php/topic/87503-nilsson-spela-cs/page__gopid__1261077#entry1261077

Såg/hörde det.

Det visste jag inte, men nu var det väl hans kompis låt.

Den lät....märkligt. Spännande grepp att lägga leaden tokpannat i vänster lur 🤪

😆 Tack laxen.

Och jag ler varje gång jag tänker på tavlan Laxen gjort på skuldugglan. 😄

😆

Annons
Postat (redigerat)

JÄVLAR!!!! NU kom jag på vad ja glömt (har haft en gnagande tanke hela kvällen på att jag glömt bort något).

Jag glömde min cykel utanför jobbet 😑

Redigerat av CHAE
Postat

JÄVLAR!!!! NU kom jag på vad ja glömt (har haft en gnagande tanke hela kvällen på att jag glömt bort något).

Jag glömde min cykel utanför jobbet 😑

Bummer. Är den låst?

Postat

hämta den

I'm all over it, baby

Bummer. Är den låst?

Naturligtvis

Postat

Nä de e inge roligt med krogar... man blir bara... eh...ostadig på fötterna. 😱

Menar du pga av ölen eller nervositet? :rolleyes: Jomen e ju kul om man g¨r ut med med nån/några, träffar andra som man tjötar me. E ju inte lätt alla gånger men skoj när det blir av, underlättar ju me lite öl i kroppen om inte annat, hähä. 😄 Hur många uteställen har ni i Sollefteå?

Postat

Menar du pga av ölen eller nervositet? :rolleyes: Jomen e ju kul om man g¨r ut med med nån/några, träffar andra som man tjötar me. E ju inte lätt alla gånger men skoj när det blir av, underlättar ju me lite öl i kroppen om inte annat, hähä. 😄 Hur många uteställen har ni i Sollefteå?

Ett (pizzerian) och den brann ju ner såatteeeeehhh...

Postat

hehehe, var ju "inte mitt fel"...Några polare ringde å sa att vi skulle dra å käka pizza1 😛

Ah, okej. Då förlåter jag dig. 😛

Postat

hehehe, var ju "inte mitt fel"...Några polare ringde å sa att vi skulle dra å käka pizza1 😛

"It's like sex with Kobe Bryant; you can kick and scream all you want but you'll know it's gonna happen" 😛

Du var ju inte speciellt svårövertalad iofs... (på pizza alltså, inte K Bryant)

Postat

Tjenare! Hur mår ni?

Jag mår bra!

😄☺️

Va gott! 😮

Postat

Tjenare! Hur mår ni?

Jag mår bra!

😄☺️

Amen tjenare Grahn! 😄

Mår fint. Läser lite om ölbryggning, hade fan varit kul att testa nån gång me en polare. 😄

Postat

Amen tjenare Grahn! 😄

Mår fint. Läser lite om ölbryggning, hade fan varit kul att testa nån gång me en polare. 😄

Jag har ingen bra erfarenhet ölbryggning men kul att prova på iallafall... 😆

Postat

Tja Casanova-Micke 😛

Jag är jävligt vaken...

..men inte länge till 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.