Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Det, och tanken på att hon knullar med en annan kille. Går det över när man blir äldre?

Mmm... Njaa... Jo ,det gör det. Men iofs: svartsjuka är ju inte åldersrelaterat på något sätt.

Sikmar är tillbaka:

https://www.studio.se/index.php/topic/87503-nilsson-spela-cs/page__gopid__1261077#entry1261077

Såg/hörde det.

Det visste jag inte, men nu var det väl hans kompis låt.

Den lät....märkligt. Spännande grepp att lägga leaden tokpannat i vänster lur 🤪

😆 Tack laxen.

Och jag ler varje gång jag tänker på tavlan Laxen gjort på skuldugglan. 😄

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

JÄVLAR!!!! NU kom jag på vad ja glömt (har haft en gnagande tanke hela kvällen på att jag glömt bort något).

Jag glömde min cykel utanför jobbet 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Nä de e inge roligt med krogar... man blir bara... eh...ostadig på fötterna. 😱

Menar du pga av ölen eller nervositet? :rolleyes: Jomen e ju kul om man g¨r ut med med nån/några, träffar andra som man tjötar me. E ju inte lätt alla gånger men skoj när det blir av, underlättar ju me lite öl i kroppen om inte annat, hähä. 😄 Hur många uteställen har ni i Sollefteå?

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du pga av ölen eller nervositet? :rolleyes: Jomen e ju kul om man g¨r ut med med nån/några, träffar andra som man tjötar me. E ju inte lätt alla gånger men skoj när det blir av, underlättar ju me lite öl i kroppen om inte annat, hähä. 😄 Hur många uteställen har ni i Sollefteå?

Ett (pizzerian) och den brann ju ner såatteeeeehhh...

Link to comment
Dela på andra sajter

hehehe, var ju "inte mitt fel"...Några polare ringde å sa att vi skulle dra å käka pizza1 😛

"It's like sex with Kobe Bryant; you can kick and scream all you want but you'll know it's gonna happen" 😛

Du var ju inte speciellt svårövertalad iofs... (på pizza alltså, inte K Bryant)

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...