Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Det behöver heller inte direkt ha med "riktiga" känslor att göra. Att förlora ett KK när man själv inte har något annat på G i sig kan vara jävligt drygt. Hade en relation av Melrose Place-karaktär som blev så sjukt jobbig (för båda) men samtidigt sitter jag här i detta nu och tänker att det hade varit jävla sweet att få ta upp just den relationen igen.

Ja, det hade jag inte tänkt på. Det vore som om jag och iBella hade haft värsta gulligullförhållandet som sprack när hon fick pojkvän, istället för att det som nu bara var mina förhoppningar som grusades. Det vore betydligt värre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

- Alltså, det här är bara ligga va?

- Mjo... Ja faktiskt!

- Bra. Då vet jag 🙂

Vinst!

Orka krångla till saker och ting.

Några månader senare...

- Jo det är såhär att jag träffat någon.

- OK. Är hon bra för dig och är du bra för henne?

- Jaa. Det känns asnajs!

- Gud vad glad jag blir för er skull, CHAE! Då lägger vi ner det här.

Fast konversationen i första stycket lär man behöva upprepa konstant, för av erfarenhet vet jag att känslor förändras hela tiden. Och om man dessutom inte alltid känner sig så säker på vad man egentligen har för känslor så blir det en jävla soppa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast.. det har du väl egentligen inte gjort. Investerat känslor, kanske. Men inte agerat ut dom.

För dagen, menade jag. Imorgon är det påt igen.

Nej, men det känns lite allmänt opepp just nu bara. Men det vänder väl.

Blä. Det värsta är att jag känner mig så ineffektiv. Om livet går ut på att vara lycklig så ska man ju vara det hela tiden. Det här är bara meningslös utfyllnad.

Link to comment
Dela på andra sajter

SadamJR - körde ebow en del. Om du ska köpa - prova först att den funkar bra på din gitarr. Den skiljer sig rätt mycket i spelbarhet från gitarr till gitarr, beroende på vilken sorts mickar o elektronik det sitter på.

Har en billig squierstrata. Tänkte att det blir lättare om man bara behöver spela med en hand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lägesrapport...

blir allt mer okej med tanken att hon har en pojkvän, okej, hon har en pojkvän, bra för henne. Den värsta konsekvensen är att jag inte kan krama henne lika hjärtligt som jag har drömt om och vara mer närgången än vanligt. Jag tror ärligt ärligt ärligt talat att hon inte är någon idealtjej för mig att ha ett förhållande med, men det vore himla trevligt att ha någon att krama och lukta i håret, och då var hon en så bra kandidat.

Det, och tanken på att hon knullar med en annan kille. Går det över när man blir äldre?

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså du formar ju själv dina sätt att hantera dina känslor. Så det beror väl på vad du råkar ut för och hur du hanterar det.

Tänkte om man generellt blir mindre sexfixerad när man blir äldre. Men det är väl olika antar jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men alltså svartsjuka går ju säker inte över, det är ju en mänsklig känsla som jag tror behövs. Det är nog bra att till viss del känna svartsjuka i en relation. Men att ta smällar, att acceptera förluster och så vidare är ju en annan grej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men alltså svartsjuka går ju säker inte över, det är ju en mänsklig känsla som jag tror behövs. Det är nog bra att till viss del känna svartsjuka i en relation. Men att ta smällar, att acceptera förluster och så vidare är ju en annan grej.

Jo. Men jag skulle gärna bli kvitt mina väldigt grafiska fantasier om hur någon annan killes snopp åker in och ut ur hennes upphetsade fitta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo. Men jag skulle gärna bli kvitt mina väldigt grafiska fantasier om hur någon annan killes snopp åker in och ut ur hennes upphetsade fitta.

Tänk på tåg.

***

Godnatt, längish. Och hang in there, overkill o dingbats. Hoppas solen lyser på er en annan dag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns hastigheter och hastigheter..

Mellan ett hjärtslag och nästa ----> tiden mellan två sextondelar i ett blastbeat på 300 bpm ---> tiden det tar för ljuset att passera båda sidorna på en fönsterruta ---> klockfrekvensen på den brownska rörelsen hos en litiumatom ---> tiden det tar för Memphis att editera ett inlägg.

😆 Tack laxen.

Inte helt otippat garvar jag fortfarande åt laxens...

Och jag ler varje gång jag tänker på tavlan Laxen gjort på skuldugglan. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså man ska ju träffa nån på riktigt oxå istället för att bara sitta här hela dagarna och tjattra..

....men vahettere. Undrar om man ska gå ut och träffa lite folk förresten. 😳

Kanske en bra idé Grahn! =) När var du ute på krogen senast då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...