Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

edit: och det sista du skrev var vackert skrivet. Det är just den här sortens grejer som borde fälla iBella till asfalten omedelbart!

Ja, det blev ganska vackert faktiskt. Jag vet inte vad du menar med "den här sortens grejer", men om du menar snärtiga formuleringar och underfundiga påhitt så är det precis det som är grunden varpå vår vänskap vilar. Jag vet att hon är imponerad av mig och saker jag gör. Men det räcker ju inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]

Vet inte vad som är värst faktiskt, att ha någonting väldigt konkret att förfasa sig över och känna sig helt jävla hopplös därför, eller att allmänt känna att allt är piss och skittråkigt. Vad tycker ni? Jag tror nog ändå att jag föredrar det förstnämnda om jag tvingas välja.

Hellre då att känna att allt är trist och grått för då vet jag hur bra jag må och hur glad jag kan vara.

Jag är kass på att göra musik. Vänersborg suger fittpung och jag vill härifrån.

Du är grym på att göra musik och håll ut, du är snart därifrån.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är kass på att göra musik. Vänersborg suger fittpung och jag vill härifrån.

Som sagt, allmän tristess och livsleda är den värsta sortens bekymmer, så jag lider med dig. Men sånt brukar lyckligtvis vända ganska fort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det blev ganska vackert faktiskt. Jag vet inte vad du menar med "den här sortens grejer", men om du menar snärtiga formuleringar och underfundiga påhitt så är det precis det som är grunden varpå vår vänskap vilar. Jag vet att hon är imponerad av mig och saker jag gör. Men det räcker ju inte.

Det var det jag menade. Sådana där egenskaper är grymt att ha. Nej, det kanske inte räcker men (i mitt tycke) är ni halvvägs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med..

Ni kanske borde träffas oxå?

Ja alltså inte Chae och Dingbats.. 🤪

va gott! 😮

eller jag menar..nej... jo det vore asball men Dingis bailar hårt bara att tänka tanken "Längsta-IRL" 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var det jag menade. Sådana där egenskaper är grymt att ha. Nej, det kanske inte räcker men (i mitt tycke) är ni halvvägs.

Om det ändå var du som bestämde vem hon skulle få känslor för.

Jag är just nu så sjukt otaggad på att flörta runt med filosofibrudar på universitetet. Hoppas de raggar på mig istället och jag bara kan handplocka någon jag känner för och ha något slags halvseriöst förhållande i ett halvår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det ändå var du som bestämde vem hon skulle få känslor för.

Jag är just nu så sjukt otaggad på att flörta runt med filosofibrudar på universitetet. Hoppas de raggar på mig istället och jag bara kan handplocka någon jag känner för och ha något slags halvseriöst förhållande i ett halvår.

Och vinna det där vadet.

Link to comment
Dela på andra sajter

va gott! 😮

eller jag menar..nej... jo det vore asball men Dingis bailar hårt bara att tänka tanken "Längsta-IRL" 😛

Nej jag menade Dingbats och...eh...vahettere...

Nä jo.. ja alltså. 😱

NÄ IRL är svårt oxå. Vilket egentligen är synd tycker jag. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det ändå var du som bestämde vem hon skulle få känslor för.

[...] ha något slags halvseriöst förhållande i ett halvår.

Survey says: NO! Då är ju risken att du pajar någon ashårt emotionellt och det vore inte vidare snällt. Ingen vill vara vara "den killen"? Det överlåter vi till jocksen 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är fan inte lätt att va gambler när kalmar-mjällby slutar 0-3.

För att KFF suger gigantiskt tjurpenis!!!! 😛

Jag ska ringa och tokmobba min polare för att de förlorade 😄

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Lägesrapport...

blir allt mer okej med tanken att hon har en pojkvän, okej, hon har en pojkvän, bra för henne. Den värsta konsekvensen är att jag inte kan krama henne lika hjärtligt som jag har drömt om och vara mer närgången än vanligt. Jag tror ärligt ärligt ärligt talat att hon inte är någon idealtjej för mig att ha ett förhållande med, men det vore himla trevligt att ha någon att krama och lukta i håret, och då var hon en så bra kandidat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Survey says: NO! Då är ju risken att du pajar någon ashårt emotionellt och det vore inte vidare snällt. Ingen vill vara vara "den killen"? Det överlåter vi till jocksen 😑

Så som alla tjejer hittills ryckts mig ur händerna har jag fan ackumulerat rätten att bryta ner den där hypotetiska tjejen totalt. Det vore inte mer än rättvist.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så som alla tjejer hittills ryckts mig ur händerna har jag fan ackumulerat rätten att bryta ner den där hypotetiska tjejen totalt. Det vore inte mer än rättvist.

Fast då är det ju bättre att bara vara KK: alla är införstådda med grejen och ingen blir sur/sårad när den andre väl träffar någon annan "på riktigt", eller hur?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast då är det ju bättre att bara vara KK: alla är införstådda med grejen och ingen blir sur/sårad när den andre väl träffar någon annan "på riktigt", eller hur?

Ställ inte motfrågor, här är det jag som bestämmer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast då är det ju bättre att bara vara KK: alla är införstådda med grejen och ingen blir sur/sårad när den andre väl träffar någon annan "på riktigt", eller hur?

Fast sånt där kan ju gå käpprätt åt helvete också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ställ inte motfrågor, här är det jag som bestämmer.

...och den hypotetiska bruden har givetvis ingenting att säga till om?

(Jävlar, jag gjorde det igen! 😮😛 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes big times 🙁 Fast kan man bara kommunicera så löser sig den detaljen 😑

Fast om man ska kommunicera så mycket som krävs för att hålla ett sånt förhållande på banan har man inte många minuter över till att knulla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror jag också. Det är som gjort för att den ena ska utveckla mer känslor än den andra och så blir det hemskt och tragiskt av alltihop.

Det behöver heller inte direkt ha med "riktiga" känslor att göra. Att förlora ett KK när man själv inte har något annat på G i sig kan vara jävligt drygt. Hade en relation av Melrose Place-karaktär som blev så sjukt jobbig (för båda) men samtidigt sitter jag här i detta nu och tänker att det hade varit jävla sweet att få ta upp just den relationen igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast om man ska kommunicera så mycket som krävs för att hålla ett sånt förhållande på banan har man inte många minuter över till att knulla.

- Alltså, det här är bara ligga va?

- Mjo... Ja faktiskt!

- Bra. Då vet jag 🙂

Vinst!

Orka krångla till saker och ting.

Några månader senare...

- Jo det är såhär att jag träffat någon.

- OK. Är hon bra för dig och är du bra för henne?

- Jaa. Det känns asnajs!

- Gud vad glad jag blir för er skull, CHAE! Då lägger vi ner det här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...