Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Tänkte bara jämfört me vanliga svenssontjejjer. Har en kompis som pluggat på diverse måleriskolor och hon, samt hennes kompisar har kort hår. Bara noterat när jag skummat igenom hennes bilder ibland. 😄 Tänkte eftersom du också pluggat på måleriskola så.

Dom vill väl inte ha en massa färg och annat jox i håret.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja! Kom förbi nån gång!

Hade varit skitkul! Jamma lite typ. 😄 Om/när jag har vägarna förbi så gärna. Har en kompis som bor där nere så kan säkert hända inom en snar framtid.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag höll upp dörren för en söt tjej på toaletten i Söderhallarna. Hon kom precis när jag gick in och stod kvar när jag kom ut. Det kändes som en liten seger i sig. Tyvärr var jag inte kvicktänkt nog att lämna kvar min mobil på handfatet så att jag skulle ha en anledning att stanna och vänta på henne.

- Här, din mobil, säger hon och ler artigt när hon räcker över telefonen. Jag säger ingenting, men räcker sakta fram handen och tar mobilen medan jag stirrar henne i ögonen. Hennes leende blir lite mer oroligt och hon gör en ansats till att gå runt mig och iväg, men jag stoppar henne.

- Du märkte också, va? frågar jag med ögonen lika fixerade vid hennes trots att hon flackar med blicken.

- Va?

- Handtorken. Den var sönder. Då måste man torka av sig, kanske på min nakna mage, säger jag och drar upp tröjan och putar ut magen.

Och på den vägen vore det, om jag hade varit lite mer om mig och kring mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såhär såg det ut en månad nu under sommaren (hos mor å far)

255170_10150324112118272_749388271_9874745_8217431_n.jpg

Snyyyygt ju!

Tyckte det stog nåt om danny elfman på din facebooksida. Ob är bandet han hade innan han började med filmmusik.

Fortfarande " 😲 " då jag inte ens har Facebook. Såatteeeeh...

repish.jpg

Kass bild men det var allt jag hittade. Nuförtiden ser det inte alls ut så och det är ingen gear på den här bilden av nån anledning. Tror jag hade min orgelpark på andra sidan då.

Jävlar vad mysigt, lax!! 🥰 Pinnstolar FTW liksom!

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

[...]

Då måste man torka av sig, kanske på min nakna mage, säger jag och drar upp tröjan och putar ut magen.

😆

jag ser det hända i en framtid nära dig!

Link to comment
Dela på andra sajter

KABLÄM!!

Verkligheten slår tillbaka! iBella står som tillsammans med nån på Facebook. Helvete, hoppas det är på skämt.

Nu är ju jag ljusår ifrån verkligheten (läs: Fejjan, Spotify etc) men skriver man sådant "på skämt"? 😕 Inte för att jag tar allting superallvarligt men ändå liksom 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag höll upp dörren för en söt tjej på toaletten i Söderhallarna. Hon kom precis när jag gick in och stod kvar när jag kom ut. Det kändes som en liten seger i sig. Tyvärr var jag inte kvicktänkt nog att lämna kvar min mobil på handfatet så att jag skulle ha en anledning att stanna och vänta på henne.

- Här, din mobil, säger hon och ler artigt när hon räcker över telefonen. Jag säger ingenting, men räcker sakta fram handen och tar mobilen medan jag stirrar henne i ögonen. Hennes leende blir lite mer oroligt och hon gör en ansats till att gå runt mig och iväg, men jag stoppar henne.

- Du märkte också, va? frågar jag med ögonen lika fixerade vid hennes trots att hon flackar med blicken.

- Va?

- Handtorken. Den var sönder. Då måste man torka av sig, kanske på min nakna mage, säger jag och drar upp tröjan och putar ut magen.

Och på den vägen vore det, om jag hade varit lite mer om mig och kring mig.

Haha skriv en bok. Jag köper!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är ju jag ljusår ifrån verkligheten (läs: Fejjan, Spotify etc) men skriver man sådant "på skämt"? 😕 Inte för att jag tar allting superallvarligt men ändå liksom 😑

Nej, det gör man i regel inte. Om man ändå känner ett så trängande behov att skoja till det lite så väljer man inte att ange bara "har ett förhållande", utan "har ett förhållande MED den och den". Vilket hon inte har gjort.

Ska man trycka gilla på det eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det gör man i regel inte. Om man ändå känner ett så trängande behov att skoja till det lite så väljer man inte att ange bara "har ett förhållande", utan "har ett förhållande MED den och den". Vilket hon inte har gjort.

Ska man trycka gilla på det eller?

Nej, du ska (efter att bekräftat det där eventuella förhållandet) skicka ett meddelande till henne där du säger: "lägg ner den där mesen du hänger med nu och häng med mig istället. Jag är mer rolig, snygg och mer musikalisk än honom alla dagar i veckan" = vinst 🙂

Anfall är bästa försvar, Dingbats.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, du ska (efter att bekräftat det där eventuella förhållandet) skicka ett meddelande till henne där du säger: "lägg ner den där mesen du hänger med nu och häng med mig istället. Jag är mer rolig, snygg och mer musikalisk än honom alla dagar i veckan" = vinst 🙂

Anfall är bästa försvar, Dingbats.

Men han vill ju bara vara kompis med henne, intalar han sig. Var har du varit senaste halvåret?!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är väl det en kompis gör, är glad för sin väns skull.

Ska kompisen fortfarande också vara sådär ärlig och rak på sak som du brukar förespråka? Eller ska den låtsas som att det inte rörde den mer än om någon av dess andra kvinnliga kompisar hade angett samma sak? Den kommer känna sig falsk om den låter påskina att den bara är glad för hennes skull och inte alls svartsjuk och missunnsam.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men han vill ju bara vara kompis med henne, intalar han sig. Var har du varit senaste halvåret?!

Erhmm.. Inte på Fejjan 😛

Edit: blandar givetvis (det är min grej att blanda ihop folk..se bara på lax och Memphy) ihop alla Dingos brudar. Glöm vad jag sa, Dingis! 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte dags att du skapar konto på goodreads?

Jag har varit inne på såna där sidor, till och med registrerat mig på någon, men insett att det förtar hela känslan av att ha en bokhylla. Det får läsandet att kännas så futtigt och bara som ett medel för att få bocka för fler böcker på sin profil, istället för det självändamål det bör vara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...